AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
ghehehe

Nog traineh vandaag, Koenmans?
Vandaag rustdagje, ook van school voelde me gister ja niet zo goed.
ben ik thuis gebleven, voeding zit goed vandaag, straks weer zilvervliesje,kip braden, en wat ananas of zo, en hete kip(sauce) gebruik ik voor de rijst.

ik post gewoon even me voeding van vandaag.

Brinta
Melk

2 Ei-eiwitten
2 boterhammen(kipfilet)
0.5 liter water
1 banaan

Tonijn(uit blik)
1 eetlepel ketchup
2-4 boterhammen (kipfilet,pindakaas)
1 glas Melk-Chocomelk

300ml melk
40gr whey

200 gram zilvervlies rijst(ongeveer)
Kip
Hete kip(en daar pak ik de sauce van)
zit uien, en dergelijke groenten in.
evt. yohurt

300ml melk
40gram whey

Cashew noten 4-6 handen
250 gram kwark

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

SHUT UP AND SQUAT!
morgen gaan we de benen weer trainen.

leg-extension
leg-press(plates)
leg-curl
evt. lunges DB
evt front-squat(na de leg press)
Standing-Calve raise (hammerstrength machine)
Calve-machine(full stack standaard)

Laatst bewerkt:
Goede voeding en een harde training in het verschiet!:D

Lekker getraint KEUN! beetje late reactie van me maar heb het druk atm hehe. Je MP is echt lekker sterk, ga zo door man en ofc hou ik het in de gaten :=D en gratz met je PR's! :)

Goede voeding en een harde training in het verschiet!:D
Ik heb nu al weer honger!
Ik maak me zo lekker een Banaan-Aardbei shakie, hou het niet vol tot half 3:rolleyes:
Jou trainingen gaan ook goed marvin!
Lekker getraint KEUN! beetje late reactie van me maar heb het druk atm hehe. Je MP is echt lekker sterk, ga zo door man en ofc hou ik het in de gaten :=D en gratz met je PR's! :)
Beter laat dan nooit zeggen we dan maar, hoop binnen de kortste keren die 70KG en aantal reps meer te doen en dan verhogen weer.
''ik hou jou ook in de gaten'' ;)

Jah echt lekker die MP, alleen wil hij bij mij maar niet lukken krijg de schouder heel moeilijk sterker. Maak binnekort weer de overstap naar Mark Rippetoe schema welliswaar de texas method ofc.. misschien dat het dan beter gaat.

Jah echt lekker die MP, alleen wil hij bij mij maar niet lukken krijg de schouder heel moeilijk sterker. Maak binnekort weer de overstap naar Mark Rippetoe schema welliswaar de texas method ofc.. misschien dat het dan beter gaat.
hmm bij gaat die heel lekker geen idee waarom, weet nog een tijd terug dat een 50KG met moeite 4reps deed of zo, en kan ik daar nu in principe meteen als work-set mee beginnen(deed ik eerst wel eens), doe ik hem wel liever 3-4 setjes, dus niet verhogen, maar opbouwende setjes vind ik fijner.

Ik heb tot nu toe 2 schema's gedaan:
1. aankloten(toen ik pas begon)
2. split 4-5 daagse split (vind dit het makkelijkst ook, qua volgorde en dergelijke, set/reps bepaal ik zelf)

Ik heb net een briefje geschreven voor een collega van me moeder zijn werk.
Zij doet ook aan BB'en en heeft ook al een aantal wedstrijden gedraait, ik ken haar verder niet.

Ik heb gezegt hoelang ik al aan BB'en doe, en dat ik graag eens wedstrijden wil doen voor de jeugd.
En of zij enige mensen kon die me verder zouden kunnen helpen, personal trainers en dergelijke.
Ik heb haar ook me 1RM door gegeven zodat ze een beeld krijgt van me kracht, en me bodyweight.

Wat dat wedstrijden betreft.
Een member heeft mij bedrukt of ik al eens nagedacht had over wedstrijden te doen, omdat ik een ''keurig'' fysiek heb voor mijn leeftijd.

En ben nu toch wel geintresseert om in 2010-2011 aan een wedstrijd mee te doen, als ik echt potentie heb.
Waar ik nu aan moet werken, me benen, dat vooral en nog wat gainen in gewicht.
(maar een lichtere klasse is ook wel ok, en dan gewoon door groeien qua gewicht klasse)
(maar vooral om gewoon 1x een wedstrijd mee te maken en als het bevalt door blijven gaan ofcourse).

Wat vinden jullie hiervan, ik zou graag jullie meningen hier over weten.
positief of negatief, zolang het maar niet bot/persoonlijk word.
''dit is echt iets waar ik voor wil gaan!!''

Ik moet er ook even bij vermelden dat ik er qua fysiek nu al zwaarder oog dan de begin foto's van de zomer(staan 1e post log)

Laatst bewerkt:
Die bene helemaal vol pompen he:evil2:

Je hebt de instelling dus dat komt wel goed. Trainen eten rusten:D

Ok, ik heb al bericht terug van me briefje naar die vrouwelijke BB'er.
Ze zei dat ze wel een aantal mensen kon(personal trainers), en zal eens voor me rond vragen.
Ik zal volgende week misschien meer weten hierover.
Keep up guys posted,

And share your opinion about me competing
Die bene helemaal vol pompen he:evil2:

Je hebt de instelling dus dat komt wel goed. Trainen eten rusten:D
Ik vind het altijd zo klote dat me sportschool in het weekend maar tot 3uur s'middags open is. Het liefst train ik met 2 maaltijden op, een kleine (brinta) en dan een vaste maaltijd (boterhammen,ei-eiwit,tonijn,chocomelk) mij PW-maaltijd:D

Morgen, kan ik niet meer lopen zo hard wil ik gaan, als ik de ''drive'' die ik nu heb morgen ook heb:evil2:

De motivatie voor wedstrijden is er zeker zoals je al wist ronald;)
maar ik betwijfel of iedereen me zal steunen, maar ik wil het zo min mogelijk tonen zeg maar in het dagelijks leven, niet dat me relatie met me vriendin/ouders er onder lijden, doet het nu al een beetje maar gewoon kleine dingen (het eten).
Maar ja dit is wat ik wil, nu moet ik alleen een fysieke goedkeuring door de pro's krijgen, en zo niet door knallen tot het wel zo is!

Kerel als je de fysiek en ambities hebt waarom niet! Gezien jou keacht en body stats zie je er waarschijnlijk al aardig ript uit! Gewoon even een goede bulk en cut onder begeleiding en je gaat het goed doen!

Heb me vandaag verslapen???
Geen been-training vandaag, vanavond ga ik stappen, maar ik drink toch niet.
Morgen benen dan maar:rolleyes:

Kerel als je de fysiek en ambities hebt waarom niet! Gezien jou keacht en body stats zie je er waarschijnlijk al aardig ript uit!Check 1e post log voor foto's Gewoon even een goede bulk en cut onder begeleiding en je gaat het goed doen!
Bedankt Marvin, ik zit momenteel in een bulk en de ab-definition begint al te vervagen, maar dat is geen probleem, daar werken we later weer aan, benen(kuiten) zijn een issue, en ik wil gewoon alles nog wat bijwerken zeg maar, vollere borst, dikkere biceps, wijde rug nog wat meer, zijn punten die ik persoonlijk nog wil halen, maar benen is een must.

Ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik er al klaar voor ben, maar ik kom er wel, en met begeleiding moet dat wel goed komen, nogmaals bedankt Marvin!

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

En trouwens als er leden zijn die evt. een recente side-tricep willen zien of iets dergelijks, let me know, en ik kijk wat ik kan doen:rolleyes:

Voeding is goed bro, morgen is de laatste dag en dan knal ik weer in de gym !

Voeding is goed bro, morgen is de laatste dag en dan knal ik weer in de gym !
Lekker, ik heb nu komende dagen ook weer proefwerken op het schema staan.
50-70 bladzijdes theorie, heb 1 hoofdstuk af, echt moeilijk sta er al onvoldoende voor.
en die leraar heeft gewoon samenvattingen gemaakt kom ik net achter, voor 3-5 leerlingen, shit vent!

Vandaag is me voeding iets minder, omdat ik kwart voor 2 pas wakker werd.

200-250ml melk
brinta

2 mandarijnen
1 glas chocomelk

*zometeen
300gr pangafilet
2-4 boterhammen(pindakaas-kipfilet,ei-eiwitten) waar ik zin in heb
yoghurt

300ml melk
40 gram whey

evt. 2-4 boterhammen nog

2-4 handen/mondevol cashew noten

*STAPPEN

2-4 handen/mondevol cashew noten
250 of 450 gram kwark, licht eraan in welke kwark ik zin heb

Voeding is minimaal vandaag dus.

voeding zit wel snor

hoi

abbo

Kom maaar op met een recente side tri;)

Ok, ik heb al bericht terug van me briefje naar die vrouwelijke BB'er.
Ze zei dat ze wel een aantal mensen kon(personal trainers), en zal eens voor me rond vragen.
Ik zal volgende week misschien meer weten hierover.
Keep up guys posted,

And share your opinion about me competing

Ik vind het altijd zo klote dat me sportschool in het weekend maar tot 3uur s'middags open is. Het liefst train ik met 2 maaltijden op, een kleine (brinta) en dan een vaste maaltijd (boterhammen,ei-eiwit,tonijn,chocomelk) mij PW-maaltijd:D

Morgen, kan ik niet meer lopen zo hard wil ik gaan, als ik de ''drive'' die ik nu heb morgen ook heb:evil2:

De motivatie voor wedstrijden is er zeker zoals je al wist ronald;)
maar ik betwijfel of iedereen me zal steunen, maar ik wil het zo min mogelijk tonen zeg maar in het dagelijks leven, niet dat me relatie met me vriendin/ouders er onder lijden, doet het nu al een beetje maar gewoon kleine dingen (het eten).
Maar ja dit is wat ik wil, nu moet ik alleen een fysieke goedkeuring door de pro's krijgen, en zo niet door knallen tot het wel zo is!

Vergeet niet dat pro zijn heel wat zwaarder is dat wat je nu verteld..

Een dag van een pro die ik ken (Draait veel matches en is bekend in nl)

:

05:30: Wekker
07:00: Cardio
09:00: Trainen
11:00 - 23:00: Werken
23:30: Cardio

Succes..

Terug
Naar boven