MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
16-7-2019
Food
: 1850kcal
Train: UB1
  • Bench press: 1x12x20kg, 1x10x30kg, 1x10x35kg, 1x10x40kg - VPR. f**k yesssss :cool:
  • Military press: 3x5x20kg
  • Upright row: 4x10x13,5kg
  • Straight arm pulldown: 4x10x30kg
  • Seated close grip row: 4x10x30kg
  • V-bar tricep extensions: 4x10x20kg
Verder geen cardio gedaan, want ik ben echt geradbraakt. Ik was voornemens om maandag te trainen, maar na een heel weekend overwerken was ik echt compleet gesloopt. Ik heb gewoon geen echt rustmomentje gehad. Vervolgens dus op aanraden van @wovano thuisgebleven en wijvenseries zitten bingewatchen.

Gisteren bovenstaande training neergezet. Ook vermoeid, maar niet ontevreden met de resultaten. Vandaag heb ik 4 uur geslapen en werd ik om 4.45 uur wakker. :zzz:Ik ben al de hele dag een zombie en vermoed dat ik vanavond lekker op de bank kruip. Het is helaas even niet anders, maar ik ga aan mezelf voorbij als ik nu eigenwijs ga doen en alsnog ga trainen.

Dus nog maar even uitrusten, zodat ik volle moed en vol energie aan de bak kan in Platinum Gym van @Pleister vanaf september. :cheer: Gisteravond ook niet heel braaf geweest en een pot Oppo ijs gegeten. Wel een aanradertje trouwens! Tussen alle donkere smaken 'healthy' ijs zit dus nu ook een fruitsmaakje. :D Ohja, en een paar maanden geleden had ik die met speculoos ofzo geprobeerd en die smaak was ook echt top, met crunchy bits.

Verder heb ik echt geen fl**ker te melden hier. Joejoeeeeeeeeee:wave2:

16-7-2019
Food
: 1850kcal
Train: UB1
  • Bench press: 1x12x20kg, 1x10x30kg, 1x10x35kg, 1x10x40kg - VPR. f**k yesssss :cool:
  • Military press: 3x5x20kg
  • Upright row: 4x10x13,5kg
  • Straight arm pulldown: 4x10x30kg
  • Seated close grip row: 4x10x30kg
  • V-bar tricep extensions: 4x10x20kg
Verder geen cardio gedaan, want ik ben echt geradbraakt. Ik was voornemens om maandag te trainen, maar na een heel weekend overwerken was ik echt compleet gesloopt. Ik heb gewoon geen echt rustmomentje gehad. Vervolgens dus op aanraden van @wovano thuisgebleven en wijvenseries zitten bingewatchen.

Gisteren bovenstaande training neergezet. Ook vermoeid, maar niet ontevreden met de resultaten. Vandaag heb ik 4 uur geslapen en werd ik om 4.45 uur wakker. :zzz:Ik ben al de hele dag een zombie en vermoed dat ik vanavond lekker op de bank kruip. Het is helaas even niet anders, maar ik ga aan mezelf voorbij als ik nu eigenwijs ga doen en alsnog ga trainen.

Dus nog maar even uitrusten, zodat ik volle moed en vol energie aan de bak kan in Platinum Gym van @Pleister vanaf september. :cheer: Gisteravond ook niet heel braaf geweest en een pot Oppo ijs gegeten. Wel een aanradertje trouwens! Tussen alle donkere smaken 'healthy' ijs zit dus nu ook een fruitsmaakje. :D Ohja, en een paar maanden geleden had ik die met speculoos ofzo geprobeerd en die smaak was ook echt top, met crunchy bits.

Verder heb ik echt geen fl**ker te melden hier. Joejoeeeeeeeeee:wave2:
Goede training, toch?
En je kan best inderdaad gewoon nu naar je lichaam luisteren en even een pauze inlassen. Gun jezelf de nodige rust (zeker na een druk weekend en weinig slaap) zodat je herstelt. Daarna zal je dubbel zo veel energie hebben voor de eerstkomende training. :thumb:

• Like
Waarderingen: Bubs
Mooie training ondanks je vermoeidheid.
Bankjes gaan ook echt:heart:

• #1.904
Goede training, toch?
En je kan best inderdaad gewoon nu naar je lichaam luisteren en even een pauze inlassen. Gun jezelf de nodige rust (zeker na een druk weekend en weinig slaap) zodat je herstelt. Daarna zal je dubbel zo veel energie hebben voor de eerstkomende training. :thumb:
Ik mag niet klagen met zulke trainingen ondanks de vermoeidheid. Even aankijken of ik vanavond een poging ga wagen op lower body. Het liefst wel, want morgen heb ik geen tijd, zaterdag ben ik op een festival en zondag vermoed ik dat ik te moe ben.
Dus ik ga vanavond denk ik wel, misschien dat ik cardio skip. En dan hoop ik dat ik zondag misschien toch nog fit genoeg ben voor een UB training en maandag nog een LB training kan knallen. Dan heb ik weer een heel rondje afgemaakt voor ik op vakantie ga dinsdag! :D

Mooie training ondanks je vermoeidheid.
Bankjes gaan ook echt:heart:
Ik dank u! :D Ben benieuwd wat mijn max is nu. De laatste keer was het 47,5kg, maar ik vermoed dat ik nu wel weer wat meer zou kunnen.

En ondanks de rust en de vermoeidheid zit de kracht er nog altijd. Dat geeft me wel hoop en ook rust om het voor mijn vakantie in ieder geval een beetje los te laten. Herstel is natuurlijk net zo belangrijk.

Huh, wat. Zei ik dat nu écht? :p

Wanneer gaan jullie ook alweer op vakantie?

Ik mag niet klagen met zulke trainingen ondanks de vermoeidheid. Even aankijken of ik vanavond een poging ga wagen op lower body. Het liefst wel, want morgen heb ik geen tijd, zaterdag ben ik op een festival en zondag vermoed ik dat ik te moe ben.
Dus ik ga vanavond denk ik wel, misschien dat ik cardio skip. En dan hoop ik dat ik zondag misschien toch nog fit genoeg ben voor een UB training en maandag nog een LB training kan knallen. Dan heb ik weer een heel rondje afgemaakt voor ik op vakantie ga dinsdag! :D

Ik dank u! :D Ben benieuwd wat mijn max is nu. De laatste keer was het 47,5kg, maar ik vermoed dat ik nu wel weer wat meer zou kunnen.

En ondanks de rust en de vermoeidheid zit de kracht er nog altijd. Dat geeft me wel hoop en ook rust om het voor mijn vakantie in ieder geval een beetje los te laten. Herstel is natuurlijk net zo belangrijk.

Huh, wat. Zei ik dat nu écht? :p
azzy ziet vaak uit alsof hij al een week niet geslapen heeft , toch is kracht iets wat bij mij minder snel afneemt als massa ( waarschijnlijk adrenaline )

• #1.911
azzy ziet vaak uit alsof hij al een week niet geslapen heeft , toch is kracht iets wat bij mij minder snel afneemt als massa ( waarschijnlijk adrenaline )
Annie en Azzy zien er allebei regelmatig uit alsof ze al een week niet geslapen hebben. Ik krijg er helaas veel opmerkingen over van een of andere chick in de sportschool die het leuk vindt om mensen te beledigen op een quasi lieve manier.

Idealiter nemen mijn kracht én massa niet te veel af de komende tijd. Nu eerst even nadenken over hoe ik ga opladen en dan vrolijk verder.
Verder ga ik mijn dieet aanpassen op wat tips die ik heb gekregen van iemand die bezig is met Chinese geneeskunde. Idealiter zou ik het oplossen met voeding en niet met akelige medicatie. Hij gaf aan at het allemaal met voeding op te lossen was, dus ik ga er na mijn vakantie meteen mee aan de slag. Baat het niet, schaadt het niet. :)
Nee hoor. Food = life!
Alvast een fijne vakantie gewenst!
Damn straight, @lienlien :rocker2:
Dankjewel! Dat moet zeker lukken. Even weg van de dagelijkse sleur, good food en quality time met @wovano :heart:

Goed bezig. Hele fijne vakantie. :cheer:
Veel Aziatische geneeswijzen zijn inderdaad gebaseerd op natuurlijke producten en kruiden (kurkuma, ginseng, astragaluswortel, tribulus, guarana, ashwaganda, groene thee etc.). Producten dr. A. Vogel doorgaans ook (verkrijgbaar bij apotheek, maar ook gewoon bij 't Kruidvat). Ik hoop dat het een oplossing biedt. :thumbs:

420 blaze it :P

Veel Aziatische geneeswijzen zijn inderdaad gebaseerd op natuurlijke producten en kruiden (kurkuma, ginseng, astragaluswortel, tribulus, guarana, ashwaganda, groene thee etc.). Producten dr. A. Vogel doorgaans ook (verkrijgbaar bij apotheek, maar ook gewoon bij 't Kruidvat). Ik hoop dat het een oplossing biedt. :thumbs:
En op een heleboel bijgeloof. :o Placebo effect moet uiteraard niet onderschat worden.

Maar baat het niet, dan schaadt het over het algemeen ook niet.

Hoe gaat het met je meis..het is zo stil hier? :( @wovano ?? Heb ik iets gemist?

• #1.916
En een fijne vakantie it was! Nu weer back to work :D
:angstig: Dit klinkt heel serieus
En op een heleboel bijgeloof. :o Placebo effect moet uiteraard niet onderschat worden.

Maar baat het niet, dan schaadt het over het algemeen ook niet.
True, ik vind het ook af en toe een beetje zweverig. Maar ik heb dezelfde houding: niet geschoten is altijd mis! :dunno:
Hoe gaat het met je meis..het is zo stil hier? :( @wovano ?? Heb ik iets gemist?
Lief dat je het vraagt! Hier gaat het wel oké, alleen heb ik me nog niet echt de moeite genomen om full on te loggen. Wel woensdag gelijk wezen sporten en dat was wel chill.

Woensdag 7-8-2019
Food: Niet getracked, gegeten wat ik wilde (wel redelijk netjes)
Train: UB1 + cardio

Bench press: 1x10x20kg, 1x10x25kg 1x10x30kg, 3x8x35kg
Seated shoulder press: 1x10x6kg, 4x6x8kg
Cable upright row: 1x12x10kg, 4x10x15kg
Straight arm pulldown: 1x10x25kg, 4x8x30kg
Seated close grip row: 4x8x25kg
DB hammer curls: 4x12x4kg
Reversed tricep extension: 4x10x7kg

&& 45 minuten loopband cardio

Donderdag 8-8-2019
Food: Niet getracked, gegeten wat ik wilde (wel redelijk netjes)
Train: LB1 + cardio

Lying hip abduction: 3x20hh
Deadlift: 1x10x50kg, 1x10x60kg, 1x8x70, 3x5x70kg (Niet slecht post vakantie)
Leg extension: 1x10x28kg, 3x10x35kg
Unilateral leg curl: 4x10x20kg
Stiff legged deadlift: 4x10x20kg

&& 45 minuten loopband cardio
Note: zoals je kunt zien is dit echt een lamlendige leg day geweest. Helaas heb ik nog altijd last van mijn knieën, waardoor alle oefeningen waarbij ik door mijn knieën moet tijdelijk niet te doen zijn. Hopelijk gaat het snel beter. Ik ben naar de fysio geweest en heb een oefening gekregen. Ook tijdens mijn vakantie heb ik er tijdens het wandelen last van gehad. Super frustrerend, want ik had gehoopt dat een beetje gym rust mijn knietjes wel goed zou doen...

Zaterdag 10-8-2019
Food:
no fucking clue
Train: Rondje wielrennen

Nog wezen wielrennen (kort rondje) op zaterdag. Daarna had ik natuurlijk gelijk een goed excuus om even een limonade en carrot cake naar binnen te werken. Vette sokken én een nieuw fietsshirt gekocht.

IMG_20190810_153601_984.jpg
IMG_20190810_153601_986.jpg
IMG_20190810_153601_985.jpg
IMG_20190810_153601_987.jpg

Ik reageer later nog even over de aanpak van de komende tijd. Straks in ieder geval weer trainen! :D

Welcome back babe :heart:

Wandelen is niet echt rust voor de knietjes is mijn ervaring :sad:
Ik krijg juist extra last door het vele wandelen in combinatie met de vele legdays.

Veel succes met oppakken van je trains na vakantie! Ben benieuwd wat de aanpak gaat zijn! Hoop dat je iig beetje tot rust hebt kunnen komen en weer vol goede moed verder kunt gaan met wat je wilt!

Zu nu pas dat je 'n plakplaatje hebt laten zetten.
Tof!

Fijn dat je terug op het forum te vinden bent, Annie!
Hopelijk heb je de batterijen toch wat kunnen opladen daar in Sicilië :).
Ook ik ben benieuwd naar je nieuwe voedings- en trainingsschema! Veel succes alvast, en knal ze in de gym vanavond :wl:!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven