XXL Nutrition

Contest Log Let's bulk up a little

Peiling Peiling Stop maar met deze contest. Het hindert je groei.

• Eens

Stemmen: 2 16,7%
  • Oneens

Stemmen: 8 66,7%
  • Weet niet

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe hou je trouwens bij dat het gene wat je aankomt vet, vocht, spiermassa of iets anders is?
In de openingspost op 5 juni heb ik huidplooien en omvangsmaten gemeten. Dat zal ik binnenkort weer eens doen en zou wel een indicatie moeten geven of ik vet of spieren/vocht aankom.

Alsof 6x/week niet veel te vaak is...
Eerder 5 dan 6. Schrijf het schema (legs -> pull -> push -> rust) repeat maar eens uit voor vier weken. Dan krijg je één week met 6 trainingen en 3 weken met 5. Dit is toch een afname van 25% in trainingsomvang. Best wel substantieel toch?

Eerder 5 dan 6. Schrijf het schema (legs -> pull -> push -> rust) repeat maar eens uit voor vier weken. Dan krijg je één week met 6 trainingen en 3 weken met 5. Dit is toch een afname van 25% in trainingsomvang. Best wel substantieel toch?
Ja kan ook besluiten om 2 of 3 vaste rustdagen te nemen en dan door te tellen, of pplrULr. (l = legs, L = lower)

Ja kan ook besluiten om 2 of 3 vaste rustdagen te nemen en dan door te tellen, of pplrULr. (l = legs, L = lower)
Kan. Maar dan ga je van 5¼ naar 5 trainingen per week, dat is ook gerommel in de marge.;) Bovendien vind ik het niet erg geen vaste dagen van de week te hebben voor push, pull en legs.

Nog meer eten dus, ik zou verhogen naar 4000 kCal en het minimaal een weekje aankijken, jij wordt daar in elk geval niet moddervet van.
De eerste 2 weken van deze contest bleef mijn gewicht stabiel op 3000 KCal. Vanaf daar heb ik de intake al stapsgewijs verhoogt naar 3600 (+20%!). Daarbij is de wekelijkse hoeveelheid cardio steeds gelijk gebleven. Na 1 week op 3600 vind ik dan daarna direct doorknallen naar 4000 nog niet nodig. Ik kijk het nu sowieso nog een week aan op 3600.

Even los van alle theorie, hoe voel je je?

Even los van alle theorie, hoe voel je je?
Matig. Als je al 9 weken lang bij bijna alles wat je doet je rug voelt, gaat dat wel op je inwerken natuurlijk. Ik heb vorige week zelfs op het punt gestaan te stoppen met deze contest toen daar bovenop Robin meende mij voor de zoveelste keer hier de les te moeten lezen. Gelukkig heeft die nu een topicban gekregen.

Ja dat is echt kut, als je zo graag wilt, maar het lichaam werkt niet mee. Focus op wat wel gaat, je vindt je weg wel weer.

Matig. Als je al 9 weken lang bij bijna alles wat je doet je rug voelt, gaat dat wel op je inwerken natuurlijk. Ik heb vorige week zelfs op het punt gestaan te stoppen met deze contest toen daar bovenop Robin meende mij voor de zoveelste keer hier de les te moeten lezen. Gelukkig heeft die nu een topicban gekregen.
Dat is echt klote van die rug. En nu zal ik wel een topic ban krijgen..... maar je moet nog langer mee dan vandaag en zou een herstel break nu niet belangrijker zijn dan deze contest?
Of denk je dat het allemaal nog wel te doen is.

Dat is echt klote van die rug. En nu zal ik wel een topic ban krijgen..... maar je moet nog langer mee dan vandaag en zou een herstel break nu niet belangrijker zijn dan deze contest? Of denk je dat het allemaal nog wel te doen is.
Welkom in mijn topic @neet61! Daarover zijn al ellenlange discussies gevoerd in dit topic. Er is zelfs al een stemming geweest over de vraag of doorgaan nog verstandig is. Blader even terug zou ik zeggen. Ik doe wat ik nog kan. Het is niet zo dat ik onverantwoorde dingen ga doen omdat ik nu aan de contest meedoe en maximaal resultaat wil halen 'whatever it takes'.

p.s. @neet61 Voor een topicban is wel iets meer nodig dan kritische vragen stellen. Dat vind ik zelfs goed; zo houd je elkaar scherp!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven