XXL Nutrition

Let's Party

ik heb ook regelmatig slapende armen enz....ik neem uit voorzorg 2aspirientjes per dag voor het slapen gaan , misschien dat dat ook helpt bij jou ;)

hardgainer hoe gaat ie met je kuur kom weer eens met een update bro ;)

groet kevin

• Topic Starter Topic Starter
3 weken achter de rug

ff een korte update.

ik heb nu 3 weken achter de rug.

gewicht +2,5kg
BF% denk iets lager, einde van deze week ga ik het ff laten meten.

nog 1 week en dan begin ik met de igf en AAS ben benieuwd....

Ik heb veel last van tintelende handen en mijn linkerknie voelt ook niet echt lekker aan. S'nacht wordt ik om de 2 uur wakker van de pijn in mijn linker arm (slaapt dan die arm en niet zo'n beetje maar ERG!).

Ik ga gewoon door en hoop dat het verdwijnt.

en, hoe zit het met de voortgang?
gr d

bijna einde week 4

tjaaaaa....

Ik slaap nog steeds zeer slecht door de erg slapende handen en linker onderarm, overdag tinteld alleen mijn linker hand.

Vandaag gewogen en vet gemeten:
gewicht +1,5kg (iets gezakt)
BF -1%

Dus valt mee zonder AAS en de HGH begint pas een beetje te werken.
Vanaf maandag de AAS erbij en de IGF1. Hoop dat het tintelen niet erger wordt van de IGF1 (waarschijnlijk wel :( ).

ik houd het steeds kort, ik ben geen DBC en gaan moet nog 24 weken (incl nakuur).

greetz.

Succes bro...ik denk idd dat het tintelen de eerste weken nog erger wordt..daarna zal het hopelijk afnemen anders moet je de GH dosis iets verlagen vrees ik..

Grt Rico

dutch windmill zei:
Succes bro...ik denk idd dat het tintelen de eerste weken nog erger wordt..daarna zal het hopelijk afnemen anders moet je de GH dosis iets verlagen vrees ik..

Grt Rico

Ik zit op 5ie per dag en ben blijkbaar erg gevoelig voor HGH en IGF.
Ik wacht het nog even af en anders verlaag ik de GH naar 3ie ofzo...

Wel balen, dit had ik niet verwacht. Ik hoor nu van meerdere mensen dat ze gekapt zijn met HGH vanwege deze bijwerkingen.

Dat je er snel op reageert kan je ook als een voordeel zien. Tintelen is naar.
Maar je kan dus wel met vrij lage dosis werken

hardgainers zei:
Ik zit op 5ie per dag en ben blijkbaar erg gevoelig voor HGH en IGF.
Ik wacht het nog even af en anders verlaag ik de GH naar 3ie ofzo...

Wel balen, dit had ik niet verwacht. Ik hoor nu van meerdere mensen dat ze gekapt zijn met HGH vanwege deze bijwerkingen.

klopt idd..ik ken ook gasten die geeneens een barbell meer vast konden houden..kijk het even aan en verlaag het anders naar 3 iu per dag wat je zegt..

Rico

heeft dat te maken met het groeien, of verlies je controle over je spieren?!

ik hoop met groeien! :D Het zal ongetwijfeld komen door het vasthouden van vocht in de gewrichten en in de carpale tunnel in de pols.

Ik voel ook mijn knie een beetje..

Kan HGH ook eventueel kraakbeen herstellen?? ik bedoel als je last heb van een gewricht zou hgh kunnen helpen?

??? lijkt me sterk, het is misschien niet onverstandig om er glucosamine bij te slikken, aangezien je de komende weken je lichaam behoorlijk gaat belasten!
:)

Klote is dat.

Probeer dat advies eens op te volgen en slik wat paracetamol voordat je gaat slapen.

Baat het niet dan schaad het niet :)

hardgainers zei:
ik hoop met groeien! :D Het zal ongetwijfeld komen door het vasthouden van vocht in de gewrichten en in de carpale tunnel in de pols.

Ik voel ook mijn knie een beetje..

Kan HGH ook eventueel kraakbeen herstellen?? ik bedoel als je last heb van een gewricht zou hgh kunnen helpen?

Volgens mij is 1 van de eigenschappen van HgH dat het je weefsel regenereert, dus dat het kraakbeen herstelt zou mi kunnen.

Week 5

Ok dan.... vandaag begonnen met de AAS, ik ben met de HGH vandaag naar 2,5IE gegaan de sides worden me teveel. ik wordt elke 2 uur wakker en heb geen nachtrust (pijn aan onderarm en elleboog/hand), als het minder wordt gaat de dosering weer omhoog.

Ik begin pas volgende week met de igf, 2 redenen de sides van HGH en ik ben do-ma weg (kan niet trainen).

Nu hoop ik dat de gains gaan komen :D

Keep u posted

ik ben heel erg benieuwd kerel! :D

Ik hoop dat het snel beter gaat want alle energie die verspilt aan de sides kun je niet in je training stoppen.
FF doorzetten!

Hey maat leef je nog :o geef eens een updateje weer ben zeer benieuwd hoe het ermee gaat je bent nu toch ook bezig met de igf en de aas of niet?

GROET KEVIN

Heb vorige week onze hardgainer nog gezien, en hij is officieel geen hardgainer meer :D

Terug
Naar boven