MuscleMeat

[LOG] Gillian

Lege maag gevoel wanneer je je nuttige voeding binnen hebt, dus aan normale voeding heb je niks meer.

Of aan je normale voeding heb je al genoeg stoffen en je gooit je supplementen 'weg'.

Ik denk dat laatste.;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat slaat echt nergens op wat je nou zegt. Het zijn niet voor niets supplementen. M.a.w (met andere woorden betekend dat -red) je vult je normale voeding aan. Ben je bang dat je te veel goede stoffen binnen krijgt ofzo:windup:

Langzaam eiwit werkt beter voor je jonge sporters, dus caseine bv. Maarja zelf weten, je bent alleen goedkoper af zonder:p

Daarom heb ik ook premium pro 3, zit ook casseïne in;).

Als je genoeg binnen krijgt door normale voeding is het idd overbodig. Maar als je flink groot wilt worden en veel traint is het echt niet overbodig.

Ik sluit me bij luuc aan, eiwit wordt toch overschat, aan 1.5-2gr per kg lean mass heb je meer dan genoeg, eiwit is bovendien vrij duur, maarja het is aan jezelf, maar probeer gewoon eens een tijdje zonder whey, je progressie zal niet achteruit gaan maar je bespaart een hoop geld.

Kijk jullie trainen echt puur voor kracht. Ik train ook voor massa. Dan kan je echt wel wat extra gebruiken. Daarnaast is die shit niet zo duur ohr;) En we hebben het niet over AAS ofzo, gewoon een aanvulling op je normale vreten.

Hehe eindelijk iemand die het begrijpt:P. En ja ik ga lkkr kuren:D. FF wat b*ch-ass mass aanzetten. Paar dagen nu rustig aan het houden, zodat ik volgende week er tegen aan kan.

Iedereen heeft hier gelijk.

Als je een perfect bodybuilding dieet hebt heb je geen of nauwelijks supplementen nodig. Maar wie eet 7 dagen per week perfect? En wie staat er elke 2-3 uur weer een kipfiletje te bakken?

Het is zonder enige twifel waar dat een goed voedingsplan de absolute basis moet zijn, maar extra aanvulling d.m.v. supps is vaak goedkoper en realistischer in de praktijk dan 365 dagen per jaar elke dag kilo's voedsel naar binnen te werken.
Daarbij kost bijv. 5 gram Creatine Mono gemiddeld 0,17 cent per dag. Probeer dat eens uit je biefstuk te halen!
Supps mogen natuurlijk nooit een vervanging van voeding zijn, maar een aanvulling.

De basis is goed eten, trainen en rusten. Als dat goed op orde is, kunnen supps een waardevolle aanvulling zijn.

Iedereen heeft hier gelijk.

Als je een perfect bodybuilding dieet hebt heb je geen of nauwelijks supplementen nodig. Maar wie eet 7 dagen per week perfect? En wie staat er elke 2-3 uur weer een kipfiletje te bakken?

Het is zonder enige twifel waar dat een goed voedingsplan de absolute basis moet zijn, maar extra aanvulling d.m.v. supplementen is vaak goedkoper en realistischer in de praktijk dan 365 dagen per jaar elke dag kilo's voedsel naar binnen te werken.
Daarbij kost bijv. 5 gram Creatine Mono gemiddeld 0,17 cent per dag. Probeer dat eens uit je biefstuk te halen!
Supps mogen natuurlijk nooit een vervanging van voeding zijn, maar een aanvulling.

De basis is goed eten, trainen en rusten. Als dat goed op orde is, kunnen supplementen een waardevolle aanvulling zijn.

Amen! Karma.

Een erg gerustellende opmerking van een makker die mijn schema zag en weet wat mij doelen zijn: "Jij gaat DOOOD" . Ik ben er helemaal klaar voor...:P.

Achja je moet er wat voor over hebben he:P.

Half uur geleden een gesprek gehad met ex-bodybuilder (deed wedstrijden in de 70e jaren). Hij hamerde er op dat ik voorzichtig moet zijn en niet te snel moet verhogen. Hij is namelijk bang dat ik later last zou kunnen krijgen van te snelle progressie. Ook zei die dat ik niet te veel moet eten, omdat ik dan alleen maar dik wordt. Dat laatste nam ik met een korreltje zout, omdat hij nogal ijdel is; niet zown bulker dus:P.

Waar blijven je trainingen man?

haha chill man. Ik had ff rust. Morgen ga ik beginnen met nieuwe schema:thumbs:

Squat 8*40
4*50
6*45

BOR 8*30
4*50
6*40

BP 8*30
3*50
8*45
3*50

Full Sq 8*40
4*50
6*45

Preacher Curl 8*20
6*30
6*25

Hammer Curl 8*10
4*15
6*12.5

Weighted Crunches 12*0
12*5
12*10
12*5
12*0
Af & toe ging het wel erg gemakkelijk, maar ik doe het ff rustig aan om te wennen aan het new schema.

Laatst bewerkt:
Half uur geleden een gesprek gehad met ex-bodybuilder (deed wedstrijden in de 70e jaren). Hij hamerde er op dat ik voorzichtig moet zijn en niet te snel moet verhogen. Hij is namelijk bang dat ik later last zou kunnen krijgen van te snelle progressie. Ook zei die dat ik niet te veel moet eten, omdat ik dan alleen maar dik wordt. Dat laatste nam ik met een korreltje zout, omdat hij nogal ijdel is; niet zown bulker dus:P.

Mensen, groot of niet zeggen wel meer onzin.

Terug
Naar boven