Fitness Seller

Log: Dit keer WEL

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

TRAINERT

Advanced Bodybuilder
Waardering
142
Lengte
1m81
Massa
92kg
Na een paar jaar aanklooien en mislukte pogingen om er echt serieus tegenaan te gaan dit keer WEL!!!

Beginsituatie 7-1-2011
SQ: 2x90kg
DL: 1x105kg
BP: 6x70kg

Doelen 7-7-2011

SQ: 1x150kg
BEHAALD!@ 15-3-2011
DL: 1x170kg BEHAALD!@ 4-3-2011
BP: 1x100kg
BEHAALD!@ 13-3-2011

Huidige situatie 15-3-2011
SQ: 1x150kg, 2x130kg
DL: 1x170kg, 4x140kg
BP: 1x100kg, 2x90kg

Eten

Ontbijt:
500ML melk
70gr cornflakes
4gr crea
2 sinaasappels
1 banaan

Koffietijd :p
3 ei
200ml melk

Lunch
90gr rijst/pasta
160gr kip/vis
400ml melk

Einde vd middag
50gr ongezouten noten

Avondeten
Wat de pot schaft..

Voor het slapen
500gr kwark

als tussendoortjes neem ik vrijwel alleen maar ongezouten noten

Trainen

Borst triceps
Flat BP
Decline BP
Peck deck
CGBP
Rope pushdown

Rug traps biceps

V-bar pulldown
Seated row
Deadlift
Dumbbell/barbell shrugs
Incline dumbbell curl
Hammer curl

Benen schouders

Squat
Leg extensions
Leg press
Dumbbell mp mpress
Side laterals

Stats begin

BENCHPRESS:
70kg 6x
SQUAT
90kg 2x
DEADLIFT
105kg 1x
Stats 7-2-11
BENCHPRESS:
80kg 3x
SQUAT
105kg 5x
DEADLIFT
90kg 5x
Stats 7-3-11
BENCHPRESS:
90kg 3x
SQUAT
140kg 2x
DEADLIFT
170kg 1x, 140kg 2x

PICS
7 JANUARI 2011 @84kg

4qq4xg.jpg

o5t4s5.jpg

qs9ugw.jpg

Laatst bewerkt:
Wat moet ik me voorstellen bij een hardcore squat? Doe je daar speciaal je aussie en Nikes voor aan, om vervolgens met grote ogen een setje squats op 180 beats per seconde te doen?

sucses met je doelstellingen Trainert.

• Topic Starter Topic Starter
22-12-2010

Borst Triceps

BenchPress
50kg 8x
50kg 8x
70kg 6x
70kg 6x
60kg 8x

Dumbbell Fly's
18kg 10x
18kg 10x
18kg 8x

Incline BenchPress
40kg 10x
40kg 10x
40kg 10x

Triceps

Skullcrushers
22,5kg 10x
27,5kg 8x (fail)
22,5kg 10x

Rope pushdown
28kg 12x
32kg 10x
32kg 10x

Zo nu eerst lekker men rijst en koolvis op eten :cool:

Ik verwacht vandaag of morgen mijn CREA en WHEY, dus ik denk dat ik volgende training wel wat harder kan :rolleyes: Wel een lekker gevoel na deze training! Ging beter dan verwacht!

Laatst bewerkt:
Eet je niet te weinig?
Sowieso geen kh's in de ochtend vind ik nogal apart, ik zou daar zeker wat brinta/havermout bij nemen.

Laatst bewerkt:
damn gast - voeding is echt dramatisch...ga je inlezen, bouw een mooi voedingsschema en dan ga je sowieso harder vooruit.

waarom doe je 3x3 op de leg press?

damn gast - voeding is echt dramatisch...ga je inlezen, bouw een mooi voedingsschema en dan ga je sowieso harder vooruit.

waarom doe je 3x3 op de leg press?

damn gast, volgens mij ben jij de koning van de wereld :eek: en weet je echt alles beter! ik ga me meteen inzien, en ga meteen een superstrict voedingsschema maken want ja, anders gain ik geen kilo!

het is gewoon nooit goed! wat voor de een een goed schema is is voor de ander weer helemaal verkeerd! tips zijn altijd welkom maar je kan ook normaal reageren.. daarbij komt dat ik gewoon genoeg eten binnenkrijg zo omdat ik een tijd terug ook een soortgelijk schema had en daar gainde ik fysiek als in kracht gewoon prima mee! :)

Laatst bewerkt:
hahaha :p

als jij een tijd terug op een soortgelijk voedings- en trainingsschema fysiek en in kracht gainde moet je gewoon zo doorgaan! maar als je echt wilt 'knallen' zoals je zelf zegt kun je veel meer uit je voeding en trainingen halen, that's all. veel succes man!

damn gast, die shake in de ochtend is echt een zware zeg.. pff ben bijna misselijk, is dit normaal? :)

Ben nu helaas een weekje weg, 3jan de eerst volgende training pas weer.. :(

3-1-2011

Rug Traps Biceps

Wide grup pulldown
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Seated Row
10x50kg
10x50kg
10x50kg (voelde heel lekker)

Chin ups wide grip
3x10 (assist 50kg)

Dumbbell shrugs
12x18kg
12x20kg
10x20kg

Uprows
12x27,5kg
12x32kg
10x42kg

Dumbbell twist curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Preacher curl
10x8kg
6x fail 10kg
10x8kg fail

Dumbbell curl
15x8kg

nu vreten :D

Ahh ik voel me echt goed nu! Spierpijn zoals ik het nog nooit gevoeld heb in men traps lats en biceps. Dit schema begin ik steeds lekkerder te vinden, borst en triceps ging ook al zo lekker.

Morgen triceps borst..! :)

damn gast, volgens mij ben jij de koning van de wereld :eek: en weet je echt alles beter! ik ga me meteen inzien, en ga meteen een superstrict voedingsschema maken want ja, anders gain ik geen kilo!

het is gewoon nooit goed! wat voor de een een goed schema is is voor de ander weer helemaal verkeerd! tips zijn altijd welkom maar je kan ook normaal reageren.. daarbij komt dat ik gewoon genoeg eten binnenkrijg zo omdat ik een tijd terug ook een soortgelijk schema had en daar gainde ik fysiek als in kracht gewoon prima mee! :)

hij probeert alleen maar te helpen hoor..
3 x 3 op de legpress? 3 x 3 zou je toch eerder doen op grote compounds om kracht op te bouwen.

ass oefeningen kun je misschien toch beter hoger in reps doen

hij probeert alleen maar te helpen hoor..
3 x 3 op de legpress? 3 x 3 zou je toch eerder doen op grote compounds om kracht op te bouwen.

ass oefeningen kun je misschien toch beter hoger in reps doen

Ik heb de reps al weggelaten. 3x3 kan inderdaad beter op de compounds. Ik bekijk vrijdag wat voor mij lekker voeld, bedankt!

5-1-2011

Borst Triceps

BenchPress
50kg 8x
75kg 3x fail
70kg 5x
70kg 5x

Dumbbell Fly's
18kg 10x
18kg 10x
18kg 10x

Incline BenchPress
niet gedaan

Triceps

Skullcrushers
22,5kg 12x
22,5kg 12x
22,5kg 12x

Rope pushdown
28kg 12x
32kg 10x
32kg 10x

Pff klote training, vanaf het begin iemand die zich voordoet als een uitsmijter tegen me aan staan lullen over mijn motor en dat de motor van zen neef wel heel veel sneller is blabla echt heel irritant..

Verder was ik niet superfit, te weinig gegeten denk ik. Volgende keer wat later trainen.
Ook de training van eergister heeft er goed ingehakt denk ik.

Overmorgen benen en schouders dan maar :cool:

Ik heb de reps al weggelaten. 3x3 kan inderdaad beter op de compounds. Ik bekijk vrijdag wat voor mij lekker voeld, bedankt!

'Wat voor jou lekker voelt?' Dat ga je in een training bepalen?

Wat al gezegd is, en dit doe ik niet om je te rellen/pesten wat dan ook, je voeding is echt niet fantastisch.. Je kunt er veel meer uithalen als je gewoon een stuk meer eet. Heb je berekend op hoeveel Kcal je zit op deze manier? En hoeveel eiwitten?

daarbij komt dat ik gewoon genoeg eten binnenkrijg zo omdat ik een tijd terug ook een soortgelijk schema had en daar gainde ik fysiek als in kracht gewoon prima mee! :)

Over de kreet van ' Ik ging hierop vooruit ' dus het is goed. Je begint net, alles wat je nu doet zorgt wel voor een beetje vooruitgang. Maar dat houd ook op den duur op, en je kunt er veel meer uithalen door goed te gaan eten.

Nogmaals, ik zeg dit echt niet om je op te fokken ofzo:p Probeer alleen te helpen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven