AndroidHealthClinic

Log KEUN

Ik kreeg ter plekke een lijst met onderwerpen en koos dat eruit, voor een presentatie is het ook wat weinig. Alles uit me duim gezogen (geen onzin uiteraard)
Ik zou in ieder geval niet te specifiek op dingen in gaan, want dan raken ze het spoor bijster en wordt het ook niet meer interessant.

Ik zou dit soort dingen vermelden:

-Voeding, wat er over het algemeen gegeten en gedronken wordt, hoeveel, waarom.
-Training: hoe lang men traint, trainingsmethodes.
-Supplementen: welke supplementen goed werken, wanneer het goed werkt. Je kan ook vertellen over het werkelijke belang van supplementen.
-AAS, HGH en andere doping: beetje algemeen over de soorten doping vertellen en waarvoor het wordt gebruikt. Eventueel doseringen.

Ook kan je praten over het belang van doping in de sport, hoe het zou zijn zonder doping.

Als je over de pro's gaat vertellen zou ik gewoon een beetje de meest bekende uit de historie noemen en dan het verschil laten zien wat mede mogelijk gemaakt is door de verbeteringen in de wetenschap.

Hoop dat je hier wat aan hebt qua opbouw, de informatie weet je denk ik grotendeels zelf al en anders kan je alles wel hier vinden. Denk maar zo, wat je zelf niet weet/begrijpt, hoeven zijn ook niet te weten.

ik heb de msn van sniperx nog wel maar of hij heeft me geblocked of hij gebruikt hem niet meer.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Ik kreeg ter plekke een lijst met onderwerpen en koos dat eruit, voor een presentatie is het ook wat weinig. Alles uit me duim gezogen (geen onzin uiteraard)
Ik zou in ieder geval niet te specifiek op dingen in gaan, want dan raken ze het spoor bijster en wordt het ook niet meer interessant.

Ik zou dit soort dingen vermelden:

-Voeding, wat er over het algemeen gegeten en gedronken wordt, hoeveel, waarom.
-Training: hoe lang men traint, trainingsmethodes.
-Supplementen: welke supplementen goed werken, wanneer het goed werkt. Je kan ook vertellen over het werkelijke belang van supplementen.
-"anabole androgene steroïden">AAS, HGH en andere doping: beetje algemeen over de soorten doping vertellen en waarvoor het wordt gebruikt. Eventueel doseringen.

Ook kan je praten over het belang van doping in de sport, hoe het zou zijn zonder doping.

Als je over de pro's gaat vertellen zou ik gewoon een beetje de meest bekende uit de historie noemen en dan het verschil laten zien wat mede mogelijk gemaakt is door de verbeteringen in de wetenschap.

Hoop dat je hier wat aan hebt qua opbouw, de informatie weet je denk ik grotendeels zelf al en anders kan je alles wel hier vinden. Denk maar zo, wat je zelf niet weet/begrijpt, hoeven zijn ook niet te weten.

ik denk dat je nog een erg belangrijk onderdeel vergeet.

Anatomie?

Ja inderdaad, je zou ook een beetje spiergroepen kunnen laten zien en dan de daarbij behorende oefeningen showen.

Mag je powerpoint gebruiken? Werkt altijd wel fijn vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.064
Lekker gewichten pak je al kerel !

Duizelen kan aan vanalles liggen. Bloedsuikerspiegel, bloeddruk, combinatie van ... Beetje
opletten wat je ermee doet ;)
thanks Rob, ik was al aan het puffen na de chin/pull-up sessie, en dan nog bor's, sommige waren een beetje combinatie tusse bor/yates-rows.

waarmee kan ik dat verhelpen als het me suikerspiegel zou zijn?
lekkere eind-pomp in de triceps waarschijnlijk :P

duizelig van crea...nooit van gehoord?! lijkt me eerder iets met eten te maken hebben
haha ja brute pomp, had alleen niet kunnen flexen voor de spiegels:p
stond er wel goed bij vandaag, afgelopen zaterdag vond ik mezelf echt waardeloos uit zien en vandaag bam, aders hier aders daar, wel goed voor me motivatie.

voeding van vandaag zal ik dan ook even posten;
half 12; 250ml melk, 80gr brinta, 1 banaan
kwart over 1; 2 boterhammen (kipfilet in de klasXD)
kwart voor 2; 1 boterham (ham) + 0,5l water
daarna 3uur; 1 stuk pangafilet had eigenlijk 2 of 3 uit moeten leggen vanmorgen. +brood was op, en geen lust in melk
20 over 3; 5gr nitrocrea-v2, 20gr dextro
4uur trainen, nog wat gekletst tussen door was toch duizelig zo kwam ik weer een beetje op adem etc.
kwart voor 6; bord spinazie,aardappelen,gehaktballen

verder;
300ml melk,50gr whey
1 gehaktbal die ik nog over heb
250gr kwark + 60 a 100gr noten + 2 glazen melk of nog een whey shake (250ml 40gr whey)
desalniettemin toch wel een goede training, wel jammer dat je zo misselijk werd :(
morgen of overmorgen beter!
overmorgen, schouders+traps (buik)
vrijdag benen
of ik wissel het om, even kijken wat ik wil.
Haha, op tijd moeten zijn voor het eten :D! Kreeg je anders geen meer ? :p

Mooie training hoor. Al vind ik het wat weinig oefeningen voor rug. Maar wel veel sets gedaan, dus toch mooi volume :D!
inderdaad, kreeg ik niks meer:p

ik wou eigenlijk dl'en of rackpulls doen maar ik zit nog met me rug een beetje, het is nu bijna weg, wel nog steeds opassen met omdraaien etc.

Ja inderdaad, je zou ook een beetje spiergroepen kunnen laten zien en dan de daarbij behorende oefeningen showen.

ja neem dan gelijk een oly stang mee en 150 kilo.

doe dan squats deadlifts en mp's voor, skip de curls en extentions :)

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

oh en om het af te maken.

doe je aan het einde shirt uit en doe je een MM... de chicks zullen van hun stoel afglijden van nattigheid :)

• #3.066

ga ik wat flexen voor de klas, zeg ik een momentje even 0p0mpen op de wc;)

maar emm, ik ben niet zo goed wat wetenschap betreft enzo + ik weet niet echt veel dingen qua termen..wat ik wel zou moeten weten:o

• #3.068
doe je aan het einde shirt uit en doe je een MM... de chicks zullen van hun stoel afglijden van nattigheid :)
heb maar 3 meiden in me klas, maar alsnog doe ik het daarvoor als ze daarna laten zien hoe vochtig ze zijn.

@eddine; we moeten een powerpoint presentatie maken ja.
en laten zien via een beamer, of hoe je dat spelt.

heb maar 3 meiden in me klas, maar alsnog doe ik het daarvoor als ze daarna laten zien hoe vochtig ze zijn.

@eddine; we moeten een powerpoint presentatie maken ja.
en laten zien via een beamer, of hoe je dat spelt.

ja dan zeg je : ik sta best droog, hoe staan jullie erbij :eyebrow:

GENOEG offtopic :)

Geen curls ? Chicks krijgen Gladde grotjes van gasten die curlen :yarly:

DBB chicks worden helemaal wild van een zware squatsessie.. dus wat wil je?

A- Een lekkere strakke getrainde fitte DBB 'chick' met een conditie in bed waar je de hele nacht van kunt genieten.
B- Een blonde cardio tut die altijd op een te lage intensiteit staat te kletsen met haar buurvrouw van 50 tijdens het crosstrainere.

:rolleyes:

Nou voor mij is de keuze simpel hoor, Ace gaat wel squatten voor de DBB dames :heart:

Als tip zou ik zeggen, maak alvast een powerpoint en verdeel het in hoofdstukken.
Ga dan kijken wat je weet per hoofdstuk en noteer dat.

Je mag altijd wat vragen als je wat advies wilt, dit soort dingen gaan me altijd wel vrij goed af :p

En dat van oefeningen bedoel ik natuurlijk wat youtube links/fotos in je PP verwerken.

DBB chicks worden helemaal wild van een zware squatsessie.. dus wat wil je?

A- Een lekkere strakke getrainde fitte DBB 'chick' met een conditie in bed waar je de hele nacht van kunt genieten.
B- Een blonde cardio tut die altijd op een te lage intensiteit staat te kletsen met haar buurvrouw van 50 tijdens het crosstrainere.

:rolleyes:

Nou voor mij is de keuze simpel hoor, Ace gaat wel squatten voor de DBB dames :heart:

Maar op zijn school zitten vast geen DBBérs :)

Lekkere training heur!

Geen deadlift btw?

• #3.074
Lekkere training heur!

Geen deadlift btw?
ik heb afgelopen zaterdag me rib-spier verrekt, heb hierbij ook last van me onderrug.
+ ik had zowiezo te weinig tijd om ook nog te dl'en.

ik was trouwens een oefening vergeten te vermeldden, straight arm lat pull-down, voor reps/gewicht zie training.

je mag mij wel tegen betaling inhuren voor je presentatie - kom ik wel ff flexen ;)

hoe heb je je ribspier errekt? ook met deads? Had ik wel namelijk toen ik voor het eerst 190kg optilde:o

• #3.077
je mag mij wel tegen betaling inhuren voor je presentatie - kom ik wel ff flexen ;)
chickies diggen 18jaar buffels, true story;)
hoe heb je je ribspier errekt? ook met deads? Had ik wel namelijk toen ik voor het eerst 190kg optilde:o
ik was me sokken aan het doen + lachen..opeens kreeg ik een steek in me gehele linker UB, kreeg op dat moment ook slecht adem.
wazige shizzle

• #3.079
Terug
Naar boven