XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Dat zijn al betere berichten! :cheer:

Niet kunnen kakken is kak! Hopen dat het wat wisselen met vezels e.d. wel beter gaat!

Al moet ik zeggen (hoewel niemand daar op zit te wachten lol) ik in de cut ook niet zo vaak hoef. Even ter referentie: Op mijn lowcarbdagen (4) eet ik max 40gr carbs uit groente, en op mijn doordeweekse highcarbdag (= + 2 boterhammen) 65gr carbs. In het weekend zit ik op 100gr carbs per dag en ik hoef max 3x per week :sad: maar kan dus ook goed komen omdat ik te weinig vezels binnenkrijg? Ik dacht dat het vanwege cutten normaal was :P .
Zelfs ik met mijn PDS ellende (in mijn geval in de vorm van obstipatie) kan ik normaal elke dag naar het toilet. Dus wellicht dat het in jouw geval inderdaad door een tekort aan vezels komt. MEER GROENTJES ETEN!! :wortel:

Zelfs ik met mijn PDS ellende (in mijn geval in de vorm van obstipatie) kan ik normaal elke dag naar het toilet. Dus wellicht dat het in jouw geval inderdaad door een tekort aan vezels komt. MEER GROENTJES ETEN!! :wortel:

Meer :haar:

Ik eet elke dag: 150gr sla, 1 hele komkommer, 600gr groente bij avondeten... Ik zal mij er eens in verdiepen! :D

Er lag gisteren nog een allerlaatste paaseitje verdwaald in de woonkamer. In een gekke bui opende ik het en deed ik alsof ik het in mijn mond wilde stoppen. @wovano was helemaal hysterisch en sloeg het ding vervolgens uit mijn handen. :roflol: Ik wilde hem alleen maar een beetje gek maken, maar hij geloofde blijkbaar echt dat ik nu al voor de bijl ging.
Hahahahaha ik dacht dat je het echt ging doen ja :roflol:
Steun je haar ook een beetje in het komende (vreet)weekend?? Die moeders zetten allemaal lekkere dingen op tafel
Al het eten wat voor Annie bedoeld is, eet ik wel op zodat ze niet in de verleiding kan komen :roflol:
Ik minimaal 4 keer per dag :o

Al het eten wat voor Annie bedoeld is, eet ik wel op zodat ze niet in de verleiding kan komen :roflol:

Jij eet ook wel het 10voudige denk ik :roflol:

Pfff, moet er niet aan denken hahahahah (wel aan het 10voudige eten overigens..... drool: )

Pfff, moet er niet aan denken hahahahah (wel aan het 10voudige eten overigens..... drool: )
Ik heb ook dagen erbij dat ik nog vaker moet. Gisteren was echt belachelijk, moest zeker 6x. Dan zit ik in mijn geval dus ongeveer over de hele dag verspreid 1 uur op de pot.

Als je echt heel graag wilt kakken gewoon op een nuchtere maag 2 koffie drinken en een sigaret roken:roflol::roflol: Soms redt je het einde van de sigaret nieteens:emo:

Alle leftovers zijn voor jou...haha herkenbaar ik was ook altijd de "vuilnisbak" thuis...."Nooit geen eten weggooien, das zonde"!! van mn ouders geleerd :D

• #1.509
Ik mocht toen v d dokter niet roken....toch gedaan en ik werd me toch ziek.... 2wkn plat liggen en gestopt met roken
Sindsdien niet meer gerookt.....elk nadeel heb zn voordeel :D

dat paaseitje hahah :D....wat een plaaggeest ben je toch....lekker hoor die vetjes verbranden nu...kijk maar hoe je je voelt met LB...anders een BEETJE!! Kh verhogen...overleg met je coach!!

Elke maaltijd vezels erbij....(obstipatie is kut) ik had ook een bevalling op het toilet...:(
Ik kijk het inderdaad even aan! Met mijn energie gaat het nu goed, maar ik wil natuurlijk niet flauwvallen als ik aan het squatten ben. :angstig:
Ik eet bij elke maaltijd wat groentjes, dus ik krijg nog wel vezels binnen. Alleen wel een stuk minder doordat alle vezelrijke koolhydraatbronnen van de lijst zijn gehaald. :eyes:
Koffie drinken op een nuchtere maag en dan wat gaan lopen (aka beweging proberen te krijgen in die darmpjes) wil bij mij soms wel eens helpen... maar ook niet altijd het geval
Ja, dat heb ik heel even overwogen. Maar ik vind koffie echt zo gruwelijk smerig, dat ik het gewoon echt niet aankan. :tanden:

:haha: Je bent te goed voor deze wereld.

Agreed. Tienvoudig eten, maar niet tienvoudig kakken aub. :emo:
Ik heb ook dagen erbij dat ik nog vaker moet. Gisteren was echt belachelijk, moest zeker 6x. Dan zit ik in mijn geval dus ongeveer over de hele dag verspreid 1 uur op de pot.
HAHA, niet liegen. Je zit driekwart van de tijd langer dan 10 minuten op het toilet. :windup:
Als je echt heel graag wilt kakken gewoon op een nuchtere maag 2 koffie drinken en een sigaret roken:roflol::roflol: Soms redt je het einde van de sigaret nieteens:emo:
Ik rook niet en haat koffie. Als in: ik krijg het gewoon niet weggeslokt. Daar gaat mijn kakkans:sad:
Alle leftovers zijn voor jou...haha herkenbaar ik was ook altijd de "vuilnisbak" thuis...."Nooit geen eten weggooien, das zonde"!! van mn ouders geleerd :D
Dat is @wovano nu ook, hahaha. :D

Ik kijk het inderdaad even aan! Met mijn energie gaat het nu goed, maar ik wil natuurlijk niet flauwvallen als ik aan het squatten ben. :angstig:
Ik eet bij elke maaltijd wat groentjes, dus ik krijg nog wel vezels binnen. Alleen wel een stuk minder doordat alle vezelrijke koolhydraatbronnen van de lijst zijn gehaald. :eyes:
Het zou zomaar kunnen dat je na verloop van tijd minder intensief en ook minder frequent kan gaan sporten...maar dat voel je wel aankomen....Alles iom je coach..bekijk het van dag tot dag...en schrijf je gevoel en ervaring in je persoonlijke logje..een soort dagboek bijhouden........"Lief Dagboek....vandaag....enz....:D

• #1.511
Het zou zomaar kunnen dat je na verloop van tijd minder intensief en ook minder frequent kan gaan sporten...maar dat voel je wel aankomen....Alles iom je coach..bekijk het van dag tot dag...en schrijf je gevoel en ervaring in je persoonlijke logje..een soort dagboek bijhouden........"Lief Dagboek....vandaag....enz....:D
Nee nee, minder frequent is geen optie. En minder intensief eigenlijk ook niet. Ik ben een doorzetter, dus het zal vast wel goedkomen. De krachtgains die ik heb gemaakt wil ik zo lang mogelijk vasthouden.

Miss kun je je voeding 1 dag bijhouden? Wbt je vezelinname.

Wellicht wat extra chiazaad toevoegen? Zijn vast wel wat goede keto chiazaad toetjes te vinden:D

• #1.515
Nouja, doorgaans kijk ik juist altijd heel erg naar legday uit, aangezien het toch wel een van mijn sterkere punten is. Maar ik had gisteren de hele dag last van rusteloze benen en pijn in mijn onderrug, dus ik ging er een beetje vanuit dat de squatties niet veel bijzonders gingen worden. Bovendien was het mijn eerste legdays zonder carbs, dus ik was ook een beetje bang om sterretjes te zien/flauw te vallen door een dergelijke zware training. Didn't happen tho. Ik was achteraf alsnog wel tevreden, zie hieronder. :D:D

Miss kun je je voeding 1 dag bijhouden? Wbt je vezelinname.

Wellicht wat extra chiazaad toevoegen? Zijn vast wel wat goede keto chiazaad toetjes te vinden:D
Ik heb het gecheckt en zal rond de 35 gram vezels zitten nu. Dat is volgens Google best een goede hoeveelheid, maar ik denk dat ik ga proberen om toch nog wat extra vezels toe te voegen.

9-5-2019
Food: 1800kcal op keto babyyy
Train: Legs/cardio
  • Leg extension: 1x15x21kg,2x15x28kg
  • Squat
    Warming up: 1x10xbarbel, 1x5x40kg, 1x5x50, 1x5x55kg
    Working set: : 5x5x60kg - f**k YES. Ik heb gewoon niet ingeleverd gisteren. Super happy mee. :grinny:
  • Bulgarian split squat: 4x10xBW
  • Goblet squat: 4x10x12kg + hip circle - feel tha burn:fire:
  • Stiff leg deadlift: 1x10x20kg, 4x8x40kg
  • Ball leg curl: 3 x 20 hh
Cardio
45 minuten helling lopen op de loopband. Zo'n 300 kcal verbrand, omdat ik het niet geregeld kreeg om de cardiosessie intensiever te maken. Keto bijwerking, vermoed ik. Hopelijk tijdelijk! Desalniettemin mijn 10.000+ stappen gehaald. :)

Today's peachy points (Ben ik sinds het nieuwe schema gewoon vergeten toe te voegen, WHAT THE f**k!?!?!???)
:peachy::peachy::peachy::peachy:

Food for thought
De eerste week is officieel doormidden. Persoonlijk vind ik dat wel een fijne gedachte, want het dieet blijkt wel vol te houden. De obstakels liggen natuurlijk in het weekend, wanneer er lekkers in huis wordt gehaald voor Moederdag en wanneer
@wovano met vrienden pokébowls gaat halen, terwijl ik me aan mijn bakjes zal moeten houden. Alles voor het goede (gezonde) doel, toch? :dunno:

Gisteren had ik nog een beetje hoofdpijn. Verder had ik rusteloze benen en was ik nogal stijf. Ik vermoed dat ook het laatste te maken heeft gehad met de overgangsfase, maar ik heb er sinds vanochtend geen last meer van. Daarnaast was ik gisteren ook echt mega chagrijnig en had ik een superkort lontje. Ik was vooral ernstig lichtgeraakt in het verkeer, zo erg dat ik er zelf een beetje gek van werd.:help:
Inmiddels kan ik alweer een beetje lachen, maar ik ben niet echt tevreden met mijn shape at the moment. Dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik niet naar het toilet kan en daardoor gewoon bloated ben en vocht vasthoud. :toilet:But still; stiekem had ik toch in mijn hoofd dat al het vocht op magische wijze in de eerste week eraf zou gaan... :o
Don't judge me.. A girl can dream, right? :loony:
Ik ben zelf best tevreden met mijn shape als ik niet zoveel vocht vasthoud, dus ik kijk wel echt uit naar een moment waarin dat een soort van constante shape gaat zijn. Al betwijfel ik dus nu sterk in hoeverre keto daar de uitkomst voor kan bieden. Enfin... Ik ben nog niet eens een week bezig en kan echte conclusies pas trekken als we een maandje verder zijn, vermoed ik.

Vanavond staat cardio, schouders en buikspieren op het programma en ik verheug me er wel op. De laatste tijd vind ik zowaar plezierig om mijn schouders te trainen. En aangezien dit een minder intensieve training is, wil ik mijn cardiosessie wel intensiveren vandaag. :loopband:

Happy Friday, bitches. Annie out.:rocker2:

Mooi hoor die SQ ...valt mee hé? :cool: :D Niet teveel nadenken (mevr. de filosoof :o :D) ....lekker je ding doen...so far so goog Ennie

Mijn leven op dit moment

FB_IMG_1557478872242.jpg

Pffff, lets shake hands on that, zo voel ik me ook :roflol: Begin inmiddels wel weer emotioneel labiel te worden :eyes: Het enige wat ik niet leuk vindt aan het cutten, naast de honger, het slechte slapen, het korte lontje, het ongeduldig zijn, onzeker zijn.. en en en :roflol:

Waarom doen we dit ook alweer? :eyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven