XXL Nutrition

Let's Party

tis nu een fastgainer geworden:)

ik hoop het voor hem want bij zijn vorige kuur is het ook niet zo goed gegaan. :o

het gaat wel goed met hem, aleen wat last van vocht, maar komt zeker goed met hem.
Hij had nu enkele dagen een uitstap, hij zou er vandaag weer zijn

• Topic Starter Topic Starter
ok dan......

week 6!

vandaag begin ik met de IGF :D

de sides van de HGH worden minder en ik ga nu naar 3,33IE per dag.

heb ff weinig tijd nu, zal later ff wat meer info posten..

greetz!

ja gooi er maar eens een updateje tegen aan bro we zijn nu weer een weekske verder :p

Week 7

Zit nu 2 weken aan de AAS en 1 week aan de IGF, het gaat best lekker.

HGH nu nog op 3,33 maar als het zo blijft met de sides dan in week 8 weer naar 5ie.

Resultaat tot nu toe:
gewicht: + 4,5 kg
BF: -1,5%

De test begint nu lekker te werken héérlijk voelt dat :D

ik denk dat ik de igf 30 dagen (1,5 kit) ga pakken nu ipv 3 weken.

Het gaat dus best lekker. en we zijn net begonnen :D

het loopt dus best lekker zo te zien.
De 10 kilo ga je makkelijk halen

eigenlijk zit je dus aan de plus 6-7 KG al (massa -bodyfat)
Dus 10 Kg lijkt me een makkie

Ik zou lekker voor de 20 gaan :P

hgh kraakbeen herstellen? allez, jongens dan zou artrose te genezen zijn met hgh. kraakbeen is niet te herstellen. er komt zelfs geen bloed door. ja, later misschien met stamceltherapie en klooning. maar da's toekomstmuziek.

gaat lekker keep it up bro!!!! op naar de 10 kilo!!!! :D :D

Gaat lekker!! :thumbs:

Netjes! :thumbs:

einde week 7

het gaat lekkerrr..

Ik heb me nog niet gewogen en geen vet gemeten maar doe dat volgende week even. Ik wil toch voor begin juli mijn BF% een procent of 3 laten zaken.

De bijwerkingen van de hgh worden nu echt minder, ik zit voor op 5ie. Alleen in de nacht wordt ik nog 1-2 keer wakker van tintelingen in mijn duimen en muis van mijn handen. Geen echte pijn meer en vermoeidheid in de spieren en pijnlijke gewrichten :D Ik begin me nu echt lekker te voelen en zie echt verschil, krijg ook veel opmerkingen over mijn progressie (en ben nog maar net begonnen :D ).

Ik ben vorige week al met de dbol gestopt van dat spul zorgde ervoor dat ik 0,0 honger had, nu gaat het al beter.

zal ff naar de kuur kijken want ik denk dat ik iets eerder met de tren ga beginnen.

keep u posted

Laatst bewerkt:
Gaat lekker zo te horen!!! Hou ons op de hoogte!!! SUCCES!!!

Ik zei het toch : 20 KG :P

Topppie jongen gaan met die banaan!!!!!

keep us posted!!!

groet kevin

Klinkt allemaal veel belovend bro, succes!!

Gaat super zie ik, maar hou je wel aan je basiskuur die je in het begin heb opgesteld, denk dat je wel 12 kilo zwaarder word.

gr warrior

Terug
Naar boven