ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
16-7-2019
Food: 1850kcal
Train: UB1
Gisteren bovenstaande training neergezet. Ook vermoeid, maar niet ontevreden met de resultaten. Vandaag heb ik 4 uur geslapen en werd ik om 4.45 uur wakker.
Ik ben al de hele dag een zombie en vermoed dat ik vanavond lekker op de bank kruip. Het is helaas even niet anders, maar ik ga aan mezelf voorbij als ik nu eigenwijs ga doen en alsnog ga trainen.
Dus nog maar even uitrusten, zodat ik volle moed en vol energie aan de bak kan in Platinum Gym van @Pleister vanaf september.
Gisteravond ook niet heel braaf geweest en een pot Oppo ijs gegeten. Wel een aanradertje trouwens! Tussen alle donkere smaken 'healthy' ijs zit dus nu ook een fruitsmaakje.
Ohja, en een paar maanden geleden had ik die met speculoos ofzo geprobeerd en die smaak was ook echt top, met crunchy bits.
Verder heb ik echt geen fl**ker te melden hier. Joejoeeeeeeeeee
Food: 1850kcal
Train: UB1
- Bench press: 1x12x20kg, 1x10x30kg, 1x10x35kg, 1x10x40kg - VPR. f**k yesssss

- Military press: 3x5x20kg
- Upright row: 4x10x13,5kg
- Straight arm pulldown: 4x10x30kg
- Seated close grip row: 4x10x30kg
- V-bar tricep extensions: 4x10x20kg
Gisteren bovenstaande training neergezet. Ook vermoeid, maar niet ontevreden met de resultaten. Vandaag heb ik 4 uur geslapen en werd ik om 4.45 uur wakker.
Ik ben al de hele dag een zombie en vermoed dat ik vanavond lekker op de bank kruip. Het is helaas even niet anders, maar ik ga aan mezelf voorbij als ik nu eigenwijs ga doen en alsnog ga trainen.Dus nog maar even uitrusten, zodat ik volle moed en vol energie aan de bak kan in Platinum Gym van @Pleister vanaf september.
Gisteravond ook niet heel braaf geweest en een pot Oppo ijs gegeten. Wel een aanradertje trouwens! Tussen alle donkere smaken 'healthy' ijs zit dus nu ook een fruitsmaakje.
Ohja, en een paar maanden geleden had ik die met speculoos ofzo geprobeerd en die smaak was ook echt top, met crunchy bits.Verder heb ik echt geen fl**ker te melden hier. Joejoeeeeeeeeee

Placebo effect moet uiteraard niet onderschat worden.
Dit klinkt heel serieus
!