- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
@ foto's
wat zullen die kinderkes uit jouw klas bang voor je zijn![]()
+++
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ foto's
Ik gok alleen de jongens. De meisjes staan alleen maar te kwijlen@ foto's

heheheIk gok alleen de jongens. De meisjes staan alleen maar te kwijlen![]()

Ik gok alleen de jongens. De meisjes staan alleen maar te kwijlen![]()

haha ik ben ook de bully van de klas@ foto's
soms..een jongen val ik maar al te gaag lastig.en zichzelf te bevochtigen, of gaat dit te ver??Ik gok alleen de jongens. De meisjes staan alleen maar te kwijlen![]()

ik drink geen cola, ik neem pakken melk mee en vervolgens laat ik ze ontploffen door me eigen lucht erin te blazen, zelfde als Franco Columbo met die waterzak gedeunshehehe
He koen, doe je ook wel eens heel stoer, net als ik, een blikje cola kopen, snel opdrinken, flinke boer laten en hem dan dubbel vouwen zodat iedereen het ziet?
---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------
Gewoon, om te laten zien dat je sterk bent.!

ik ben al 10weken niet meer op school geweest, ik kan binnekort meer details geven.koen, ik ben wel benieuwd naar of je wel eens reacties krijg op school van het voruwelijk geslacht
zo ja, wat voor soort reacties?

haha ik kreeg een maand geleden een bericht op hyvesdat is inderdaad leuk
ik zit ook al een tijdje niet meer op school. en toen ik nog op school zat (nu stage) zit ik in een 100% jongens klas. dus velen durven mij niet te complimenteren xD maar zo nu en dan hoor ik via msn nog wel eens een complimentje. en de vriendinnen van me vriendin, die krijgen spontaan orgasmes als ik een FDB doe![]()
hoe reageert je familie?

daarna gaan ze slijmen en achter me lopen etc. en veel praten/vragen.je kunt me niet facken, ik ben heteroFack jou Keun! je staat er goed bij! Doe nou gewoon mee naar de contest! je gaat IMO best hoge ogen gooien met die geaderde biceps!Vet hemd btw...ik wil ook, dusse waar besteld
![]()

ik heb veel minder massa dan de meeste, + jonger.
nee, maar een top 6 plaats lijkt me acceptabel om enigzins mee te doen, winnen zal ik toch niet.Dacht je op je 18e al voor de overwinning mee te strijden dan?
ik heb even de lijst door genomen met deelnemers, ik zie zeker 14 mensen die een goed fysiek hebben..ik kan blij zijn als ik dan onder de 12 kom.
in principe, wil ik niet diep gaan in bf deze zomer, gewoon acceptabel houden, maar ik zal er nog eens serieus over gaan na denken..Dus in principe strijd je liever voor een hoge plaats met een zwakkere bezetting dan voor een redelijke plaats bij een sterke bezetting?
Je kan de contest meedoen als ervaring, maar als je voor de overwinning gaat, zou ik volgend jaar een poging wagen, als je rond de 80 kg bent. Dan own je ze. Daarbij weet je nog paar pas wat een dumbbell is en je wilt al een wedstrijd gaan draaien.
![]()
![]()

Met een beetje test deca zal je ze niet zo snel ownen![]()
Bedankt..hoe kan ik je noemen trouwens? als ik ga zeggen bedankt getinthecar wil ik er ook achter zeggen b*chGoeie foto's kerel. Wel lachen dat iedereen achter je aan loopt en loopt te slijmen en shit vragen enzo. Als je mr geen arrogant pikkie evan gaat wordenGoed bezig zo bro, keep it up
![]()