XXL Nutrition

Log KEUN

Zag dat je 's morgens melk drinkt. Mss kan je eens proberen om er wat Albona doorheen te gooien. Kan je kopen bij de Aldi, kost per 300 gr iets van 80 cent. Voedingswaardes per 300 gram is 975kcl 37,2 eiwit, 192,6 koolhydraten, 6,3 vet.

Is snel weg te drinken en je hebt een goed ontbijtje.

hier wordt ook aardig door geluld man....

ff on-training:

wtf is low-row in een machine? of mis ik iets hier? en back extentions-frame? je pakt aardig wat reps op de DL dus een extra oefening voor lower back op notabene dezelfde dag lijkt mij overbodig. over die rows....machine kan niet man :P

over de biceps: concentration curls / cable curls :eek: en dan nog wat EZ-bar werk - waarom geen basis meuk?

zie dit als opbouwend trouwens heh, ik verbaas mij hierover, je stats zijn goed namelijk en dit lijkt mij echte iso-meuk, jij kan volgens mij beter buffelen met zware gewichten op compounds / semi-compounds....

of sla ik de plank hier mis en zijn dit wel overwogen keuzes?

• Topic Starter Topic Starter
Zag dat je 's morgens melk drinkt. Mss kan je eens proberen om er wat Albona doorheen te gooien. Kan je kopen bij de Aldi, kost per 300 gr iets van 80 cent. Voedingswaardes per 300 gram is 975kcl 37,2 eiwit, 192,6 koolhydraten, 6,3 vet.

Is snel weg te drinken en je hebt een goed ontbijtje.
Vandaag was een geval apart.
Ik was 8:00 onder en moest me tas nog inpakken voor school.(most de bus halen)
Dus heb ik dat snel even gedronken/gegeten zodat ik toch iets op de maag heb.
Normaal is het dus gewoon een flinke kom brinta lekker, brint erbij gooien tot het stevig word.

Maar die albona, is dus een vloeibare soort van melk of wat is het precies?
Goeie voedingswaarden maar die kh redelijk hoog, ik hoop niet te veel suikers!
Thx for the advice any way, omdat je dacht dat ik dit altijd doe, nee dus;)
hier wordt ook aardig door geluld man....

ff on-training:

wtf is low-row in een machine? of mis ik iets hier? en back extentions-frame? je pakt aardig wat reps op de DL dus een extra oefening voor lower back op notabene dezelfde dag lijkt mij overbodig. over die rows....machine kan niet man :P

over de biceps: concentration curls / cable curls :eek: en dan nog wat EZ-bar werk - waarom geen basis meuk?

zie dit als opbouwend trouwens heh, ik verbaas mij hierover, je stats zijn goed namelijk en dit lijkt mij echte iso-meuk, jij kan volgens mij beter buffelen met zware gewichten op compounds / semi-compounds....

of sla ik de plank hier mis en zijn dit wel overwogen keuzes?
Ik heb het even op gezocht het is een hamer strength machine, super apparatuur moet ik zeggen, al doe ik zelf liever een BOR maar door me Deadlift, was me rug al aardig opgepompt en is die zwakker(onder rug)
Die Backextension, is zo'n soort van bank ding, je laat je gewoon voorover zakken vanaf je onderbuik, en dan weer omhoog.(zal misschien verkeerde naam hebben neer gezet)

Ik wou die dag ''perse'' met de concentration curls beginnen, omdat ik die ook wat op wil bouwen qua kracht zit al maanden op 12-14KG, omdat ik eerst bicep-curls doe, of 1arm-curls met een bankje, hellemaal gestrekt(dit vind ik een van de lekkerste oefeningen voor biceps), en dan pas de concentration curls, en dan is me kracht heel ver te zoeken.

Hammer curls, moet ik ook weer vaker doen ik doe momenteel meestal voor de biceps
DB 1 arm bench-curls
EZ-bar of DB curls
en voor wat extra pomp 1 cable curls en dan heel goed squezee

(ik hou ook graag van afwisseling in me training)
Volgende week doe ik bijv:
Hammer-curls
DB curls (wil ook eens incline curls doen, maar wat is precies het verschil? behalve dat je schuinzit)
Concentration curls

Als je nog enige tips hebt, wil ik ze graag horen! tips zijn altijd welkom

Ik heb het even op gezocht het is een hamer strength machine, super apparatuur moet ik zeggen, al doe ik zelf liever een BOR maar door me Deadlift, was me rug al aardig opgepompt en is die zwakker(onder rug)
Die Backextension, is zo'n soort van bank ding, je laat je gewoon voorover zakken vanaf je onderbuik, en dan weer omhoog.(zal misschien verkeerde naam hebben neer gezet)

Ik wou die dag ''perse'' met de concentration curls beginnen, omdat ik die ook wat op wil bouwen qua kracht zit al maanden op 12-14KG, omdat ik eerst bicep-curls doe, of 1arm-curls met een bankje, hellemaal gestrekt(dit vind ik een van de lekkerste oefeningen voor biceps), en dan pas de concentration curls, en dan is me kracht heel ver te zoeken.

Hammer curls, moet ik ook weer vaker doen ik doe momenteel meestal voor de biceps
DB 1 arm bench-curls
EZ-bar of DB curls
en voor wat extra pomp 1 cable curls en dan heel goed squezee

(ik hou ook graag van afwisseling in me training)
Volgende week doe ik bijv:
Hammer-curls
DB curls (wil ook eens incline curls doen, maar wat is precies het verschil? behalve dat je schuinzit)
Concentration curls

Als je nog enige tips hebt, wil ik ze graag horen! tips zijn altijd welkom

ik begrijp sommige keuzes wel, maar ik snap de keuzes gewoon niet voor al die isolatieshit. waarom zou je sterk willen worden in concentration curls? zware bb curls laten je biceps ontploffen - of flinke db curls.

ik heb bijvoorbeeld voor biceps en triceps kabels afgezworen...het zijn leuke oefeningen hoor en kunnen imo goed zijn voor opwarmen of pomp setjes aant einde van je bi of tri workout, maar als je massa wil moet je toch naar de basis, dat is gewicht verzetten namelijk!

maakt niet bar veel uit volgens mij. ik wissel ze af. staand voor meer gewicht en zittend voor betere piekcontractie (maar int laatste geval lijkt het stiekem ook op isolatie heh...)

over die rugworkout...ik gaf al aan - twee keer lowerback is opzich prima, maar waarom dan niet gewoon wat harder op die deadlift gaan? dat is imo genoeg man. en hammer strength is zeker goede shit, dat ben ik met je eens. maar als je de mogelijkheid hebt voor BORs....DOE ZE dan gewoon :P

succes!

Even abbo nemen hier!:D

Djees inderdaad! Wat een krachtstats voor je bodystats en leeftijd!:eek:

Hyperextensions 45-degree? :)

Nette trainingen makker!
that's the one!
ik begrijp sommige keuzes wel, maar ik snap de keuzes gewoon niet voor al die isolatieshit. waarom zou je sterk willen worden in concentration curls? zware bb curls laten je biceps ontploffen - of flinke db curls.

ik heb bijvoorbeeld voor biceps en triceps kabels afgezworen...het zijn leuke oefeningen hoor en kunnen imo goed zijn voor opwarmen of pomp setjes aant einde van je bi of tri workout, maar als je massa wil moet je toch naar de basis, dat is gewicht verzetten namelijk!

maakt niet bar veel uit volgens mij. ik wissel ze af. staand voor meer gewicht en zittend voor betere piekcontractie (maar int laatste geval lijkt het stiekem ook op isolatie heh...)

over die rugworkout...ik gaf al aan - twee keer lowerback is opzich prima, maar waarom dan niet gewoon wat harder op die deadlift gaan? dat is imo genoeg man. en hammer strength is zeker goede shit, dat ben ik met je eens. maar als je de mogelijkheid hebt voor BORs....DOE ZE dan gewoon :P

succes!
Hmm ik wil me piek namenlijk wat meer hebben, de dikte heb ik, de piek wat minder(toch nog goed) maar wil een vollere piek hebben.

En met Biceps-Curls ik hou gewoon van afwisseling elke training, volgende x is BB-Curls aan de beurt. en Hammers, en dan nog een setje concentration curls.
ik doe de cable-curls 1 hand of 2 hand voor een optimale pomp, en zo train ik het liefst, maar nog beter zoals jij al aangaf tot fail gewoon gaan met BB-DB en bij BB nog een aantal reps met assist uitvoeren.

Wat triceps betreft, ik moet de CGBP echt in de schema zetten! heb al een paar x gedaan en vond het een lekkere oefening, wat betreft skull-crusher en tricep-DB-extension, bij deze oefening krijg ik een gewelidige pomp, maar ik heb al een tijdje last van me aanhechting iets boven me elleboog, dat weerhoud me ervan deze oefeningen te doen, maar het zijn en blijven de beste oefeningen, misschien dat ik deze gewoon met doen,en evt wat lager gewicht moet pakken dan ik werklijk kan op zo de schade op me elleboog te beperken.

Rug, ik pak met deze oefening de lower-lats aan ik deed deze eerst ''altijd'' nu doe ik meestal BOR's maar ik vind die lekker om dat ik die heerlijk kan vasthouden, en bij BOR's kan dan ook natuurlijk maar heb je nog een druk in je onderug, dit was ook een tijdelijke oefeningen volgende x zijn de BOR's weer aan de beurt;)

Thx, grotesjaak!

yepp me too :D
heb het eventjes doorgeleze, mooie krachtstats voor je leeftijd moet ik zeggen!
ik ga je voortaan volgen, ga zo door!
Bedankt mannen, heb toevallig bij jullie beide ook een abbo:D
Djees inderdaad! Wat een krachtstats voor je bodystats en leeftijd!:eek:
haha, bedankt marvin:D

iedereen bedankt voor jullie reactie's!:)

Ik ga nu ''al'' sporten.
Me voeding, uurtje geleden flink bak brinta.

Me maag is een beetje overgevoelig, ik denk door dat ik gister iets teveel heb gegeten of iets verkeerds, en ik wou eigelijk nog even snel iets eten, maar dat risico neem ik niet.

Schouders-Traps:
Volgt nog

suc6 met trainen

• Like
Waarderingen: KEUN
suc6 man knallen zeg ik maar :D

succes kerel!!

Schouders-Traps

MP
12x30KG
12x40KG
12x50KG
11x60KG
3x70KG (tegenvaller)

Front-Raise
10x14KG
10x16KG
10x18KG
10x20KG (PR) heavy shit!!

Side-Raise (PJ Braun style)
10x14KG
10x14KG'
10x16KG

BB-Shrug
15x50KG
15x90(2 static holds)
12x130KG(1 static hold)
7x150KG (PR)

Bent-Over Side Raise
12x12KG
ben hem daarna zittend gaan doen
12x12KG (pak deze om de traps nog wat extra aan te pakken)

Machine-Shrug(achterkant)
10-15 x100KG(ik was echt op hier)

Delt-Machine
15x30KG
15x30KG (full range, lekker langzaam)

Cardio
127 Kcal

Lekker bezig KEUN, sterke Military :eek: !!
Is die strict ? dan echt sweet..

Koenmans, die MP's zijn sick, vriend!

Hoe wil ik op de MP cheaten? ik laat hem meestal tot onder kin zakken, had bijna een BB geproeft:roflol:
Maar bij de 60KG en lager tik ik bijna me borst aan

Ja door je knie'en en hem een duwtje mee omhoog geven :P
Maar zeker nice hoor.

Koenmans, die MP's zijn sick, vriend!
Bedankt Chris, het verbaasde me dat ik genoeg energie had en dat alleen van 1 bord brinta.
Ik train het liefste met een goeie maaltijd op de maag.
dit wou ik eigelijk eten tegen 2uur

Tonijn(uitblik)
3-4 boterhammen (kipfilet)
glas melk/chocomelk
en 1 ei-eiwit

maar me darmen zijn een beetje overgevoelig, waarschijnlijk omdat die pasta redelijk pittig was van gistere.

Dalijk Babi Pangpang, zilvervlies rijsje, kipptje, knoflook, en dergelijke yummm

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Ja door je knie'en en hem een duwtje mee omhoog geven :P
Maar zeker nice hoor.
Ik doe hem zittend:rolleyes:

en je nodigt mij nie eens uit een happie bij je te komen eten...? :sad:

nouw hoor

Terug
Naar boven