Haha veel plezier!!!
&wovano, succes
en plezier had ik.

Lekker dansjes gedaan, water gedronken want het was te warm voor zoete zooi. Focaccia met humus en gegrilde groente gehad en daarna nog een heel degelijk frietje met de schil erop. En omdat ik heel lief lachte kreeg ik van de frietmeneer niet alleen mayo maar ook nog eens ketchup bij mijn frietjes.

Als je denkt dat het leven niet beter kan...
Gisteren rustdagje gehad en vandaag ga ik naar een proeflesje yoga. Don't judge me, ik denk dat ik er zelf niets aan vind maar een vriend zat me al maanden te overtuigen om eens een lesje mee te doen. Wordt natuurlijk echt hilarisch, want een bodydildoer heeft korte dikke spieren en is meestal zo flexibel als een baksteen. Of misschien beschrijf ik me nu alleen zelf.

Hoe dan ook: ik ben niet lenig, dus ik vrees er wel een beetje voor. Daarna ga ik denk ik nog een stukkie wandelen als het weer en de tijd het toelaten.
Ik ben alles een beetje los aan het laten qua training en voeding. Voeding zit nu rond de 1900 kcal, maar vandaag at ik een stukje vlaai extra.

Qua trainen wil ik voorlopig 4 dagen aanhouden, zodat ik de andere dagen lekker naar buiten kan. Het liefst fietsen, maar wandelen vind ik op zich ook chill.
Morgen dus pas de eerste training van de week. Wordt upper body. Even nog een schemaatje in elkaar pleuren. Van
@hoxyz heb ik een Sheiko schema gekregen. Hier ben ik me nog over aan het inlezen en ik kom er vooralsnog niet veel wijs uit, maar ik denk wel steeds vaker om serieus die richting op te gaan. f**k that bodybuilding shit.
Verder wil ik jullie allemaal de lieve groetjes doen en een fijne avond wensen.