Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chickies diggen wat buiten hun bereik ligt - dus een 22 (morgen trouwens 23) jarige buffel vinden ze spannender
for real![]()

kan ik uiteindelijk wel doen ja, kunnen jullie hem na kijken en verbeter puntjes of toevoegingen erbij vermeldden.Heheh zet je die presentatie wel ff online koen?
Ik moet je trouwens nog even spreken over BC2
maar ik moet nu haasten want ik moet weer in mensen snijden op de anatomiezaal
morfologie FTW!

)vrouwen is inderdaad een goed thema!Ik zou vooral op vooroordelen in gaan, en dan vooral de onderwerpen nemen die je al hebt genoemd (vooroordelen over eten, of trainen, over AAS en vergeet niet: vrouwen en BB - plaatjes laten zien van mooie gespierde vrouwen werkt wel)
Als ik jou was zou ik meedoen met de contest: je hebt helemaal niks te verliezen (en wellicht wel wat te winnen!) en cutten is niet echt nodig: vraag Ace tzt wat tips (dat cutdieet van 'm?) om bruut op de foto te kunnen...

vrouwen is inderdaad een goed thema!
dat was ik ook van plan, ik had z'n dieet toen al opgeslagen, ik moet alleen even een paar punten opgelicht hebben, waarom etc.
dus Ace als je dit leest (of niet) ik ga je erop aanspreken en kan je me uit komen helpen![]()

Ik heb Ace al een berichtje gestuurd dat 'ie je een handje moet helpenvrouwen is inderdaad een goed thema!
dat was ik ook van plan, ik had z'n dieet toen al opgeslagen, ik moet alleen even een paar punten opgelicht hebben, waarom etc.
dus Ace als je dit leest (of niet) ik ga je erop aanspreken en kan je me uit komen helpen![]()

zojuist me deelname officieel gemaakt voor de contest, zal zsm een log aanmaken.

vrouwen is inderdaad een goed thema!
Ik heb Ace al een berichtje gestuurd dat 'ie je een handje moet helpen
(Facebook FTW)

Ook al ben ik nu momenteel niet actief in dit log ivm. me contest log.Als tip zou ik zeggen, maak alvast een powerpoint en verdeel het in hoofdstukken.
Ga dan kijken wat je weet per hoofdstuk en noteer dat.
Je mag altijd wat vragen als je wat advies wilt, dit soort dingen gaan me altijd wel vrij goed af
En dat van oefeningen bedoel ik natuurlijk wat youtube links/fotos in je PP verwerken.
):