- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vraag stelde ik mezelf gisteren toen ik na mijn cardiosessie in de auto stapte. Ik dacht serieus heel eventjes: misschien moet ik het maar gewoon allemaal opgeven en terug dik worden. Dan kan ik ten minste doen en laten wat ik wel. Maar ja, we all know that's not going to happen he.Pffff, lets shake hands on that, zo voel ik me ookBegin inmiddels wel weer emotioneel labiel te worden
Het enige wat ik niet leuk vindt aan het cutten, naast de honger, het slechte slapen, het korte lontje, het ongeduldig zijn, onzeker zijn.. en en en
Waarom doen we dit ook alweer?![]()

Hahaha, heftig he.die sterretjes zag ik gisteren ook bij Legday. probeerde iets meer kracht eruit te toveren dan erin zat.
tomatenhoofd check.
zure benen heel de dag check
Alles voor die gains!Pffff, lets shake hands on that, zo voel ik me ookBegin inmiddels wel weer emotioneel labiel te worden
Het enige wat ik niet leuk vindt aan het cutten, naast de honger, het slechte slapen, het korte lontje, het ongeduldig zijn, onzeker zijn.. en en en

Omdat "pijn is fijn"...?Pffff, lets shake hands on that, zo voel ik me ookBegin inmiddels wel weer emotioneel labiel te worden
Pijn is niet fijn, maar soms is het nodig om je doelen te bereiken.

Dit dus!

.
. En dat in een keto state of mind.

)

(Annie deed haar uiterste best)

Pijn is niet fijn, maar soms is het nodig om je doelen te bereiken.
Dit dus!
Even een update van de laatste twee trainingen van de week.
10-5-2019
Food: 1800kcal op keto babyyy
Train: Shoulders/abs/cardio
Cardio
- Warming up - Front raise (plate): 3x15x5kg, DB shoulder press: 1x10x6kg, 1x8x8kg, 1x5x10kg
- Military press: 5x5x22,5kg - Yeah buddy
. En dat in een keto state of mind.
- Face pulls: 1x10x35kg - ai, en toen voelde ik plotseling een scherpe pijn in mijn linkerschouder. Dat had ik de dag daarvoor ook al toen ik iets op het bovenste plankje in de keuken probeerde te pakken. Waarschijnlijk toch iets verrekt ofzo. Gelukkig was mijn buddy die ook fysiotherapeut is er ook. Die had er gelijk even naar gekeken en het was niets ernstigs. Nu heb ik er ook geen last meer van, thank the lord.
Op een iets rustiger niveau afgemaakt: 3x10x30kg- Side raises: 1x10x4kg, 3x8x6kg
- Front raise (plate): 4x8x10kg
- Leg raise: 3x15xBW
- Russian twist: 3x15x4kg
- Crunches: 3x15xBW
45 minuten helling lopen op de loopband. Niets te gek, maar wel mijn 10.000 stapjes kunnen afvinken.
Today's peachy points
11-5-2019
Food: 1800kcal op keto babyyy
Train: Back/biceps/cardio
Cardio
- Deadlift: 4x5x85kg (VPR, en dat op fucking Keto. DAMN STRAIGHT
)
Warming up: 1x10x60kg, 1x5x70kg, 1x5x75kg, 1x5x80kg- Straight arm pulldown: 4x10x35kg
- Lat pulldown: 4x8x30kg - MMC
- Bent over barbell row: 4x8x30kg - rug zat echt zo vol dat het naar begon aan te voelen.
- Hyper extension: 3x10xBW
- Hammer curls: 1x10x4kg, 3x8x6kg
- Pose curls: 1x8x5kg, 3x8x10kg - Daarna moest @wovano even aan mijn knetterharde bisapsen voelen, maar helaas deed hij alleen maar alsof het indrukwekkend was.
45 minuten helling lopen op de loopband. Same old, same old.
Today's peachy points
(Annie deed haar uiterste best)
Food for thought
Soooooooooooo, even een update over het gekut met keto.
- Constant energiepeil
- Betere concentratie
- Geen hoofdpijn meer
- Niet super super chagrijnig meer, just a little bit
- Annie heeft eindelijk kunnen kakken. Geen idee of dit TMI is, maar I don't give a f**k. Mensen moeten van kakken geen taboe maken.
Ik heb de afgelopen paar dagen wel veel dromen gehad of in ieder geval dromen die ik me kan herinneren. Dat is normaal eigenlijk vrijwel nooit zo. Geen idee of dat iets met keto te maken heeft, maar ik maak echt vreemde avonturen mee in de nacht. Gisternacht werkte ik als paardenverzorger op een manege lololol.
Morgen gun ik mezelf een omelet met ontbijtspek. EN ik heb een ultieme Keto snack ontdekt waarvan ik hoop dat ik die lekker vind. Meet bacon knabbels: https://www.ah.nl/producten/product/wi199395/ah-knabbelbacon. Een zakje van 45 gram kost €0,92 en bevat 230kcal (11,7gr vet/30,2gr eiwit/0,9gr koolhydraten). Dus ik hoop met heel mijn ketohartje dat dit een lekkere snack gaat zijn, zodat ik nog een beetje kan lachen in het weekend.
Andere tips voor chille ketoproof snackies zijn welkom.
Hier nog een kiekje van @wovano die zijn dikke spieren showt en ik probeer een beetje te lachen. Joejoeee
![]()
Fijn weekend, lovely people!![]()

Blokjes kaas en olijven zijn ook een optie.
Fetah met olijven is een zalige combi.![]()
Dat was inderdaad toepasselijker geweest Hahahaha.

Hahaha ja toch! No shame in the pooping game.lekker poepen is zooooo lekker...wel weer een zorg minder
gelukkig je hoofdpijn weg...tja hoort erbij...hij gaat goed meis
misschien een proteïnebar als wat lekkers bij de koffie...https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/low-carb-protein-bar

Misschien dat ik morgen ook nog even olijven ga halen, hehehe. Helemaal vergeten dat dat natuurlijk past, maar ben er echt gek op.https://www.ah.nl/producten/product/wi367553/bifi-original
Kijk eens naar droge worstjes.
Bij lidl veel goekoper en per 5 in een rits.
of knakworstjes
https://www.ah.nl/producten/product/wi1539/ah-knakworst
Blokjes kaas en olijven zijn ook een optie.
Fetah met olijven is een zalige combi.
en uiteraard dingen als beef jerky, blikje tonijn/zalm/sardine etc.
Er is zoveel carbless aan snacks...

Jaaaa

Wtf, wat een transformatie!Dat was inderdaad toepasselijker geweest Hahahaha.
Hahaha ja toch! No shame in the pooping game.
Goed idee, van die low carb repen! Die vond ik zelf stiekem nog lekkerder dan die crunchy. Ik weet, ik ben een uitzondering.
Misschien dat ik morgen ook nog even olijven ga halen, hehehe. Helemaal vergeten dat dat natuurlijk past, maar ben er echt gek op.
Jaaaa
Net nog even bekeken waar ik vandaan kom en toch nog wel tevreden met de transformatie. Nu de rest van deze journey nog.
![]()
![]()
![]()
Gruwelijk om te zien, die linkerfoto's. Maar just keeping it real here.![]()

Typisch vrouwen bro, gewoon beter zeggen dat ze dik is dan...En Annie zegt nog steeds dat ze dik is. Als ik zeg van niet krijgen we ruzie omdat ze dan vindt dat ik aan het liegen ben![]()
Door IF krijg ik wel wat meer last van koude handen, en ook bij lowcarbVan wat ik begreep hebben meer mensen dat die IF doen. Vermoedelijk een lage bloedsuiker
of ik heb gewoon diabetes