ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
The liquor makes him mean.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The liquor makes him mean.
Iets met 'hij wou niet delen' maar ssst.
Is ie toch een beetje Hollander lol gierige Belg
Ik?Had een uitnodiging verwacht mja zo zie je wel weer wie je echte vrienden zijn![]()
Ik moet mij eerst nog bewijzen ja dus zo'n mattie ben jij niet wietze
Vlaai. Mijn peter had er twee mee uit Limburg zaterdag, en damn die waren zooooo lekker
.
Eentje was de klassieke abrikoos, de ander was met vanillepudding, chocomousse en een hoop chocolade erover geraspt.
Ik zou nu een stuk op kunnen.
Die aardbeientaart ziet er ook heerlijk uit @IRONic Pumper !
Dat zal moeder graag horen!
Doet wat pijn dit lezen zo.Had een uitnodiging verwacht mja zo zie je wel weer wie je echte vrienden zijn![]()
Lezen met een kater is ook niet fijn dat klopt.
preacher?4x10 curls maar waarop je op zo een schuin bankje rust.
Precies deze ja! Was waarschijnlijk al enkele jaren geleden dat ik deze nog eens deed.
Zeker. Ik heb hem 10 uur geleden nog gedaan, is een van de beste oefeningen voor de biceps peak (of het moest concentration curls zijn)Precies deze ja! Was waarschijnlijk al enkele jaren geleden dat ik deze nog eens deed.
Wel eens leuk.
Aanraders genoeg.Zuiplap. Ik ga zaterdag ook weer fullretard bij een cocktailbar. Nog aanraders?
Denk vanaf nu even meer te doen deze. Was wel eens fijn!Zeker. Ik heb hem 10 uur geleden nog gedaan, is een van de beste oefeningen voor de biceps peak (of het moest concentration curls zijn)
Recent voor het eerst een moscow mule op. Zeker aan te bevelen als je van een beetje kruidig houdt!Zuiplap. Ik ga zaterdag ook weer fullretard bij een cocktailbar. Nog aanraders?
Recent voor het eerst een moscow mule op. Zeker aan te bevelen als je van een beetje kruidig houdt!
Een pink cosmopolitan is ook lekker hoor.Als ze hem hebben dan zal ik hem proberen, o.a. wodka met gemberbier las ik.