XXL Nutrition

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Zekers nette squat Leo!
 
kerol ga je nog meedoen aan het open UT kampioenschap bankdrukken op 8 juni?
 
Heb je al antwoorden op je mail? Ik zag wat mensen langskomen
-Tis Touch n Go
-Scores worden verrekent met je lichaamsgewicht
-Boven de 130 doen ze niet, dan wie het meest 130 kan drukken
-Team scores; alle 3 de scores bij elkaar op (3 besten)
 
SiRoj zei:
Heb je al antwoorden op je mail? Ik zag wat mensen langskomen
-Tis Touch n Go


Uiteraard, anders drukt iedereen inneens 15 kilo minder ;)
 
Thnx mannen! De spierpijn was goddelijk :D
@ jorasho: als het goed is doe ik mee. Ik vorm een team met Robin en een huisgenoot, maar ga niet helemaal tot m'n max, m'n gewone training mag er niet onderl lijden.
Jullie hadden de training van gisteren nog tegoed:

Na veel drank op Hemelvaartsdag;

26-05-06

BOR:
- Opwarmen
- 5 x 5 x 80
- 15 x 60

Bench:
- 3 x 80
- 5 x 5 x 85

Close Grip Pulldown (v-handle):
- 8 x 80
- 3 x 6 x 90
- 10 x 80

Incline Dumbbell Bench:
- 6 x 32
- 2 x 8 x 36 (PR)
- 8 x 32

Toen nog een paar supersetjes upright rows met skullcrushers en nog een piramide-setje rope extensions.
 
Laatst bewerkt:
Goedzo Joris!

29-05-06

Speed Box Squat:
- Opwarmen
- 2 x 80
- 2 x 92.5
Snelheid goed, maar ik kwam los van de grond met m'n hakken. De sportschooleigenaar zei ook dat ik te licht trainde. Hij zei van 'probeer er eens een setje mee te doen'. Nou, ff 10 reps, zonder moeite. Hij is een bb-er van de oude stempel (en heeft er ook echt wel verstand van), maar snapte niets van die speed squats.
Ik heb hem dus iets uitleged over WSB en speed-oefeningen en bands+chains. Alleen heb ik dit laatste niet, in de toekomst ga ik ze wellicht kopen.
Maar goed, nou is mijn vraag of het erg is dat m'n hakken van de vloer komen (komt door de snelheid van het omhoog komen).
Verder nog
- 7 x 2 x 95
Snelheid ok!

Deadlift:
- 5 x 110
- 2 x 130
- 5 x 5 x 140
Pronated, zonder riem, wel magnesium.

Toen wou ik goodmornings doen, maar had een behoorlijk irritante pomp in m'n onderrug, dus ben ik daar mee gekapt.
Verder nog een paar oefeningen wat core gedaan.

Al heb ik geen GM's gedaan, toch geen slecht gevoel over de training. Deadlifts gingen goed en zit voor volgende week nog wel wat meer in. 145 ga ik ook pakken, 5x5, zonder riem.
 
Leophyte zei:
@ jorasho: als het goed is doe ik mee. Ik vorm een team met Robin en een huisgenoot, maar ga niet helemaal tot m'n max, m'n gewone training mag er niet onderl lijden.

Ik kan net zo goed ook meedoen, beste 3 scores tellen toch :) (leo, ken, huisgenoot dus :P ).. Als joram nu ook nog even meedoet hebben we een mooi 5-tal :D .. En je gaat gewoon tot je max.. 1 keer maxen gaat je echt niet zoveel kosten ;)

Het klinkt niet echt goed dat je met je hakken van de grond komt.. De druk gaat dan dus ff van je benen af, want mij niet goed lijkt als je weer neer komt, dan is het bijna hetzelfde als een jumpsquat
 
Laatst bewerkt:
je zou wat verder kunnen gaan zitten... en als je maar strekt van uit je heupen is het niet erg dat je ook op je tenen komt.. dit is gewoon een teken dat je veel snelheid maakt!
 
Die snelheid zit er wel in :D

30-05-06

Speed Bench:
- 8 x 3 x 65
Toen nog ff proberen:
- 1 x 100
- 1 x 105
Gingen beide vrij soepel..

Lat Pulldown:
- 6 x 80 pronated
- 6 x 90 supinated
- 6 x 85 p
- 6 x 95 s
- 6 x 85 p
- 6 x 95 s
ging goed!
Ik doe deze oefening tijdelijk als vervanging van chins, 's kijken of ik hier wat harder op vooruit ga dan m'n chins, ben er niet helemaal tevreden over namelijk. Maar dit is dus tijdelijk!

Military Press:
- 5 x 50
- 8 x 52.5
- 7 x 55 (8f, pr)
- 6 x 52.5 (7f) :mad:
Push Press:
- 5 x 60
- 5 x 65
- 3 x 70
- 2 x 75
Powercleans gingen niet zo soepel als moet, verder op het laatst niet zo heel veel kracht meer

T-Bar Row:
- 12 x 75
- 10 x 80
- 8 x 85
- 6 x 90
- 5 x 95 (pr?)
- 3 x 100 (PR)
Lekker!

Close Grip Bench:
- 4 x 5 x 77.5
- 5 x 80
Makkie nog

Wel weer lekker getraind, alleen moeten die schouders aan dat volume gaan wennen verdomme!
 
Geef die schouder gewoon even zijn tijd joh.. die word al bij zoveel oefeningen als assistance gebruikt!!
 
Lekker leon, dat wordt 110 volgende week donderdag :), maar dan moet je ook ff PR zetten door 112,5 te drukken :D..
1x100 en 1x105 nadat je al gedrukt had, dat moet echt die 112,5 wel worden :)
 
goede en degelijke training (compounds), alhoewel ik geen fan ben van de pulldown. Maar proberen kan geen kwaad.
 
Nette training kerel! Keep up the good work, enne die t-bar kan vast wel wat hoger.
 
Damn 7x55 MP.. mijn max is 50. Je ownet me zwaar :D
 
Thnx Allemaal!
@ Chuncky, die T-Bar rows waren anders nog behoorlijk zwaar hoor!

01-06-06
Brr, koud k*tweer

Box Squat:
- Opwarmen
- 3 x 100
- 5 x 5 x 117.5 (PR)
Pff, echt zwaar

Squat:
- 12 x 100
- 10 x 105
- 8 x 110
Het is dat ik mezelf dit als doel had gesteld, anders was het niet gelukt. Totally wasted!

Goodmornings:
- 5 x 60
- 5 x 70
- 3 x 5 x 80
Heb me wat in moeten houden, onderrug had het zwaar..

Daarna nog wat shrugs, hyperextensions, dragonflags en leg raises. Overal 3 sets van.

Lekkere training, maar het was wel superzwaar. Was alleen, niet bepaald opgefokt, maarja, m'n doelen wel gehaald, dus wel positief :)
 
Leophyte zei:
Speed Box Squat:
Maar goed, nou is mijn vraag of het erg is dat m'n hakken van de vloer komen (komt door de snelheid van het omhoog komen).

Neen hakken mogen niet omhoog. Je moet vanuit je hielen & zijkant voet drukken, niet vanuit je tenen.

Volgens mij zak je niet genoeg achteruit, maar te veel naar beneden. Meer naar achter zakken.

Goede log trouwens, je hebt min of meer zelfde stats als mij.

-paddos.
 
weer goede training Leon. setjes boven de 10 zijn killers bij de squat. doelen hebben vooraf aan de training helpt mij ook heel erg, meestal bepaal ik vooraf wat ik wil bereiken op een bepaalde oef en dan ben je het soort van verplicht aan jezelf wil je geen slecht trainingsgevoel eraan overhouden.
 
Goeie tip paddos! En G-men, bedankt!

02-06-06 (next training, the number of the beast :D)

BOR:
- Opwarmen
- 5 x 5 x 82.5 (PR)
Gaat de goede kant op, aardig strikt

Chin ups:
- 3 x 5 x BW pronated
- 8 x BW palms-in
- 2 x 7 x BW palms-in

Bench:
- Opwarmen
- 3 x 80
- 5 x 5 x 87.5
Toch redelijk zwaar..

Incline Dumbbell Bench:
- 6 x 32
- 5 x 36
- 6 x 38 (PR!!!)
- 8 x 36 (9f)
- 10 x 32
Jammer van die failure, maar weer een pr hier!

Daarna nog wat skullcrushers en voor het eerst sinds tijden wat.. flys!! Ik moet me schamen.. en ook nog maar met 14 kg :D

Verder wel lekker getraind
 
Back
Naar boven