XXL Nutrition

Contest Log Let's bulk up a little

Stop maar met deze contest. Het hindert je groei.

  • Eens

    Stemmen: 2 16,7%
  • Oneens

    Stemmen: 8 66,7%
  • Weet niet

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Met de incline barbell geen last?
Nee. Ik moet er alleen voor zorgen dat ik weer voorzichtig opsta, dus niet met een ruk de rug op spanning zetten tijdens het opstaan (maar dat geldt in het dagelijks leven nu ook al).
 
Voor mij een teken dat je er goed aan hebt gedaan te kiezen om voorlopig de rug alleen met revalidatie oefeningen te belasten.
 
Voor mij een teken dat je er goed aan hebt gedaan te kiezen om voorlopig de rug alleen met revalidatie oefeningen te belasten.
Bent u fysiotherapeut of iets dergelijks?
 
RonnReeves dit is 'm (Matrix):
chestpress.png
 
Het prettigste vind ik nog dat je niet met schijven hoeft te slepen en te rekenen :thumb:
Scheelt zeker in een cut, geen moeilijke bewegingen, ohp doe ik nu ook niet, lekker simpel op een machine.
 
Omdat er niet veel vet meer op zit, ga ik een lean bulk doen, zodat ik langzaam zwaarder wordt zonder te veel vet aan te zetten.
Understatement :)
Succes als late instapper, en bulken met een beetje extra vet kan denk ik ook geen kwaad.
 
Oeps, helemaal geen late instapper, al een lange log met veel rug problemen zie ik, Dat is wel zuur zeg :(
 
Voeding
Intake verder opgehoogd. Gemiddelde intake over de laatste 8 dagen (zondag 18 t/m zondag 25 juni):
3613 KCal, 72 gram vet, 149 gram eiwit, 528 gram koolhydraten.

Gewicht.
Gewichtstoename trendlijn: 0,9 kg per maand (30 gram per dag)
gewicht_20210726.jpg
Verhoogde intake is helaas nog niet duidelijk terug te zien in een verdere gewichtstoename. :(

Training
Trainingsfrequentie teruggebracht van 7 dagen per week naar 3 trainingen per 4 dagen:
(legs -> pull -> push -> rust) repeat.
 
Laatst bewerkt:
Nog meer eten dus, ik zou verhogen naar 4000 kCal en het minimaal een weekje aankijken, jij wordt daar in elk geval niet moddervet van.
 
Doel is om op te bouwen tot een volledige hyperextension natuurlijk. Dus je begint met beperkte rom.

Mij heeft het iig veel geholpen. Net als deadliften met heel weinig gewicht.
Dit zijn ook 2 oefeningen die mijn fysio heeft aanbevolen. Tegen een herstellende hernia is dat, maar ik heb dit topic niet helemaal doorgewerkt, dus weet niet helemaal wat de oorsprong van jouw rugklachten is.
 
Nog meer eten dus, ik zou verhogen naar 4000 kCal en het minimaal een weekje aankijken, jij wordt daar in elk geval niet moddervet van.
Waarom daarmee niet wachten tot de gewichtstoename weer op een plateau zit?
Als deze gewichtstoename zich nog een tijdje blijft doorzetten verloopt het toch prima lijkt me. Voor iemand die schrik heeft vet aan te zetten en heel graag lean wilt blijven zou ik pas uppen als het nodig is.
 
Waarom daarmee niet wachten tot de gewichtstoename weer op een plateau zit?
Als deze gewichtstoename zich nog een tijdje blijft doorzetten verloopt het toch prima lijkt me. Voor iemand die schrik heeft vet aan te zetten en heel graag lean wilt blijven zou ik pas uppen als het nodig is.
Zijn gewicht is al een maand zo goed als gelijk gebleven. Ik ben benieuwd hoeveel hij in de afgelopen 6 maanden is aangekomen, waarschijnlijk maar 3 tot 4 kg.
 
Lijkt mij een goed plan om je trainingen (en daarmee ook je verbruik) te verminderen.

Hoe hou je trouwens bij dat het gene wat je aankomt vet, vocht, spiermassa of iets anders is?
 
Lijkt mij een goed plan om je trainingen (en daarmee ook je verbruik) te verminderen.

Hoe hou je trouwens bij dat het gene wat je aankomt vet, vocht, spiermassa of iets anders is?
Alsof 6x/week niet veel te vaak is...
 
Dit zijn ook 2 oefeningen die mijn fysio heeft aanbevolen. Tegen een herstellende hernia is dat, maar ik heb dit topic niet helemaal doorgewerkt, dus weet niet helemaal wat de oorsprong van jouw rugklachten is.
4 maanden op de bank liggen. Geen sport, geen werk, bijna geen beweging.

Hele rug was fucked up. Kon niet eens meer bukken. Heeft me 3 maanden gekost om het eruit te krijgen.
 
4 maanden op de bank liggen. Geen sport, geen werk, bijna geen beweging.

Hele rug was fucked up. Kon niet eens meer bukken. Heeft me 3 maanden gekost om het eruit te krijgen.
Liggen wordt absoluut niet meer aanbovolen bij rugklachten. Bewegen! Wandelen, fietsen, zwemmen, lichte oefeningen....
 
Liggen wordt absoluut niet meer aanbovolen bij rugklachten. Bewegen! Wandelen, fietsen, zwemmen, lichte oefeningen....
...anders wordt je zo verschrikkelijk stijf... :(
 
Zijn gewicht is al een maand zo goed als gelijk gebleven. Ik ben benieuwd hoeveel hij in de afgelopen 6 maanden is aangekomen, waarschijnlijk maar 3 tot 4 kg.
3a 4 kg is toch best goed natty :)
 
Back
Naar boven