- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak je niet zo druk Lies luister naar 1 persoon bijv @Kathlinoo en niet teveel denken.Nee, ik wil streven naar wat echt waar is en ik meer spieropbouw krijg ipv mezelf met een illusie voor te houden naar een heel ander doel werk, so tnx for sharing your knowledge.
al is wat je zegt wel een heerlijke training, love it en doe dat vaak!
maar beter dus focus op overloading!!
Zijn appjes voor waarmee je het wat makkelijker kan bijhoudentnx, dat is volgens mij wat ik (nog ietwat klungelig) aan het proberen ben.
Ja, doe ik! maar moet het ook toepassen zeg maar ipv alleen bijhoudenZijn appjes voor waarmee je het wat makkelijker kan bijhouden

Buik was belangrijkste eigenlijk..Waarom begin je met buik?
Triceps waarom zoveel op de machines?
Doe losse dips.
Skullcrushers etc.
Anders te buff ofc
Ja google eens dit is allemaal kut.Buik was belangrijkste eigenlijk..
de rest beetje bijzaak..
skullcruster moet ik googelen...
losse dips bedoel je wat ik deed die staande?
of op een bankje?
Vond 2/3 spiergroepen wel genoeg voor vandaag.
hahaha jezus henk wtf

Ik heb het altiijd meer gezien en ervaren als een indicatie van wel of niet gewend zijn zo te trainen. Dat de zenuwen anders nog gevoelig zijn voor de schade welke van het plots in die mate op die manier trainen ontstaat, terwijl als je regelmatig genoeg traint die gevoeligheid verdwijnt. Dus geen spierpijn voelen is zeker geen indicatie van een slechte workout, maar wel wat spierpijn voelen geeft wel een indicatie dat je tenminste wat gedaan hebt dat tot groei zou kunnen leiden. Snap je het nog?Kep weer een serieuze vraag, vinden jullie spierpijn wel of geen indicator voor een goed geslaagde workout?
Ik baal er wel van als ik nix voel de volgende dag....
wat betekent dat dan?
Te veel massa ... of course....
Ja, die snap ik. Maar dan denk ik, als je marathon hebt gerend zoals @wovano zei en je hebt spierpijn, dan zouden ze toch ook kunnen groeien? spierpijn is schade, schade wordt beter hersteld dan oorspronkelijke situatie dus sterkere spieren.Ik heb het altiijd meer gezien en ervaren als een indicatie van wel of niet gewend zijn zo te trainen. Dat de zenuwen anders nog gevoelig zijn voor de schade welke van het plots in die mate op die manier trainen ontstaat, terwijl als je regelmatig genoeg traint die gevoeligheid verdwijnt. Dus geen spierpijn voelen is zeker geen indicatie van een slechte workout, maar wel wat spierpijn voelen geeft wel een indicatie dat je tenminste wat gedaan hebt dat tot groei zou kunnen leiden. Snap je het nog?
Je bedoeld dat je progressief overload en meer aankan? dat is een betere indicator? dat zeggen er meer ja, die zie ik nu ook wel meer in.Als het goed is zul je van voldoende trainingsstimulans naderhand wel iets merken, al is het maar pomp en een zekere aanhoudende spierspanning. Dat kun je vind ik wel een beetje als indicatie voor effectieve trainingen gebruiken.
wat is aas?Sommige mensen blijven wel gevoelig voor spierpijn, misschien door individuele verschillen of door zo'n lage trainingsfrequentie dat die gewenning nooit optreed. Spierpijn lijkt soms ook weer te kunnen komen door een gebrek aan proteine/kcal. (of door aas, lijkt het voor sommigen ook weer gevoeliger te kunnen maken) Of soms als je eens heel iets anders probeerd, een nieuwe beweging of verdere ROM die een spier nog niet zo gewend was.
lol, ja schouders hoeft echt niet!