XXL Nutrition

Log Kayleeeb!

• Topic Starter Topic Starter
oh damn.. deze training kwam uit mijn tenen... Voel me niet zo lekker en dan gaat de training meteen een stuk minder...

Leg extension
1 x 20 x 15 kg
1 x 15 x 15 kg
1 x 15 x 15 kg
expres weer laag gewicht veel herhalingen ivm knie..

Leg curl
1 x 20 x 20 kg
1 x 15 x 20 kg
1 x 15 x 20 kg
ook weer laag gewicht veel herhalingen ivm knie..

Leg press
1 x 10 x 100 kg
1 x 5 x 110 kg
1 x 5 x 110 kg

Leg press calf
1 x 20 x 50 kg
1 x 16 x 80 kg
1 x 6 x 120 kg PR
was even zoeken wat goede gewicht lang niet meer gedaan

Pull ups
1 x 4 x -30 kg PR
1 x 5 x -35 kg
1 x 5 x -35 kg
eindelijk van die -40kg af!!!!!!

Bent over row
1 x 12 x 22,5 kg
1 x 12 x 27,5 kg
1 x 12 x 27,5 kg

Nu ga ik even me rust pakken op t bankje... Bah voel een griepje aankomen zo geen zin in....

beterschap!

beterschap.

Ja klote is dat he, je wil wel maar je lichaam werkt dan niet mee. Toch nog prima training gehad! Zorg goed voor jezelf en neem lekker wat rust! Beterschap :)

Volgens mij heerst de griep een beetje ofzo hoor heel veel mensen die er last van hebben, beterschap!

Bedankt allemaal.. Rust heeft helaas niet geholpen.. Mijn stem is verdwenen en ik heb zieke keelpijn.

Niet naar school gegaan en net naar huis gestuurd op stage.. Nu snel me bedje in en dan morgen fris weer op voor een middagje werken..

Verstandig om deze week niet te trainen? Grrrr totaal geen zin om te rusten

Qua voeding gaat het ook niet heel goed.. Krijg bijna niks weg:(:(:(:(

niet druk om maken, uitzieken madam.
Hop uw bed in, uw duvet over uw b**kes, bakske warme thee erbij en daarna oogskes toe!

Eerst beter worden! goed drinken en wat bij mij goed wegglijdt is toch kwark en zuivel. :D
Ben een keer een weekend doodziek geweest. hield niets binnen behalve chocomelk.. kon er prima 3 dagen op overleven. :D
beterschap

Eerst beter worden! goed drinken en wat bij mij goed wegglijdt is toch kwark en zuivel. :D
Ben een keer een weekend doodziek geweest. hield niets binnen behalve chocomelk.. kon er prima 3 dagen op overleven. :D
beterschap

Chocomelk heeeerlijk alleen heb t probleem met zuivel dat mijn keel nog meer slijm en shit gaat produceren waardoor ik dus nog een minder hoorbare stem heb..

Ik hou het bij warm water met honing vandaag :)

Enne heb naar jullie geluisterd hoor ben gister avond heerlijk verzorgd door m'n vriendin en om 9uur lekker onder mijn dekentje gekropen :)

Mooi dan kan ik vandaag gewoon trainen he hahah:p

Netjes! jij kon iig trainen! Braaf geweest dus! hoe ging de training?

Herkenbaar... mijn baas stuurde ne om 14:00 weg en wilde me niet meer zien.... like wel stoned.. maar verder is het te doen.
Beterschap.

Beterschap meis! Hoop dat je snel weer beter bent!

Je bent goed ziek zo te lezen, echt heel vervelend zeg. Veel rusten en beterschap!

Oke ik ben voor 80% opgeknapt :) net heerlijk in de tandartsstoel gelegen :( en nu weer in het bedje. Morgen gewooon weer naar stage en zondag weer beginnen met trainenn.. Me stem is alleen nog steeds weg.. Hoe lang duurt zoiets zeg...

Oke ik ben voor 80% opgeknapt :) net heerlijk in de tandartsstoel gelegen :( en nu weer in het bedje. Morgen gewooon weer naar stage en zondag weer beginnen met trainenn.. Me stem is alleen nog steeds weg.. Hoe lang duurt zoiets zeg...

Fijn dat je al wat bent opgeknapt! Nog paar dagen rust en dan moet dat helemaal goedkomen zondag met trainen! Al zou ik niet al te veel van jezelf verwachten.. Heb persoonlijk altijd dat als ik ziek ben geweest dat de eerstvolgende training daarna best weer pittig is en dat ik dan echt moet inkomen..

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven