- Waardering
- 10.930
Nee. Ik moet er alleen voor zorgen dat ik weer voorzichtig opsta, dus niet met een ruk de rug op spanning zetten tijdens het opstaan (maar dat geldt in het dagelijks leven nu ook al).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Ik moet er alleen voor zorgen dat ik weer voorzichtig opsta, dus niet met een ruk de rug op spanning zetten tijdens het opstaan (maar dat geldt in het dagelijks leven nu ook al).
Bent u fysiotherapeut of iets dergelijks?Voor mij een teken dat je er goed aan hebt gedaan te kiezen om voorlopig de rug alleen met revalidatie oefeningen te belasten.
Nope. Gewoon de zoveelste "ervaringsdeskundige".
UnderstatementOmdat er niet veel vet meer op zit, ga ik een lean bulk doen, zodat ik langzaam zwaarder wordt zonder te veel vet aan te zetten.

Dit zijn ook 2 oefeningen die mijn fysio heeft aanbevolen. Tegen een herstellende hernia is dat, maar ik heb dit topic niet helemaal doorgewerkt, dus weet niet helemaal wat de oorsprong van jouw rugklachten is.Doel is om op te bouwen tot een volledige hyperextension natuurlijk. Dus je begint met beperkte rom.
Mij heeft het iig veel geholpen. Net als deadliften met heel weinig gewicht.
Waarom daarmee niet wachten tot de gewichtstoename weer op een plateau zit?Nog meer eten dus, ik zou verhogen naar 4000 kCal en het minimaal een weekje aankijken, jij wordt daar in elk geval niet moddervet van.
Zijn gewicht is al een maand zo goed als gelijk gebleven. Ik ben benieuwd hoeveel hij in de afgelopen 6 maanden is aangekomen, waarschijnlijk maar 3 tot 4 kg.Waarom daarmee niet wachten tot de gewichtstoename weer op een plateau zit?
Als deze gewichtstoename zich nog een tijdje blijft doorzetten verloopt het toch prima lijkt me. Voor iemand die schrik heeft vet aan te zetten en heel graag lean wilt blijven zou ik pas uppen als het nodig is.
Alsof 6x/week niet veel te vaak is...Lijkt mij een goed plan om je trainingen (en daarmee ook je verbruik) te verminderen.
Hoe hou je trouwens bij dat het gene wat je aankomt vet, vocht, spiermassa of iets anders is?
Ik las 4 trainingen per week🤣 Ben nog niet wakker😅
4 maanden op de bank liggen. Geen sport, geen werk, bijna geen beweging.Dit zijn ook 2 oefeningen die mijn fysio heeft aanbevolen. Tegen een herstellende hernia is dat, maar ik heb dit topic niet helemaal doorgewerkt, dus weet niet helemaal wat de oorsprong van jouw rugklachten is.
Liggen wordt absoluut niet meer aanbovolen bij rugklachten. Bewegen! Wandelen, fietsen, zwemmen, lichte oefeningen....4 maanden op de bank liggen. Geen sport, geen werk, bijna geen beweging.
Hele rug was fucked up. Kon niet eens meer bukken. Heeft me 3 maanden gekost om het eruit te krijgen.
...anders wordt je zo verschrikkelijk stijf...Liggen wordt absoluut niet meer aanbovolen bij rugklachten. Bewegen! Wandelen, fietsen, zwemmen, lichte oefeningen....

3a 4 kg is toch best goed nattyZijn gewicht is al een maand zo goed als gelijk gebleven. Ik ben benieuwd hoeveel hij in de afgelopen 6 maanden is aangekomen, waarschijnlijk maar 3 tot 4 kg.