MuscleMeat

Gestopt Lloyd's shredzadobe's scam log: road 2 ramshredded en ramsterk.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Domme jongens in de gym

doet het ongetwijfeld goed in Roffa

Morgen inschrijven voor de -120 kg klasse. De plus 120 is mij iets te zalmig. Met sheiko nooit moeite gehad met Squats voorlopig en is wel wat meer erop nodig voor de eventuele nk kwalificatie op de sbd.
Vrijdag wel 2x200 squatten als het goed is

Weet.je het zeker? Wel nog 8kg te gaan in 2 maanden

Dacht dat je mee zou doen aan drc?

Dacht dat je mee zou doen aan drc?
Nee bij de inschrijving destijds nog geen lid dus wel leuk om het allemaal te zien gebeuren voor je maar om er zelf te staan leek me nog wel wat leerzamer.
Was in de veronderstelling destijds dat je vanuit de vereniging je kon inschrijven. Maar bleek natuurlijk helemaal niet het geval te zijn.

Training van vandaag

Deadlift tot knie
170x3x4
Hard

Bonks
100x3x5
Hard

Deadlift
200x3x5
Ook hard

Lekker hoor

Ben in overigens op de phm meet en de sbd cup
Groet

Glecky, is that you ?

Ergerde me wel kapot in de gym aan team #alpha die niet echt begrepen wat de 3e huisregel was van de gym. Nieuwe deadliftplek gaf ook wat minder focus dan normaal omdat je onbewust de hele tijd bezig bent om jezelf te corrigeren via de spiegel terwijl het op film er heel aardig uitzag.

Dan ga je toch andersom staan als de spiegel je irriteert?

Dan ga je toch andersom staan als de spiegel je irriteert?
Dan zie m'n kont nog in m'n linkerooghoek.
Schijven verplaatsen was ook de leef nu om een paar 25 plates etc vanuit het krachthonk te halen en de andere schijven van de andere kant van de zaal. Misschien effe wennen maar had niet gehoeven van mij deze reorganisatie l.

Dan zie m'n kont nog in m'n linkerooghoek.
Schijven verplaatsen was ook de leef nu om een paar 25 plates etc vanuit het krachthonk te halen en de andere schijven van de andere kant van de zaal. Misschien effe wennen maar had niet gehoeven van mij deze reorganisatie l.

Die lekkere negerinnen bips van jou leidt inderdaad enorm af :$

hartkoor foto llooyydd. nice

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven