AndroidHealthClinic

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zat er zelf een tijdje terug ook al aan te denken om yoga of iets te gaan doen om lenig te blijven. after all kreeg arnie ook lessen van een ballerina om niet zo stijf te blijven

• Like
Waarderingen: BB_
Ik zat er zelf een tijdje terug ook al aan te denken om yoga of iets te gaan doen om lenig te blijven. after all kreeg arnie ook lessen van een ballerina om niet zo stijf te blijven
Yoga is top, maar is meer dan enkel het fysieke en lenig blijven. Vooral mentaal je kop leegmaken en je lichaam ontspannen heeft veel meerwaarde. Overigens bestaan er wel superveel varianten van yoga.

ik dacht dat dat meer ging om poseren ..maar kan me vergissen

idd heb wel eens foto's daarvan gezien samen met Franco
volgens mij kwam dat ook voor in pumping iron. Dat vond ik een van de vetste dingen om te zien om eerlijk te zijn. Alle bodybuilders kunnen zwaar trainen, goed eten, en de juiste roids nemen. Maar om dan door te hebben dat ballerina spelen het verschil kan maken en je je daardoor beter kan ontwikkelen op het podium, toen snapte ik pas echt de "legacy" van arnold.

volgens mij kwam dat ook voor in pumping iron. Dat vond ik een van de vetste dingen om te zien om eerlijk te zijn. Alle bodybuilders kunnen zwaar trainen, goed eten, en de juiste roids nemen. Maar om dan door te hebben dat ballerina spelen het verschil kan maken en je je daardoor beter kan ontwikkelen op het podium, toen snapte ik pas echt de "legacy" van arnold.
hij heeft idd altijd de toon aan gegeven door ook oa zijn charisma en manipulatie en perfectie....dit gedrag is ook bekend in de filmwereld

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.888
Das een prima oefening voor je vrije val :P op je vliegend tapijtje :windup:

Ik denk wel dat je naar verloop van tjijd wellicht ook beter zal slapen en zelfs je cortisol zal zakken...dat zou echt fantastisch zijn....gewoon een paar maanden ..ik zeg: "DOEN"!! :)
:D yeahhhh
Kunt inderdaad altijd een aantal proeflessen volgen.

Kan zeker wel voordelig zijn hoor. Sowieso altijd goed stretchen voor je training.
Ik stretch niet altijd even braaf. :tanden:Wel met legday. Wat doe jij zoal aan rekoefeningen voor je training?

Gewoon doen hoor! Je kunt het altijd proberen, toch?
Yoga is top, maar is meer dan enkel het fysieke en lenig blijven. Vooral mentaal je kop leegmaken en je lichaam ontspannen heeft veel meerwaarde. Overigens bestaan er wel superveel varianten van yoga.
Precies dat! Ik deed een hot variant waarbij het 40 graden was. Dat was zweten ten top, maar het zorgde er ook voor dat ik wat minder stijf was.
ik dacht dat dat meer ging om poseren ..maar kan me vergissen
:dunno:
ook om vloeiender te bewegen idd, maar dat zie ik ook als minder stijf zijn
:dunno:
idd heb wel eens foto's daarvan gezien samen met Franco
Francoooo:cool:
:D Arnie blijft ook gewoon een legend, zeker met dat accent van hem.
hij heeft idd altijd de toon aan gegeven door ook oa zijn charisma en manipulatie en perfectie....dit gedrag is ook bekend in de filmwereld
Okay, genoeg over Arnie, terug naar Annie. :roflol:

Food for thought
Je zou het niet zeggen, maar ik heb zowaar getraind. Vorige week ben ik met mijn luie kop naast yoga maar één keer in de gym geweest. Ik had er echt even genoeg van en heb het er maar even bij gelaten. Nadeel is dat ik ook gelijk wat minder op mijn eten heb gelet en na werk wat chocolaatjes in mijn gezicht heb zitten duwen. Status: ik houd evenveel vocht vast als de Atlantische oceaan en ben sinds maart ofzo 5kg zwaarder. Lekker bezig dus. Voordeel: vandaag ga ik naar de internist en nu heb ik een extra dramatisch effect dat ik kan laten zien. :emo: Laten we het maar positief houden, toch?
Verder ben ik nu begonnen aan een vierdaagse cycle met twee verschillende upper body trainingen en twee verschillende lower body trainingen. Dat bevalt vooralsnog wel. Vanavond weer eens lower body. Gisteren ben ik ivm mijn knieën naar de fysiotherapeut geweest en dat voelt allemaal al iets beter en soepeler aan. Hopelijk ga ik dus gewoon moeiteloos kunnen squatten, etc. Kwam uiteraard weer vanuit mijn bekken.

5-7-2019
Food
: No fucking clue.
Train: UB2
  • Close grip bench press: 1x12x20kg, 1x10x25kg,
  • Incline dumbbell press 4x10x10kg
  • BB bent over row: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 3x10x30kg
  • Dual cable pulldown - unilateral: 4x10x25kg
  • Incline side raises: 1x8x5kg, 1x8x4kg, 2x10x3kg
  • DB front raise 4x10x10kg
  • Pose curls: 1x12x7kg, 2x8x10kg

6-7-2019
Food
: 1800KCAL
Train: UB1
Cardio: 45 minuten :loopband:
  • Bench press: 1x10x20kg, 1x10x30kg, 1x8x35kg, 3x5x40kg
  • Military press: 3x5x20kg
  • Upright row: 4x10x13,5kg
  • Straight arm pulldown: 1x10x30kg, 3x8x35kg
  • Seated close grip row: 4x8x30kg
  • DB hammer curls: 1x12x4kg, 3x8x6kg
  • Reversed tricep extension: 4x10x7kg

Dus zometeen mijn talent voor drama eens ontketenen en bij de internist aangeven dat er nu iets moet gebeuren. Verder niks bijzonders; ik houd me tot de vakantie netjes aan mijn schema, zit weer lager in kcal en ga vooral ook wat extra cardio doen. Hopelijk zweet ik dat vocht er dan vanzelf uit. Zal wel niet, maar a girl can dream.

ADIOS MUCHACHOS.:evil2:

:heart: good luck babe

We duimen vandaag met je mee Annie!
Doe je hele verhaal en probeer op voorhand al een lijstje te maken met vragen.
Ook al zitten die nu al opgeborgen "in je hoofd"; zo zorg je ervoor dat je niks vergeet op het moment zelf (want er is dan toch altijd wat extra stress mee gemoeid).

Nadeel is dat ik ook gelijk wat minder op mijn eten heb gelet en na werk wat chocolaatjes in mijn gezicht heb zitten duwen. Status: ik houd evenveel vocht vast als de Atlantische oceaan en ben sinds maart ofzo 5kg zwaarder. Lekker bezig dus. Voordeel: vandaag ga ik naar de internist en nu heb ik een extra dramatisch effect dat ik kan laten zien. :emo: Laten we het maar positief houden, toch?
Heerlijk deze mindset! Succes vandaag Annie, ben benieuwd!

Succes Annie, hopelijk komt de internist snel met een definitieve oplossing!

Let's talk about all the good things, and the bad things that may be......

Hoe was het gesprek? Was je niks vergeten te vragen? :)

Ik ben benieuwd waar de internist mee komt. Mogelijk legt hij/zij je een zout- en/of vochtbeperking op (of althans een advies tot). Heel veel succes in ieder geval! :thumbup: Steun- of compressiekousen kunnen helpen bij vocht in de benen/enkels.

Laatst bewerkt:
  • #1.895
Graciassss
We duimen vandaag met je mee Annie!
Doe je hele verhaal en probeer op voorhand al een lijstje te maken met vragen.
Ook al zitten die nu al opgeborgen "in je hoofd"; zo zorg je ervoor dat je niks vergeet op het moment zelf (want er is dan toch altijd wat extra stress mee gemoeid).
Ik dank u. Ik had al een lijstje gemaakt nadat ik je comment zag. Goede tip. :)
Heerlijk deze mindset! Succes vandaag Annie, ben benieuwd!
Van all time low terug naar de sarcastische, vrolijke Annie. :D
Succes Annie, hopelijk komt de internist snel met een definitieve oplossing!
Ik dank u! :D
Let's talk about all the good things, and the bad things that may be......

Hoe was het gesprek? Was je niks vergeten te vragen? :)
Niets zover ik weet! Update volgt hieronder.
Ik ben benieuwd waar de internist mee komt. Mogelijk legt hij/zij je een zout- en/of vochtbeperking op (of althans een advies tot). Heel veel succes in ieder geval! :thumbup: Steun- of compressiekousen kunnen helpen bij vocht in de benen/enkels.
Dankjewel Bert! :)

Food for thought
Dusssss. Dinsdagmiddag naar de internist geweest om te kijken wat hij te vertellen had, maar hij had eigenlijk niets te vertellen. Hij wist vrijwel zeker dat het geen vocht is, maar ik geloof hem niet. Ik snap natuurlijk ook wel dat er geen shredded Annie onder dat vocht verstopt zit, maar ook nog wat extra sjpekkies. But still; alle tekenen wijzen erop dat het in ieder geval grotendeels ook vocht is. Toen ik vroeg wat hij dan wel dacht dat het was, had hij eigenlijk ook niet echt een antwoord. Dusja, niet echt heel erg nuttig.

Vervolgens begon hij weer over prikkelbare darm en toen heb ik gezegd dat ik ook geen vertrouwen had in die diagnose, omdat iedereen tegenwoordig een prikkelbare darm heeft en er buiten die buikpijn ook gewoon een heleboel andere symptomen zijn die daar echt niet bij passen. Of het is wel een prikkelbare darm, maar dan is er vrijwel zeker ook nog wel iets anders aan de hand.

Op naar een aantal tests dus. Weer een uitgebreide bloedtest met oa nierwaardes, maar ook cortisol. Daarvoor moest ik dus dexamethason slikken in de avond en in de ochtend teruggaan om te laten prikken. Daar gelijk ook urine ingeleverd en 9 augustus een echo van mijn buik. Dat laatste vind ik rete irritant, want hij probeert het dus weer allemaal te linken aan pds, terwijl dat op dit moment niet mijn grootste probleem is. Anyways, 22 augustus worden de resultaten dan besproken, maar ik verwacht dus eigenlijk niet dat daar iets uit gaat komen.

De afgelopen paar dagen ben ik langzaam weer aan het teruggaan naar mijn oude, vertrouwde mindset. Misschien ben ik wel gewoon een van die 'gezegende' mensen die er wat harder voor moet werken dan anderen. Dan moet dat maar. I will put in the work. Dus dat ben ik deze week ook aan het doen met upper body en lower body trainingen, goed eten en ook wat chillen. In een week is er dan ook gelijk 2,2kg vanaf zonder heel gek te doen op zo'n 1700 kcal gemiddeld. Wel op maandag en dinsdag genoten van taart, omdat er collega's jarig waren hihi. :eyes: Zo te zien heel veel vocht kwijt, maar ja dat gelooft de internist natuurlijk nooit BAHAHA.:emo::lol:

Verder wel een beetje liggen klooien met lower body trainingen, omdat mijn knieën nog altijd niet helemaal hersteld zijn. Even rustig aan dus, maar alsnog prima trainingen. Ik geef ze nog even rust voor ik weer met barbells in mijn nek ga squatten.

8-7-2019
Food
: 1900-2000kcal, vermoed ik. Arretjescake is natuurlijk niet bepaald light.:tanden:
Train: UB1 + 45 minuten cardio
  • Bench press: 1x10x20kg, 1x10x30kg, 1x8x35kg, 3x5x40kg - gingen EZ. Ik wilde rustig aan doen omdat ik toch wat treens heb geskipt, maar gelukkig is de kracht er wel nog altijd. :D
  • Military press: 3x5x20kg
  • Upright row: 4x10x13,5kg
  • Straight arm pulldown: 1x10x30kg, 3x8x35kg
  • Seated close grip row: 4x8x30kg
  • DB hammer curls: 1x12x4kg, 3x8x6kg
  • Reversed tricep extension: 4x10x7kg

9-7-2019

Food
: 1900kcal dankzij het kleine stukje goddelijke frambozentaart. :windup:
Train: LB1 + 30 minuten cardio
  • Lying hip abduction (Xtra heavy): 3x20
  • Deadlift: 1x10x50kg, 1x8x65kg, 1x5x80kg, 3x3x85kg - op zich niet ontevreden. Ik kreeg nog een complimentje over dat de vorm er goed uitzag en dat ze best nog easy gingen. Maar verder niet van stapel gelopen en me aan mijn plan gehouden. :grinny:
  • Hip thrust: 3x5x85kg - barbell lag er toch al. :peachy:
  • Hack squat: 3x10xlege machine - knietjes deden pijn en @wovano zei dat ik beter kon stoppen ipv forceren.
  • Front lunges - skipped ivm knietjes
  • Cable kickbacks - woepsie, bedenk me net dat ik die dus vergeten ben. Achja, booty kan ook wel een keer geskipt worden. :bang:
  • Stiff legged deadlift: 4x12x20kg - lekker liggen stretchen.
  • Seated unilateral leg curls: 4x10x20kg
10-7-2019
Food
: 1600kcal - Als ik gezond wil eten en mijn bakjes niet meeneem eet ik dus altijd veel te weinig. Mag op zich ook wel na die taart op maandag en dinsdag. :eek2:
Train: Shopcardio - met mijn zus naar Oberhausen geweest.

Dus in winkelcentrum Centro zo'n 10km geshopt en een hele berg Annie proof zomerkleren gekocht. @wovano vond wonder boven wonder de kleren serieus wel leuk. Verder Indiase curry gegeten als lunch en dat smaakte echt fucking awesome. In de avond heb ik wel braaf mijn bakkie ratatouille en visje gegeten om het te compenseren. :D

11-7-2019
Food
: 1700kcal op schema
Train: UB2 + 45 minuten cardio

• Close grip bench press: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 1x8x30kg, 3x5x35kg
  • Incline dumbbell press 4x10x10kg
  • BB bent over row: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 4x10x30kg - echt on point vorm voor extra goeie ROM. :rocker2:
  • Dual cable pulldown - unilateral: 4x10x25kg
  • DB incline side raise: 4x10x4kg - vorige week beetje liggen klooien met cable vs DB's maar nu gewoon met DB's gedaan en de burn was with me. :banana:
  • Plate front raise: 4x10x10kg
  • DB hammer curls: 1x12x4kg, 4x8x6kg
  • Reversed tricep extension: 1x10x7kg, 2x8x10kg, 1x10x7kg
12-7-2019
Food
: 1700kcal op schema
Train: LB2 (random train ivm knieën) + 45 minuten cardio
  • Hip abduction: 1x12x40kg, 1x12x54kg, 1x12x68kg, 1x12x82kg
  • Glute pullthrough: 1x12x25kg, 1x12x35kg, 2x12x45kg
  • Front lunges: 1x10xBW, 4x10x20kg - gingen wel ok.
  • Goblet squat: 4x10x10kg - ook okay, maar knieën waren nog gevoelig.
  • Leg extension: 1x10x28kg, 1x10x36kg, 1x10x42kg, 1x10x49kg
  • Stiff legged deadlift: 4x10x20kg
  • Ball leg curls: 4x20xBW

Fijn weekend, bitches!:1e:

vreemd nog niks wijzer dan? ..nog niet...waar moet je het zoeken? :(

Lekkere trainingen en voeding hoor, scumbag. :P Arretjescake, weer een nieuw woord geleerd. :)

Misschien zit 't 'm wel in cortisol inderdaad, weet 't ook niet. :dunno: Cortisol en stress kan rare dingen doen met je lichaam. Misschien als je goed in je vel zit en het lekker gaat, je cortisol daalt en hierdoor je gewicht/vocht ook ineens vermindert. Laten we 't hopen. Fijn weekend. :thumbs:

De afgelopen paar dagen ben ik langzaam weer aan het teruggaan naar mijn oude, vertrouwde mindset. Misschien ben ik wel gewoon een van die 'gezegende' mensen die er wat harder voor moet werken dan anderen. Dan moet dat maar. I will put in the work. Dus dat ben ik deze week ook aan het doen met upper body en lower body trainingen, goed eten en ook wat chillen. In een week is er dan ook gelijk 2,2kg vanaf zonder heel gek te doen op zo'n 1700 kcal gemiddeld. Wel op maandag en dinsdag genoten van taart, omdat er collega's jarig waren hihi. :eyes: Zo te zien heel veel vocht kwijt, maar ja dat gelooft de internist natuurlijk nooit BAHAHA.:emo::lol:
Nice! IK zou gelijk geen vertrouwen meer hebben in zo een figuur na jou verhaal zo gelezen te hebben..:o

Wel chill dat je 2.2kg kwijt bent van iets ..:rolleyes:

Lekker getraind ook en wat losser met de voeding!:woot: Goed weekend Annie:thumbs:
Arretjescake, weer een nieuw woord geleerd. :)
Kende je dat niet!!!??

Is opmerkelijk dat je 2kg kwijt bent (al dan niet grotendeels vocht), net op het moment dat je eigenlijk zegt: "f*ck it, I don't care; ik zie wel wat er gebeurt". Mogelijks dat stress / cortisol bij jou een (grote) impact heeft... hetgeen zeker niet wil zeggen dat dit dé verklarende factor is, maar toch. Stress is ook zo'n raar beest. Ik ken genoeg mensen die bij stress aankomen (blijkt bij de meesten zo te zijn), maar zelf val ik juist af bij stress. Het menselijk lichaam... het is en blijft een mysterie :o. In ieder geval, veel succes nog en hopelijk toch nog een diagnose in augustus. Eerst lekker genieten van je vakantie!

• #1.900
vreemd nog niks wijzer dan? ..nog niet...waar moet je het zoeken? :(
No clue. Daar mag de internist zich mee bezighouden. :emo:
Lekkere trainingen en voeding hoor, scumbag. :P Arretjescake, weer een nieuw woord geleerd. :)

Misschien zit 't 'm wel in cortisol inderdaad, weet 't ook niet. :dunno: Cortisol en stress kan rare dingen doen met je lichaam. Misschien als je goed in je vel zit en het lekker gaat, je cortisol daalt en hierdoor je gewicht/vocht ook ineens vermindert. Laten we 't hopen. Fijn weekend. :thumbs:
Thanks Bert. Ik had arretjescake ook nog nooit gehad en mijn collega's spraken er zo enthousiast over. Toch maar geprobeerd dus, maar het was eigenlijk niet helemaal mijn ding. Veel te heftig en te veel chocolade. :eyes:

We shall see wat de trend is. Nog een kleine 1,5 week voordat ik ergens in Sicilië ben te vinden met @wovano. Ik wil het daar wel binnen de perken houden door te vasten tot de middag en de eerste maaltijd eiwitrijk en low carb te houden. Zodat ik dan zonder schuld een pastaatje kan eten en van een ijsje kan genieten zonder na de vakantie spijt te hebben.

Voor nu gaat het nog altijd lekker met cutten trouwens. Beginwicht van deze week was 75,5kg en ik woog vanochtend 72,7kg:grinny:.
Nice! IK zou gelijk geen vertrouwen meer hebben in zo een figuur na jou verhaal zo gelezen te hebben..:o

Wel chill dat je 2.2kg kwijt bent van iets ..:rolleyes:

Lekker getraind ook en wat losser met de voeding!:woot: Goed weekend Annie:thumbs:

Kende je dat niet!!!??
Heb ik ook niet. Ik wacht 22 augustus af om de resultaten te bespreken en anders kap ik met die onzin. Je kunt het wel blijven gooien op PDS, maar daar kom ik toch geen steek verder mee. Dan kan ik net zo goed niet mijn tijd in zoiets steken.

:D jij ook een goed weekend!
Is opmerkelijk dat je 2kg kwijt bent (al dan niet grotendeels vocht), net op het moment dat je eigenlijk zegt: "f*ck it, I don't care; ik zie wel wat er gebeurt". Mogelijks dat stress / cortisol bij jou een (grote) impact heeft... hetgeen zeker niet wil zeggen dat dit dé verklarende factor is, maar toch. Stress is ook zo'n raar beest. Ik ken genoeg mensen die bij stress aankomen (blijkt bij de meesten zo te zijn), maar zelf val ik juist af bij stress. Het menselijk lichaam... het is en blijft een mysterie :o. In ieder geval, veel succes nog en hopelijk toch nog een diagnose in augustus. Eerst lekker genieten van je vakantie!
Typisch indeed. Cortisol is meegenomen in de bloedtest, dus we horen vanzelf wel of dit de oorzaak is. :eyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven