- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yoga is top, maar is meer dan enkel het fysieke en lenig blijven. Vooral mentaal je kop leegmaken en je lichaam ontspannen heeft veel meerwaarde. Overigens bestaan er wel superveel varianten van yoga.Ik zat er zelf een tijdje terug ook al aan te denken om yoga of iets te gaan doen om lenig te blijven. after all kreeg arnie ook lessen van een ballerina om niet zo stijf te blijven
ik dacht dat dat meer ging om poseren ..maar kan me vergissenIk zat er zelf een tijdje terug ook al aan te denken om yoga of iets te gaan doen om lenig te blijven. after all kreeg arnie ook lessen van een ballerina om niet zo stijf te blijven
ook om vloeiender te bewegen idd, maar dat zie ik ook als minder stijf zijnik dacht dat dat meer ging om poseren ..maar kan me vergissen
idd heb wel eens foto's daarvan gezien samen met Francoook om vloeiender te bewegen idd, maar dat zie ik ook als minder stijf zijn
volgens mij kwam dat ook voor in pumping iron. Dat vond ik een van de vetste dingen om te zien om eerlijk te zijn. Alle bodybuilders kunnen zwaar trainen, goed eten, en de juiste roids nemen. Maar om dan door te hebben dat ballerina spelen het verschil kan maken en je je daardoor beter kan ontwikkelen op het podium, toen snapte ik pas echt de "legacy" van arnold.idd heb wel eens foto's daarvan gezien samen met Franco
hij heeft idd altijd de toon aan gegeven door ook oa zijn charisma en manipulatie en perfectie....dit gedrag is ook bekend in de filmwereldvolgens mij kwam dat ook voor in pumping iron. Dat vond ik een van de vetste dingen om te zien om eerlijk te zijn. Alle bodybuilders kunnen zwaar trainen, goed eten, en de juiste roids nemen. Maar om dan door te hebben dat ballerina spelen het verschil kan maken en je je daardoor beter kan ontwikkelen op het podium, toen snapte ik pas echt de "legacy" van arnold.
Das een prima oefening voor je vrije valop je vliegend tapijtje
Ik denk wel dat je naar verloop van tjijd wellicht ook beter zal slapen en zelfs je cortisol zal zakken...dat zou echt fantastisch zijn....gewoon een paar maanden ..ik zeg: "DOEN"!!![]()
yeahhhhIk stretch niet altijd even braaf.Kunt inderdaad altijd een aantal proeflessen volgen.
Kan zeker wel voordelig zijn hoor. Sowieso altijd goed stretchen voor je training.
Wel met legday. Wat doe jij zoal aan rekoefeningen voor je training?Gewoon doen hoor! Je kunt het altijd proberen, toch?Ik zat er zelf een tijdje terug ook al aan te denken om yoga of iets te gaan doen om lenig te blijven. after all kreeg arnie ook lessen van een ballerina om niet zo stijf te blijven
Precies dat! Ik deed een hot variant waarbij het 40 graden was. Dat was zweten ten top, maar het zorgde er ook voor dat ik wat minder stijf was.Yoga is top, maar is meer dan enkel het fysieke en lenig blijven. Vooral mentaal je kop leegmaken en je lichaam ontspannen heeft veel meerwaarde. Overigens bestaan er wel superveel varianten van yoga.
ik dacht dat dat meer ging om poseren ..maar kan me vergissen

ook om vloeiender te bewegen idd, maar dat zie ik ook als minder stijf zijn

Francooooidd heb wel eens foto's daarvan gezien samen met Franco

volgens mij kwam dat ook voor in pumping iron. Dat vond ik een van de vetste dingen om te zien om eerlijk te zijn. Alle bodybuilders kunnen zwaar trainen, goed eten, en de juiste roids nemen. Maar om dan door te hebben dat ballerina spelen het verschil kan maken en je je daardoor beter kan ontwikkelen op het podium, toen snapte ik pas echt de "legacy" van arnold.
Arnie blijft ook gewoon een legend, zeker met dat accent van hem.Okay, genoeg over Arnie, terug naar Annie.hij heeft idd altijd de toon aan gegeven door ook oa zijn charisma en manipulatie en perfectie....dit gedrag is ook bekend in de filmwereld

Laten we het maar positief houden, toch?

Heerlijk deze mindset! Succes vandaag Annie, ben benieuwd!Nadeel is dat ik ook gelijk wat minder op mijn eten heb gelet en na werk wat chocolaatjes in mijn gezicht heb zitten duwen. Status: ik houd evenveel vocht vast als de Atlantische oceaan en ben sinds maart ofzo 5kg zwaarder. Lekker bezig dus. Voordeel: vandaag ga ik naar de internist en nu heb ik een extra dramatisch effect dat ik kan laten zien.Laten we het maar positief houden, toch?
Graciassss
Ik dank u. Ik had al een lijstje gemaakt nadat ik je comment zag. Goede tip.We duimen vandaag met je mee Annie!
Doe je hele verhaal en probeer op voorhand al een lijstje te maken met vragen.
Ook al zitten die nu al opgeborgen "in je hoofd"; zo zorg je ervoor dat je niks vergeet op het moment zelf (want er is dan toch altijd wat extra stress mee gemoeid).

Van all time low terug naar de sarcastische, vrolijke Annie.Heerlijk deze mindset! Succes vandaag Annie, ben benieuwd!

Ik dank u!Succes Annie, hopelijk komt de internist snel met een definitieve oplossing!

Niets zover ik weet! Update volgt hieronder.Let's talk about all the good things, and the bad things that may be......
Hoe was het gesprek? Was je niks vergeten te vragen?![]()
Dankjewel Bert!Ik ben benieuwd waar de internist mee komt. Mogelijk legt hij/zij je een zout- en/of vochtbeperking op (of althans een advies tot). Heel veel succes in ieder geval!Steun- of compressiekousen kunnen helpen bij vocht in de benen/enkels.

Zo te zien heel veel vocht kwijt, maar ja dat gelooft de internist natuurlijk nooit BAHAHA.

Arretjescake, weer een nieuw woord geleerd. 
Cortisol en stress kan rare dingen doen met je lichaam. Misschien als je goed in je vel zit en het lekker gaat, je cortisol daalt en hierdoor je gewicht/vocht ook ineens vermindert. Laten we 't hopen. Fijn weekend. Nice! IK zou gelijk geen vertrouwen meer hebben in zo een figuur na jou verhaal zo gelezen te hebben..De afgelopen paar dagen ben ik langzaam weer aan het teruggaan naar mijn oude, vertrouwde mindset. Misschien ben ik wel gewoon een van die 'gezegende' mensen die er wat harder voor moet werken dan anderen. Dan moet dat maar. I will put in the work. Dus dat ben ik deze week ook aan het doen met upper body en lower body trainingen, goed eten en ook wat chillen. In een week is er dan ook gelijk 2,2kg vanaf zonder heel gek te doen op zo'n 1700 kcal gemiddeld. Wel op maandag en dinsdag genoten van taart, omdat er collega's jarig waren hihi.Zo te zien heel veel vocht kwijt, maar ja dat gelooft de internist natuurlijk nooit BAHAHA.
![]()

Goed weekend AnnieKende je dat niet!!!??
. In ieder geval, veel succes nog en hopelijk toch nog een diagnose in augustus. Eerst lekker genieten van je vakantie!No clue. Daar mag de internist zich mee bezighouden.vreemd nog niks wijzer dan? ..nog niet...waar moet je het zoeken?![]()

Thanks Bert. Ik had arretjescake ook nog nooit gehad en mijn collega's spraken er zo enthousiast over. Toch maar geprobeerd dus, maar het was eigenlijk niet helemaal mijn ding. Veel te heftig en te veel chocolade.Lekkere trainingen en voeding hoor, scumbag.Arretjescake, weer een nieuw woord geleerd.
Misschien zit 't 'm wel in cortisol inderdaad, weet 't ook niet.Cortisol en stress kan rare dingen doen met je lichaam. Misschien als je goed in je vel zit en het lekker gaat, je cortisol daalt en hierdoor je gewicht/vocht ook ineens vermindert. Laten we 't hopen. Fijn weekend.
![]()

.Heb ik ook niet. Ik wacht 22 augustus af om de resultaten te bespreken en anders kap ik met die onzin. Je kunt het wel blijven gooien op PDS, maar daar kom ik toch geen steek verder mee. Dan kan ik net zo goed niet mijn tijd in zoiets steken.Nice! IK zou gelijk geen vertrouwen meer hebben in zo een figuur na jou verhaal zo gelezen te hebben..
Wel chill dat je 2.2kg kwijt bent van iets ..
Lekker getraind ook en wat losser met de voeding!Goed weekend Annie
Kende je dat niet!!!??
jij ook een goed weekend!Typisch indeed. Cortisol is meegenomen in de bloedtest, dus we horen vanzelf wel of dit de oorzaak is.Is opmerkelijk dat je 2kg kwijt bent (al dan niet grotendeels vocht), net op het moment dat je eigenlijk zegt: "f*ck it, I don't care; ik zie wel wat er gebeurt". Mogelijks dat stress / cortisol bij jou een (grote) impact heeft... hetgeen zeker niet wil zeggen dat dit dé verklarende factor is, maar toch. Stress is ook zo'n raar beest. Ik ken genoeg mensen die bij stress aankomen (blijkt bij de meesten zo te zijn), maar zelf val ik juist af bij stress. Het menselijk lichaam... het is en blijft een mysterie. In ieder geval, veel succes nog en hopelijk toch nog een diagnose in augustus. Eerst lekker genieten van je vakantie!