XXL Nutrition

Gestopt Lloyd's shredzadobe's scam log: road 2 ramshredded en ramsterk.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de 3e huisregel?

Ergerde me wel kapot in de gym aan team #alpha die niet echt begrepen wat de 3e huisregel was van de gym. Nieuwe deadliftplek gaf ook wat minder focus dan normaal omdat je onbewust de hele tijd bezig bent om jezelf te corrigeren via de spiegel terwijl het op film er heel aardig uitzag.

Met spiegel trainen herken ik. Je gaat toch kijken. Nu zonder wel wennen maar op meet heb je er ook geen.

• Topic Starter Topic Starter
Niet bang dat je door zoveel gewicht verlies kracht gaat inleveren?
Merk tot nu toe nog helemaal geen verschil. Denk dat ik juist wat handiger in positie kan komen en mezelf makkelijker kan bewegen etc. Voorgeschreven reps en sets zijn allemaal heel goed te doen. Hou steeds zat over in de tank.

De stilte is over boys. We hebben weer dbb enzo.

Leggoland

Squat
185x3x2
Hard
200x2x3
Harderwijk

Bench
6x70
5x80
4x90
3 x100
2x2x105
1x3x120(110 ernaast 1 malig)
3 x105
5x90
7x80
10 x70
Wat een volume dikke pomp enzo

Filmpje van bonks

Lat pulldown
8x5x halve stack

Triceps werk
8x5x full stack

Goeiemorgens zittende met ssb
5x5x120

Ezkatka

Is je pens echt zo dik of gewone epic arc?
Dikke training verder

Gay as the day is long.

Quarter squats.

Keep it in the circus.

In mijn handtekening staat een spotify mosh metal playlist. That'll get that gay expression of your face.

Verder lekker bezig homie, benieuwd naar het eindresultaat!

Gay as the day is long.

Quarter squats.

Keep it in the circus.

In mijn handtekening staat een spotify mosh metal playlist. That'll get that gay expression of your face.

Verder lekker bezig homie, benieuwd naar het eindresultaat!
Wow doe eens lief :(

Ik ben van de directe aanpak. Zachte heelmeester, daar ben ik niet van. Johnny Fernand approach. Hou je shirt aan want ik wordt misselijk van je. Fat bitches need love too? Not on my watch. Die spotify playlist over de speakers en knallen. Hoe meer meubilair de heuvel op hoe beter.

8kg voor september? Makkie. Ik heb er kleine 10 kg vet afgewerkt in 4 maanden. Dat was meer dan 10% van mijn bodyweight. Allemaal dankzij die spotify playlist kan ik je wel vertellen. Jij moet paar cijfers achter de comma van je bodyweight lozen. Waar hebben we het over? Gassen, knallen, shredden. Als het even tegen zit. Spotify playlist: motivation through the roof.

Ik geloof in je Tony. Nu jij nog :thumbs:

Vandaag even wat anders gedaan.
Had m'n oog laten vallen op een strongman wedstrijd met niet zulke hele zware gewichten waarvan ik dacht wel redelijk mee te kunnen komen.

Dus even zoeken in de buurt en dan kom je wel uit op PHD van @mc. chick uit.

Alle onderdelen wel geoefend behalve de atlas Stones omdat een beetje gaar nog wel uiteindelijk en ik het wel mooi vond.

Log lift
Goede tips gekregen van @dj_phreak gehad zoals op alle onderdelen wel imo.

Berg singles met de lege kleine loglift
Berg singles met 60 kg
Berg singles met +/- 70
2 singles met +/- 80
Toen ging het regenen dus wel gestopt hiermee omdat glad.

Farmers walk
Op en neer met lege farmers
Op en neer met 60 kg per
Op en neer met 70 kg per

Gelopen met een lege yoke maar dan nog conans wheel positie 100 kg
2 keer op en neer

Duck walk met 90 kg
Paar keer heen en weer gelopen

Paar Tire flips met 280 kg
Viel me best zwaar tegen aangezien m'n armen helemaal stuk gingen erop. Lichamelijk had het allemaal wel moeten lukken.

Farmers hold voor rond de 20 seconden ergens met 200 kg

Paar yolo pogingen met grip onderdelen die ze aan het oefenen waren met @Beowulf

Best wel gaar maar had het lichamelijk erger verwacht. Denk dat dit wel een aangename vorm van gpp kan zijn. Hoewel wel iets te specifiek gericht op kracht natuurlijk.

Alles wel even zwaar of zwaarder dan de wedstrijd in Ossendrecht waar @sanca ook aan meedoet.

Groeten

De onderdelen gingen je goed af. Volgende keer focussen we op de stones.

Fuark, nu moet ik extra hard mijn best gaan doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven