MuscleMeat

Log KEUN

Ik gok alleen de jongens. De meisjes staan alleen maar te kwijlen :cool:
hehehe

He koen, doe je ook wel eens heel stoer, net als ik, een blikje cola kopen, snel opdrinken, flinke boer laten en hem dan dubbel vouwen zodat iedereen het ziet?:cool:

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Gewoon, om te laten zien dat je sterk bent.!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.925
@ foto's

wat zullen die kinderkes uit jouw klas bang voor je zijn:D
haha ik ben ook de bully van de klas:cool: soms..een jongen val ik maar al te gaag lastig.
ik hoop wel dat ze bang zijn
Ik gok alleen de jongens. De meisjes staan alleen maar te kwijlen :cool:
en zichzelf te bevochtigen, of gaat dit te ver??:roflol:
hehehe

He koen, doe je ook wel eens heel stoer, net als ik, een blikje cola kopen, snel opdrinken, flinke boer laten en hem dan dubbel vouwen zodat iedereen het ziet?:cool:

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Gewoon, om te laten zien dat je sterk bent.!
ik drink geen cola, ik neem pakken melk mee en vervolgens laat ik ze ontploffen door me eigen lucht erin te blazen, zelfde als Franco Columbo met die waterzak gedeuns;)
koen, ik ben wel benieuwd naar of je wel eens reacties krijg op school van het voruwelijk geslacht???

zo ja, wat voor soort reacties?
ik ben al 10weken niet meer op school geweest, ik kan binnekort meer details geven.
maar ik krijg wel goeie reacties ja, soms komen er wel eens meisjes bij me zitten en gaan ze allemaal dingen vragen(over traienen dat ik dikke armen heb etc., haha) terwijl ik me kwark aan het eten ben.
ook van jongens krijg ik positieve reacties, in de klas, vrienden in algemeen, en vrienden die ik van de basisschool nog kan waarvan sommige ook doen trainen in mijn gym.
ik heb via via gehoord dat ze best veel over mij praten enzo, zo van;
hoe kan koen zo'n beest geworden zijn...in die richting haha.
wel leuk om te horen.

snel na de bus renne!

dat is inderdaad leuk :)

ik zit ook al een tijdje niet meer op school. en toen ik nog op school zat (nu stage) zit ik in een 100% jongens klas. dus velen durven mij niet te complimenteren xD maar zo nu en dan hoor ik via msn nog wel eens een complimentje. en de vriendinnen van me vriendin, die krijgen spontaan orgasmes als ik een FDB doe :cool: :roflol:

hoe reageert je familie?

Fack jou Keun! je staat er goed bij! Doe nou gewoon mee naar de contest! je gaat IMO best hoge ogen gooien met die geaderde biceps!:eek: Vet hemd btw...ik wil ook, dusse waar besteld???

• #2.928
dat is inderdaad leuk :)

ik zit ook al een tijdje niet meer op school. en toen ik nog op school zat (nu stage) zit ik in een 100% jongens klas. dus velen durven mij niet te complimenteren xD maar zo nu en dan hoor ik via msn nog wel eens een complimentje. en de vriendinnen van me vriendin, die krijgen spontaan orgasmes als ik een FDB doe :cool: :roflol:

hoe reageert je familie?
haha ik kreeg een maand geleden een bericht op hyves:roflol:
of ik nog tips had..en vaak in de gym als sommige mij wel eens vragen om te spotten vragen ze aan me of ze het uberhaupt goed doen, tijdens de oefening:P daarna gaan ze slijmen en achter me lopen etc. en veel praten/vragen.
maar ook gister heb ik bijv. met een jongen die bij mij op school zit nog 20min na de training mee gesproken terwijl ik normaal nooit met hem praat, meestal alleen hallo etc.
Fack jou Keun! je staat er goed bij! Doe nou gewoon mee naar de contest! je gaat IMO best hoge ogen gooien met die geaderde biceps!:eek: Vet hemd btw...ik wil ook, dusse waar besteld???
je kunt me niet facken, ik ben hetero:cool:
hmm heb je de concurrentie gezien dan:eek: ik heb veel minder massa dan de meeste, + jonger.

muscletotaal heb ik besteld;)
die ader op me bicep zie je vrijwel elke dag op me biceps staan, hij loopt best lang door, vind ik wel brutal.

Dacht je op je 18e al voor de overwinning mee te strijden dan?

• #2.930
Dacht je op je 18e al voor de overwinning mee te strijden dan?
nee, maar een top 6 plaats lijkt me acceptabel om enigzins mee te doen, winnen zal ik toch niet.
misschien dat ik uiteindelijk toch mee doe, maar ik betwijfel het, ik wil deze maanden nog wat massa pakken, en dan wat vocht kwijt raken voor de zomer.

Als iedereen zo dacht...

• #2.932
Dus in principe strijd je liever voor een hoge plaats met een zwakkere bezetting dan voor een redelijke plaats bij een sterke bezetting?

• #2.934
Dus in principe strijd je liever voor een hoge plaats met een zwakkere bezetting dan voor een redelijke plaats bij een sterke bezetting?
in principe, wil ik niet diep gaan in bf deze zomer, gewoon acceptabel houden, maar ik zal er nog eens serieus over gaan na denken..
ik wil in ieder geval als mee zou doen geen reacties krijgen ze van; goed droog etc. maar meer massa blabla je kent het wel, ik ben tenslotte maar 75kg.
en als ik mee zou willen doen met de contest wil ik me in me beste shape vertonen.

Je kan de contest meedoen als ervaring, maar als je voor de overwinning gaat, zou ik volgend jaar een poging wagen, als je rond de 80 kg bent. Dan own je ze. Daarbij weet je nog paar pas wat een dumbbell is en je wilt al een wedstrijd gaan draaien.

:jk: :D

• #2.936
Je kan de contest meedoen als ervaring, maar als je voor de overwinning gaat, zou ik volgend jaar een poging wagen, als je rond de 80 kg bent. Dan own je ze. Daarbij weet je nog paar pas wat een dumbbell is en je wilt al een wedstrijd gaan draaien.

:jk: :D
:roflol:

of ik koop de kuur van chris over, en dan own ik ze dit jaar al;)

net trouwens me afscheid gekregen van al me college's, kleine speech kreeg ik, zelf ook een kleine gedaan omdat ze het wouden.
ben begonnen met dit; ten eerste, ik ben jonger dan jullie alllemaal:o
hun hadden het in hun speech dat ik nog jong was etc. dus hier heb ik ze even mee terug gepakt.
verder succes wensen voor in toekomst.

en tenslotte kreeg ik een envelop, met een cadeaubon voor een supplementen winkel hier in de stad, altijd handig!(be-fit)
hebben twee jongens voor gezorgt en zowiezo bijna iedereen hier weet dat ik aan ''krach training'' doe en een enkel bb'en, voornamenlijk de vrouw die me de gehele stage heeft geholpen met alles + 2 jongens, waarvan een 4x130kg doet benchen.

Met een beetje test deca zal je ze niet zo snel ownen :p

• Like
Waarderingen: KEUN
Goeie foto's kerel. Wel lachen dat iedereen achter je aan loopt en loopt te slijmen en shit vragen enzo. Als je mr geen arrogant pikkie evan gaat worden :rolleyes: Goed bezig zo bro, keep it up :thumbup:

• #2.940
Goeie foto's kerel. Wel lachen dat iedereen achter je aan loopt en loopt te slijmen en shit vragen enzo. Als je mr geen arrogant pikkie evan gaat worden :rolleyes: Goed bezig zo bro, keep it up :thumbup:
Bedankt..hoe kan ik je noemen trouwens? als ik ga zeggen bedankt getinthecar wil ik er ook achter zeggen b*ch:p
njah ik praat zowiezo heel weinig tijdens m'n workouts, ik wil gewoon niet gestoord worden en als ik wil praten dan begin ik wel een gesprek.
vandaar standaard oordopjes in met keiharde rock!

Terug
Naar boven