- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Via een katrol dus? Dat halveert de kracht mogelijk nog.Die seated is plate loaded en gaat best wel pak makkelijker. Ook wel iets minder rom.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via een katrol dus? Dat halveert de kracht mogelijk nog.Die seated is plate loaded en gaat best wel pak makkelijker. Ook wel iets minder rom.
Ja zo een systeem.Via een katrol dus? Dat halveert de kracht mogelijk nog.
We moeten er gewoon zijn voor elkaar in de barre tijden! <3Gezellig samen deloaden. Je Vlaamse solidariteit vind ik geweldig!
Gezellig samen deloaden. Je Vlaamse solidariteit vind ik geweldig!
Hebben jullie allebei een alkoholvrij weekje?We moeten er gewoon zijn voor elkaar in de barre tijden! <3

Dag vier hier, maar ik begin nu wel serieus koud zweet en "de bibber" te krijgen.Toch al twee dagen clean hier.
Hopelijk doet @Bubs het beter.
Zou je dan geen klein glaasje mogen wegens medische redenen?Dag vier hier, maar ik begin nu wel serieus koud zweet en "de bibber" te krijgen.
Werkse en een fijn weekend!Rir upper B week 7 deload
Pull up Machine. Moest normaal lat pulley maar machine buiten gebruik.
4x8x -60kg
Barbell row
3x8x25kg
Lat pull over
2x8x10kg
Rear delts
3x8x3.25kg
Narrow grip bench press
3x8x30kg
Biceps curls
3x12x10kg
Triceps extensions
3x12x10kg
Nu nog een heel klein beetje werk verrichten en het weekend kan beginnen.
Long-distance hugs en werpzoenen
IP
Thanks Aline, ook voor jou.
Als de voorwaarden bij jou net zo zijn dan bij mij blijft er vrij weinig over. Komt dus goed 🤪🥳Thanks Aline, ook voor jou.
Niet doen wat ik niet zou doen is mijn advies van de dag.
Als de voorwaarden bij jou net zo zijn dan bij mij blijft er vrij weinig over. Komt dus goed 🤪🥳
JIJ wordt nog niet 16x gerept hoorPfoeh, dat is écht wel al high rep.
Ik zou het vervelend vinden denk ik.