Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Lekker ding dat je bent :roflol:

Die granoladingen ken ik, zo ben ik dan ook als alles tegen zit. Dan zal ik er god***domme ook van genieten als het toch allemaal kut is! :P

Waarschijnlijk wilde je gewoon even van je afschrijven, dat lucht vaak al op.. maar op één of andere manier voel ik mij altijd geroepen om een beetje oplossingen te bedenken voor andermans ellende.. sorry, dus als je daar geen trek in hebt, skip>>>

Klinkt een beetje overbelasting overall, zowel voor je lichaam als voor je brein.. Soms moet je evennnn een stapje terug doen om weer vooruit te kunnen.. Snap wel dat dat moeilijk is, maar het is echt niet zo dat bij iedereen die "wel" progressie maakt (in jouw ogen) alles altijd voor de wind gaat en die fullblown jaren achter elkaar progressie blijven maken en maar doorgaan, of dat zij geen mindere weken hebben waarin ze gewoon even stoppen moeten met trainen, rust nemen, zowel van dieet als beweging...

Denk een beetje om jezelf :aai:
Hahaha, jij dan, lekker wijf!:D

En wat betreft de spoiler heb je natuurlijk helemaal gelijk. En ik ben er ook best mee bezig. Ik wil graag een diet break inplannen, maar heb totaal geen idee hoe ik mijn onderhoud moet berekenen. De ene bron zegt weer totaal iets anders dan de andere.
- Moet ik opbouwen of gelijk op onderhoud gaan zitten?
- Hoe lang moet een diet break minstens/hoogstens duren?
- Hoe bereken je onderhoud?

Als er iemand is die deze onzin toevallig leest en er een antwoord op weet, let me know!
MP of OHP daar gaan de meeste echt heel langzaam op...boven je hoofd tillen is en blijft nou eenmaal lastig

*mooi pakkie!! is zwart niet erg warm? :o het kleed wel meer af :) bloemetjes zijn altijd wel heel vrolijk
Thanks Bos! Het is een zwart maar lekker luchtig pakkie, dus ik heb het niet (te) warm gehad. :cool:
En microloaden mag zeker niet van @wovano
We weten toch inmiddels allemaal dat ik meestal lekker mijn eigen ding doe, of niet? :engel:
dan maar een setje of reppie meer :P
Ja, ik was ook aan het denken dat ik gewoon ga opbouwen met een lege stang en dan wel weer verder krijg als ik 5x12 herhalingen krijg getild ofzo.
Oef, herkenbaar wel. We vragen volgens mij gewoon veel te veel van onszelf..

Leuke outfit weer Annie! Geniet van het mooie weer!
Thanks Marv! Zodra de zon schijnt, haal ik mijn pakkies uit de kast.

Ik denk zeker dat we hier allemaal een beetje te veel van onszelf vragen. We zijn ook allemaal van die obsessieve idioten met doelen die bereikt moeten worden. :knipoog:
Microloaden op een ohp van 20 kg is een ander verhaal dan microloaden op een deadlift van 180 kg. Dat laatste vind ik echt zoiets achterlijks.
True that tho. :clap:
Denk dat het in onze sport wel herkenbaar is, vooral voor de (altijd) cuttende medemens, je vraagt continu veel van je lichaam en voed het te weinig, logisch dat het lichaam op een gegeven moment dan maar overal pijn en kwaaltjes aangeeft om je te laten inzien dat het rust / meer voeding nodig heeft. Dat is ook echt niet opgelost met een weekje niets doen denk ik. Daarvoor moet het structureel wat langer rust krijgen (lichte belasting en meer voedingsstoffen).

Terugkomend op je vraag in karma of ik geen last van dingetjes heb, natuurlijk :roflol: Maar ik heb vaak het gevoel dat mijn log een eindeloze aaneenschakeling is van geklaag mijnerzijds, waardoor ik het er niet zoveel over heb.

Komtie:
Zere voet van cardio, als ik er te lang op sta / loop beginnen mijn tenen te slapen en te steken.. super kut gevoel. Voel ik ook bij lunges.
Zere spier/pees achterkant schouder ofzo, bij schouderblad. Pure overbelasting, maar ik vind schouders zo leuk om te trainen. De enige spier waarin ik een beetje pomp krijg tijdens training, waardoor het lijkt of ik uberhaupt lift :roflol: /superkansloos

En gedurende al mijn cuts heb ik eigenlijk altijd wel last van:
Peesjes bij m'n biceps, ook gewoon overbelasting.
Peesjes bij de knieen die pijnlijk zijn, vooral links :/

Dat zijn dingen die echt alleen overgaan met rust. Merk wel dat mijn vakantie mij erg goed gedaan heeft, heb toen dagelijks wel 3000 kcal gegeten (als ik moet schatten) waarvan voornamelijk vetten en eiwitten. Heeft mijn fysiek maar ook herstel wel een boost gegeven

Maar ik ben net zoals jullie, de pijntjes zitten je wel dwars maar we gaan gewoon door want we hebben een doel... maar of dat nou verstandig is... :eyes:
Dat denk ik ook wel, ja.
Diet break + lichtere trainingen en meer wielrennen voor de zomer zou ik wel echt zien zitten. Things to think about. :yes:

Das dan ook wel weer zo. :fire::headbang:

:lol:

Vandaag dus weer een train in de sportschool. Ik heb nog geen idee of ik wel écht benen ga doen ivm mijn knietjes. :windup: Maar als ik het vandaag niet doe, moet ik het morgen doen. En dan loop ik dus met van die spierpijnpoten op het festivalterrein van Defqon. ??? Lijkt me ook niet echt een strak plan ivm de vele km's die ik dan normaal gesproken maak. :emo:

Diet break is doorgaans 2 weken op nieuw onderhoud.
Je nieuwe onderhoud is lastiger. Dit zul je toch enigszins moeten schatten adhv je huidige gewichtsverlies en kcal inname.

Ja, ik was ook aan het denken dat ik gewoon ga opbouwen met een lege stang en dan wel weer verder krijg als ik 5x12 herhalingen krijg getild ofzo.
@SP1988 heeft je op pag.69 nog prima tips met voorbeeldschema gegeven wel voor BP weliswaar

Probeer het een beetje te periodiseren, zodat je jezelf de kans geeft om kracht te bouwen.
In onderstaand schema ga je in 6 wkn met 2kg omhoog..wellicht wat voor je MP/OHP dus

Week 1 3x10x20
Week 2: 3x8x22
Week 3: 4x6x24
Week 4: 5x5x26
Week 5: 7x3x28 Hierna overal 2 kg bij en opnieuw beginnen, dus zoiets:

Week 6: 3x10x22
Week 2: 3x8x24
Week 3: 4x6x26
Week 4: 5x5x28
Week 5: 7x3x30

:pressing:

Laatst bewerkt:
Onderhoud te weten komen vind ik ook echt moeilijk...
Vanaf volgende week wil ik ook even stoppen met cutten maar heb geen idee van onderhoud.
Dus ik ga opbouwen en de weegschaal weer in de gaten houden...
Beginnen met 1300kcal op loop- en rustdagen en 1450 op trainingsdagen en opvolgen. Opbouwen per 100kcal tot gewicht ongeveer stabiel blijft.

• #1.846
Diet break is doorgaans 2 weken op nieuw onderhoud.
Je nieuwe onderhoud is lastiger. Dit zul je toch enigszins moeten schatten adhv je huidige gewichtsverlies en kcal inname.
Gewichtsverlies vertelt mij atm niets doordat ik atm nog meer vocht vasthoud dan normaal. Daarom vind ik het ook lastig om dat te bepalen.
@SP1988 heeft je op pag.69 nog prima tips met voorbeeldschema gegeven wel voor BP weliswaar

Probeer het een beetje te periodiseren, zodat je jezelf de kans geeft om kracht te bouwen.
In onderstaand schema ga je in 6 wkn met 2kg omhoog..wellicht wat voor je MP/OHP dus

Week 1 3x10x20
Week 2: 3x8x22
Week 3: 4x6x24
Week 4: 5x5x26
Week 5: 7x3x28 Hierna overal 2 kg bij en opnieuw beginnen, dus zoiets:

Week 6: 3x10x22
Week 2: 3x8x24
Week 3: 4x6x26
Week 4: 5x5x28
Week 5: 7x3x30

:pressing:
True that. Ik zal eens kijken of ik met dat schema vooruitgang boek. Thanks :D
Onderhoud te weten komen vind ik ook echt moeilijk...
Vanaf volgende week wil ik ook even stoppen met cutten maar heb geen idee van onderhoud.
Dus ik ga opbouwen en de weegschaal weer in de gaten houden...
Beginnen met 1300kcal op loop- en rustdagen en 1450 op trainingsdagen en opvolgen. Opbouwen per 100kcal tot gewicht ongeveer stabiel blijft.
Ja, even kijken wat ik doe. Gewicht is namelijk niet echt een graadmeter voor mij atm, dus het is lastig om te bepalen of ik wel of niet op onderhoud zit.
Momenteel zit ik op 1800 maar ik weet zeker dat ik veel meer verbruik dan dat. In de tweede week van juli eens op 2000 gaan zitten als ik op 1800 stabiel blijf. Dan gewoon kijken wat er gebeurt, I guess.

27-6-2019
Food
: Rond 2000kcal, Annie was stout
Train: Shop cardio

Gisteren dus niet getraind. Ik was moe, @wovano was moe. Daarbij had ik een bestelling bij Zalando geplaatst, omdat ik een broekje nodig had voor dit zomerse weer en het festival zaterdag. Helaas had ik as usual weer een beetje pech en is het pakketje nog altijd niet verzonden.:grumble: + De korte broekjes die ik heb zijn leuk, maar met die dikke poten van mij en de km's die ik maak op een festival wordt dat een onhandig en pijnlijk verhaal (hallooo schuurplekken! :eyes:).

Conclusie: ik had met dit zomerse weer niets om aan te doen, dus we hebben een korte shoptrip gedaan.:cheer:De huidige mode heeft de ultieme en foute oplossing, want cycling shorts zijn kennelijk helemaal een ding deze zomer. Ik heb er dus gisteren gelijk twee aangeschaft en ben helemaal enthousiast. Ik ga er ook nog wat bestellen op boohoo.com, want daar hadden ze vetleuke exemplaren. :rocker2:

@wovano vindt ze echt afschuwelijk, maar dat mag de pret niet drukken. De outfits hieronder gaan sowieso mijn favorieten worden deze zomer:

IMG_20190627_215651.jpg

IMG_20190627_215258.jpg

Food for thought
Also, ik had 2 stukjes chocolade gehad en een beetje chips. En 50 gram feta ipv 25 in mijn pastasalade, maar ik woog 0,8kg minder dan gisteren. :banana:

Ohja en ik kocht een oranje scrunchie. Mijn leven is compleet. Happy Friday people :D:heart:

Het bewijs is hierbij geleverd @ScumbagAnnie : je gaat meer eten en je valt opeens af! Win win situatie :)
Vind trouwens dat jij nog wel goed wegkomt met die shorts. Vooral die met de luipaardprint, very fashionable :D

Laatst bewerkt:
:roflol:

Ik sluit me aan bij @wovano (I feel for ya bro)

Als ze van @HillR waren dan had ik ze al ritueel verbrand :roflol:

Al kan ik de lol nog wel inzien van die pantaprintja, maar de shape en lengte van deze apparaten :finger: Buiten dat is er geen enkele gelegenheid te bedenken behalve fietsen waar je deze wanstaltige dingen zou kunnen dragen. Dus in dat opzicht approved want Pun vind het ook leuk om te shockeren :D

En die sokjes maken het echt af :roflol:

ik dacht je hebt een schone en een vieze sok aan :p

Die panterprint: "Go get them Tiger" goed voor je zelfvertrouwen meis :rocker:

• #1.858
Het bewijs is hierbij geleverd @ScumbagAnnie : je gaat meer eten en je valt opeens af! Win win situatie :)
Vind trouwens dat jij nog wel goed wegkomt met die shorts. Vooral die met de luipaardprint, very fashionable :D
Laten we hopen dat die trend zich voortzet! Komend weekend een festival, dus macro's tracken en kcal tellen zit er echt niet in. En vind ik overigens ook helemaal prima! :D
& Thanks voor het compliment. Ik vond het een prima broekje. @wovano wat minder daarentegen. :roflol:
KIJK NOUUU

HET IS EEN BLIJE ANNIE!!!!!!!!

giphy.gif
HELL YESSSSSS:grinny::cheer:
:roflol:

Ik sluit me aan bij @wovano (I feel for ya bro)

Als ze van @HillR waren dan had ik ze al ritueel verbrand :roflol:

Al kan ik de lol nog wel inzien van die pantaprintja, maar de shape en lengte van deze apparaten :finger: Buiten dat is er geen enkele gelegenheid te bedenken behalve fietsen waar je deze wanstaltige dingen zou kunnen dragen. Dus in dat opzicht approved want Pun vind het ook leuk om te shockeren :D
Hahaha, Pun approves to disapprove. Ik keur het goed! :banana:
Thaaaanks!:grinny:
:woot::woot:

En die panterbroek! Ik hou van die print:heart:

Die cycling shorts moet ik nog even aan wennen daarentegen..

Edit: Zo met dat bloesje erbij kan het net imo..die broek..
:D we matchen nu wel een beetje he. Die zwembroek van jou is ook echt enig! :heart:
En die sokjes maken het echt af :roflol:
Mijn handelsmerk:emo:
:haha:
:eyes: Ik weet wel wie er morgen het hardst lacht.
Ik dus, gegarandeerd:lol:

:tanden:
ik dacht je hebt een schone en een vieze sok aan :p

Die panterprint: "Go get them Tiger" goed voor je zelfvertrouwen meis :rocker:
Nee hoor! Ik draag elke dag schone sokjes, maar het is wel elke dag de vraag welke kleuren ik draag. :laugh:

laat me niet in de steek!! ik wil resultaten zien...dit gaat zeker lukken ..das goed te doen...wel mee doorgaan hé? geef het een kans! :pressing:
Komt goed Bosman! :wl:

lekker dit weekend veel gezonde endorfines binnen halen meis....muziek maakt je vrolijk en het verbind mensen :heart:

• #1.860
lekker dit weekend veel gezonde endorfines binnen halen meis....muziek maakt je vrolijk en het verbind mensen :heart:
Ik geloof dat je alle drugs bedoelt :emo:. Ik geloof dat ik samen met een handjevol mensen als enige nuchter ga zijn daar. :roflol: Probably wel goede vibes daar tho.

28-6-2019
Food
: Rond 2000kcal
Train: Back/biceps/cardino
  • Deadlift: 1x10x50kg, 1x10x40kg, 3x10x65kg - cardio style:grinny:
  • Straight arm pull down: 4x10x25kg,
  • Dual cable pulldown - unilateral: 4x10x20kg
  • Pose curls: 4x10x7kg
  • Hammer curls: 4x10x4kg

Beetje liggen klooien en dat was prima! In mijn nieuwe korte sportbroek. @svenrpb heeft me uiteindelijk toch geïnspireerd.:peachy::eyebrow:
IMG_20190628_202320.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven