AndroidHealthClinic

Lies trainingsschema

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En die tietjes zijn klein en prima hoor, hangen niet, mooi formaatje dus is echt ter info ivm dat vet percentage.
Prima, vrouwen met grote borsten lijken al gauw vet, en zijn vaak lui aangelegd, altijd missionaris etc.

Dan liever iets activer, als het maar in verhouding is met de rest :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Zondag, weer booty dag, 3e dag van de week, 3x per week totaal dus voor die ass.

5 minuten traplopen als warming up.

In volgende volgorde (dankzij tip van @Kathlinoo van zwaar naar minder zwaar)

HT, gezien ook bij @Kathlinoo dat zij ervoor en ik dacht ook erna een minder zware set deed?
15 x 90
12 x 122,5
2 x 10 x 125
15 x 90

Deadlift
volgens mij stiffed leg als je de stang weer op de grond legt en weer opnieuw oppakt?
Dan hiervan 3 sets;
12 x 27,5
12 x 30
10 x 32,5
en dan de romanian als je net voor de grond stopt en weer omhoog, met continue spanning (als dit klopt).
15 x 20

Bulgarian split squat l en r;
12 x 18 in 2 handen (2x9)
12 x 10 aan de kant van train been
2 x 12 x 12 aan de kant van train been

Hip abducter machine;
60 x 22
45 x 22
40 x 22
35 x 22

Lying leg Curl
2 x 12 x 30

inner leg adbuction machine;
2 x 12 x 25

erna 10 minuten traplopen

Qua vreten wil ik aankomen, halve kilo per week.
Dit door elke dag een extra proteïne reep te eten wat zorgt voor een extra van 200 cal. per dag.
en ik koop een huidplooimeter voor vet meting, want die 24% die basic fit meet is grote bullshit.

Zondag, weer booty dag, 3e dag van de week, 3x per week totaal dus voor die ass.

HT, gezien ook bij @Kathlinoo dat zij ervoor en ik dacht ook erna een minder zware set deed?
15 x 90
12 x 122,5
2 x 10 x 125
15 x 90

Deadlift
volgens mij stiffed leg als je de stang weer op de grond legt en weer opnieuw oppakt?
Dan hiervan 3 sets;
12 x 27,5
12 x 30
10 x 32,5
en dan de romanian als je net voor de grond stopt en weer omhoog, met continue spanning (als dit klopt).
15 x 20

Bulgarian split squat l en r;
12 x 18 in 2 handen (2x9)
12 x 10 aan de kant van train been
2 x 12 x 12 aan de kant van train been

Hip abducter machine;
60 x 22
45 x 22
40 x 22
35 x 22

Lying leg Curl
2 x 12 x 30

inner leg adbuction machine;
2 x 12 x 25

erna 10 minuten traplopen

Dit door elke dag een extra proteïne reep te eten wat zorgt voor een extra van 200 cal. per dag.
en ik koop een huidplooimeter voor vet meting, want die 24% die basic fit meet is grote bullshit.
Halve kilo per week ga je niet halen met een 200kcal surplus. 200kcal surplus is zo'n 200g per week. 500g per week is in mijn ogen ook wel heel erg agressief beginnen.

200 kcals is prima om te beginnen. Je gewicht en kont goed in de gaten houden.

• Love
Waarderingen: LJ
wat voor huidplooimeter hebben jullie? een digitale?

Lies je moet dat met een tang laten doen niks digitaal.

Vraag het in een goede sportschool.
Eventueel kan ik het ook wel voor je opmeten als je een goede tang hebt.

Oke, ik koop een handtang of hoe het ook heet
Leuk woord in ieder geval :roflol:

wat voor huidplooimeter hebben jullie? een digitale?
is niet per se nodig. heb ik iig nooit gebruikt.

je kan 3 andere dingen doen:
1. gewicht elke dag bijhouden
2. om de zoveel tijd je omtrek meten
3. om de zoveel tijd foto’s maken en vergelijken met elkaar

ik deed ze alle 3 en zag daardoor m’n progressie ook :)

Met een overschot van 200cal en je huidige vet percentage zou ik me daar helemaal niet druk over maken. Koop een meetlint en meet af en toe je billen + taille, geen stress over huidplooimetingen en dergelijke.

• Like
  • Like
Wat weegt die proteine reep, vaak zijn die 100gram ps. Als je die dus 7 dagen pw eet kom je eind van de week 7x100gram = 0.7kg aan.

Laat je niet gek maken door andere!

0,5 kg per week vind ik in jouw situatie wat veel. Beter streef je naar 1 kg per maand.

• Heart
Waarderingen: AK
Ok, heb mijn mandje bij Bol weer geleegd, scheelt weer 6 euro en ik zal inderdaad vanzelf zien of ik moddervet word :roflol:

15 x 90
12 x 122,5
2 x 10 x 125
15 x 90
Ik doe eerst een opwarmsetje met (heel) weinig gewicht, meestal een 60kg zodat ik niet teveel energie verspil. Daarna maak ik meteen een grote stap naar mijn eerste werkset van 140-150kg. Vanaf daar kijk ik een beetje wat lukt, als ik voel dat er meer in zat gooi ik er wat gewicht bij voor een PR, als ik denk dat ik juist nog een set met dat gewicht kan doen doe ik nog een set met 140-150kg, als ik voel dat dat niet gaat lukken verlaag ik naar 130 oid voor de volgende set.
Als ik moet wachten tot ik mijn volgende oefening kan doen (apparaat bezet oid) doe ik meestal als tijdverdrijf nog een laatste "burn-out" set met een licht gewicht (100 kg oid) en AMRAP, maar dat is niet echt standaard :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven