Borrel28
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en dan nog wat EZ-bar werk - waarom geen basis meuk? Vandaag was een geval apart.Zag dat je 's morgens melk drinkt. Mss kan je eens proberen om er wat Albona doorheen te gooien. Kan je kopen bij de Aldi, kost per 300 gr iets van 80 cent. Voedingswaardes per 300 gram is 975kcl 37,2 eiwit, 192,6 koolhydraten, 6,3 vet.
Is snel weg te drinken en je hebt een goed ontbijtje.

Ik heb het even op gezocht het is een hamer strength machine, super apparatuur moet ik zeggen, al doe ik zelf liever een BOR maar door me Deadlift, was me rug al aardig opgepompt en is die zwakker(onder rug)hier wordt ook aardig door geluld man....
ff on-training:
wtf is low-row in een machine? of mis ik iets hier? en back extentions-frame? je pakt aardig wat reps op de DL dus een extra oefening voor lower back op notabene dezelfde dag lijkt mij overbodig. over die rows....machine kan niet man
over de biceps: concentration curls / cable curlsen dan nog wat EZ-bar werk - waarom geen basis meuk?
zie dit als opbouwend trouwens heh, ik verbaas mij hierover, je stats zijn goed namelijk en dit lijkt mij echte iso-meuk, jij kan volgens mij beter buffelen met zware gewichten op compounds / semi-compounds....
of sla ik de plank hier mis en zijn dit wel overwogen keuzes?
Hyperextensions 45-degree?Die Backextension, is zo'n soort van bank ding, je laat je gewoon voorover zakken vanaf je onderbuik, en dan weer omhoog.(zal misschien verkeerde naam hebben neer gezet)

Ik heb het even op gezocht het is een hamer strength machine, super apparatuur moet ik zeggen, al doe ik zelf liever een BOR maar door me Deadlift, was me rug al aardig opgepompt en is die zwakker(onder rug)
Die Backextension, is zo'n soort van bank ding, je laat je gewoon voorover zakken vanaf je onderbuik, en dan weer omhoog.(zal misschien verkeerde naam hebben neer gezet)
Ik wou die dag ''perse'' met de concentration curls beginnen, omdat ik die ook wat op wil bouwen qua kracht zit al maanden op 12-14KG, omdat ik eerst bicep-curls doe, of 1arm-curls met een bankje, hellemaal gestrekt(dit vind ik een van de lekkerste oefeningen voor biceps), en dan pas de concentration curls, en dan is me kracht heel ver te zoeken.
Hammer curls, moet ik ook weer vaker doen ik doe momenteel meestal voor de biceps
DB 1 arm bench-curls
EZ-bar of DB curls
en voor wat extra pomp 1 cable curls en dan heel goed squezee
(ik hou ook graag van afwisseling in me training)
Volgende week doe ik bijv:
Hammer-curls
DB curls (wil ook eens incline curls doen, maar wat is precies het verschil? behalve dat je schuinzit)
Concentration curls
Als je nog enige tips hebt, wil ik ze graag horen! tips zijn altijd welkom

that's the one!Hyperextensions 45-degree?
Nette trainingen makker!
Hmm ik wil me piek namenlijk wat meer hebben, de dikte heb ik, de piek wat minder(toch nog goed) maar wil een vollere piek hebben.ik begrijp sommige keuzes wel, maar ik snap de keuzes gewoon niet voor al die isolatieshit. waarom zou je sterk willen worden in concentration curls? zware bb curls laten je biceps ontploffen - of flinke db curls.
ik heb bijvoorbeeld voor biceps en triceps kabels afgezworen...het zijn leuke oefeningen hoor en kunnen imo goed zijn voor opwarmen of pomp setjes aant einde van je bi of tri workout, maar als je massa wil moet je toch naar de basis, dat is gewicht verzetten namelijk!
maakt niet bar veel uit volgens mij. ik wissel ze af. staand voor meer gewicht en zittend voor betere piekcontractie (maar int laatste geval lijkt het stiekem ook op isolatie heh...)
over die rugworkout...ik gaf al aan - twee keer lowerback is opzich prima, maar waarom dan niet gewoon wat harder op die deadlift gaan? dat is imo genoeg man. en hammer strength is zeker goede shit, dat ben ik met je eens. maar als je de mogelijkheid hebt voor BORs....DOE ZE dan gewoon
succes!

Bedankt mannen, heb toevallig bij jullie beide ook een abboyepp me too
heb het eventjes doorgeleze, mooie krachtstats voor je leeftijd moet ik zeggen!
ik ga je voortaan volgen, ga zo door!

haha, bedankt marvinDjees inderdaad! Wat een krachtstats voor je bodystats en leeftijd!![]()

Hoe wil ik op de MP cheaten? ik laat hem meestal tot onder kin zakken, had bijna een BB geproeftLekker bezig KEUN, sterke Military!!
Is die strict ? dan echt sweet..

Hoe wil ik op de MP cheaten? ik laat hem meestal tot onder kin zakken, had bijna een BB geproeft
Maar bij de 60KG en lager tik ik bijna me borst aan

Bedankt Chris, het verbaasde me dat ik genoeg energie had en dat alleen van 1 bord brinta.
Ik doe hem zittendJa door je knie'en en hem een duwtje mee omhoog geven
Maar zeker nice hoor.