Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Air Squats voor opwarmen kan prima voor een vrouwJa en misschien ook nog wel de squat ervoor maar doe dan losse squats losse degelijke diepe squats.
Meteen hard erop dus Lies zonder voorspel?
Nergens voor nodig
Ik ben ook het type dat er liever direct invliegt
Blessures zijn idd fucking hardcore💪💀💀💀Ja, ik wil gewoon lekker gelijk aan de slag ipv dat softe gedoe vooraf
Lekker hardcore en geen geouwehoer hoppa!
Henk heeft dat ookJa, ik wil gewoon lekker gelijk aan de slag ipv dat softe gedoe vooraf
Lekker hardcore en geen geouwehoer hoppa!
en daarom doe ik toch maar braaf waar ik een hekel aan heb....
Ik vind het geen goede indicator voor een geslaagde training.Kep weer een serieuze vraag, vinden jullie spierpijn wel of geen indicator voor een goed geslaagde workout?
Ik baal er wel van als ik nix voel de volgende dag....
Probeer je dat elke training, wat is de frequentie hiervan?Ik vind het geen goede indicator voor een geslaagde training.
De beste indicator voor een geslaagde training is voor mij het behalen van progressieve overload ten opzichte van de vorige training.
Iedere training. Ik probeer er naar te streven iedere training op zijn minst 1 herhaling meer te pakken dan de training ervoor.Probeer je dat elke training, wat is de frequentie hiervan?
tnx, dat is volgens mij wat ik (nog ietwat klungelig) aan het proberen ben.Iedere training. Ik probeer er naar te streven iedere training op zijn minst 1 herhaling meer te pakken dan de training ervoor.
Dus stel ik squat 3 sets, de eerste set haal ik 11 herhalingen, de tweede 10 en de derde 9 (dus 20 herhalingen totaal).
Als ik volgende training op datzelfde gewicht 21 herhalingen gedaan krijg vind ik dat een geslaagde training.
Als spierpijn je streven is: hoe dieper en langzamer je de negatieve fase van de beweging doet, hoe meer spierpijn je zult hebbentnx, dat is volgens mij wat ik (nog ietwat klungelig) aan het proberen ben.
maar wil wel graag die schade voelen, dan weet ik ook dat er iets hersteld moet worden, zodat er gebouwd wordt.
Al is dat laatste volgens mij per definitie niet altijd waar..
Nee, ik wil streven naar wat echt waar is en ik meer spieropbouw krijg ipv mezelf met een illusie voor te houden naar een heel ander doel werk, so tnx for sharing your knowledge.Als spierpijn je streven is: hoe dieper en langzamer je de negatieve fase van de beweging doet, hoe meer spierpijn je zult hebben![]()
Geen indicator, als je een marathon rent heb je ook spierpijn maar daar gaan je benen absoluut niet van groeien.Kep weer een serieuze vraag, vinden jullie spierpijn wel of geen indicator voor een goed geslaagde workout?
Ik baal er wel van als ik nix voel de volgende dag....