AndroidHealthClinic

Log KEUN

Gebruik ff wat brute plaatjes voor in je powerpoint.

Zoals deze:

01.jpg

Edit: Je kan ook nog alle vooroordelen op een rijtje zetten en daar op in gaan

Laatst bewerkt:
Heheh zet je die presentatie wel ff online koen:D?
Ik moet je trouwens nog even spreken over BC2
maar ik moet nu haasten want ik moet weer in mensen snijden op de anatomiezaal :o
morfologie FTW!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.084
Heheh zet je die presentatie wel ff online koen:D?
Ik moet je trouwens nog even spreken over BC2
maar ik moet nu haasten want ik moet weer in mensen snijden op de anatomiezaal :o
morfologie FTW!
kan ik uiteindelijk wel doen ja, kunnen jullie hem na kijken en verbeter puntjes of toevoegingen erbij vermeldden.
stuur maar prive wat betreft bc2.
+ vertel maar eens wat over je opleiding ben wel benieuwd.

nog een paar dagen heb ik om me in te schrijven voor de contest, ik denk ik ga gewoon me gewoon inschrijven en als ik naderhand toch geen zin heb trek ik me gewoon terug, dat is toch mogelijk right?
wat vinden jullie mee doen, of door bulken:rolleyes:

wat me plannen dan zijn, zuivel uiteindelijk schrappen + cardio toepassen.
ik wil uiteindelijk misschien een shoot nemen of iets dergelijks, dus daar moet ik ook even naar kijken/zoeken.

kcal inname; zal ik uit moeten vogelen wat voor mij werkt, imo hoef ik zowiezo niet veel te veranderen 3000kcals lijkt me al voldoende eigenlijk.
but we will see.

Ik zou vooral op vooroordelen in gaan, en dan vooral de onderwerpen nemen die je al hebt genoemd (vooroordelen over eten, of trainen, over AAS en vergeet niet: vrouwen en BB - plaatjes laten zien van mooie gespierde vrouwen werkt wel ;))

Als ik jou was zou ik meedoen met de contest: je hebt helemaal niks te verliezen (en wellicht wel wat te winnen!) en cutten is niet echt nodig: vraag Ace tzt wat tips (dat cutdieet van 'm?) om bruut op de foto te kunnen...

• #3.086
Ik zou vooral op vooroordelen in gaan, en dan vooral de onderwerpen nemen die je al hebt genoemd (vooroordelen over eten, of trainen, over AAS en vergeet niet: vrouwen en BB - plaatjes laten zien van mooie gespierde vrouwen werkt wel ;))

Als ik jou was zou ik meedoen met de contest: je hebt helemaal niks te verliezen (en wellicht wel wat te winnen!) en cutten is niet echt nodig: vraag Ace tzt wat tips (dat cutdieet van 'm?) om bruut op de foto te kunnen...
vrouwen is inderdaad een goed thema!

dat was ik ook van plan, ik had z'n dieet toen al opgeslagen, ik moet alleen even een paar punten opgelicht hebben, waarom etc.
dus Ace als je dit leest (of niet) ik ga je erop aanspreken en kan je me uit komen helpen:D

dat was ik ook van plan, ik had z'n dieet toen al opgeslagen, ik moet alleen even een paar punten opgelicht hebben, waarom etc.
dus Ace als je dit leest (of niet) ik ga je erop aanspreken en kan je me uit komen helpen:D

vrouwen is inderdaad een goed onderwerp :eyebrow:

• #3.088
zojuist me deelname officieel gemaakt voor de contest, zal zsm een log aanmaken.

Ik heb Ace al een berichtje gestuurd dat 'ie je een handje moet helpen ;)
(Facebook FTW)

• #3.092
Laatst bewerkt:

Ik heb Ace al een berichtje gestuurd dat 'ie je een handje moet helpen ;)
(Facebook FTW)

Facebook :woot:

Je hebt vast wel msn of niet soms KEUN? dat praat een stuk makkelijker dan via DBB of email e.d. Links staat zo'n icoontje met mijn email, dus je mag me toevoegen, dan zal ik je helpen met je voorbereiding en je vragen beantwoorden ;)

Ik ga je ook volgen. Je basis ziet er in ieder geval goed uit!

• #3.095
Als tip zou ik zeggen, maak alvast een powerpoint en verdeel het in hoofdstukken.
Ga dan kijken wat je weet per hoofdstuk en noteer dat.

Je mag altijd wat vragen als je wat advies wilt, dit soort dingen gaan me altijd wel vrij goed af :p

En dat van oefeningen bedoel ik natuurlijk wat youtube links/fotos in je PP verwerken.
Ook al ben ik nu momenteel niet actief in dit log ivm. me contest log.
Zou ik hier graag willen praten over mijn presentatie op school.

Voor de mensen die het zijn vergeten of gewoon niet weten, ik moet 31mei een presentatie houden over bodybuilding, onderwerp zelf gekozen ofcourse, leek me wel brutaal als school zulke onderwerpen gaf, maar dat werk zowiezo niet dan!

Dingen waarover ik het ga houden (als ik iets vergeet zeg het dan even:)):

Voeding
Training + Anatomie
Nachtrust
Supplementen
Nachtrust
en bodybuild weetjes
+vrouwenbodybuilding + pro bodybuilding + tienerbodybuilding

evt.
AAS en dergelijke.

tips?

Laatst bewerkt:
tof man! ziet er degelijk uit. beter upload je de powerpoint of verslag voordat je presentatie doet :D

• #3.097
Zo we zijn weer terug in me normale log, ik wil graag iedere nieuwe volgeling icm. de contest verwelkommen in mijn log en de eerdere log volgers, welkom terug:D
Ik heb ervaren hoe diep ik kan gaan binnen een bepaalde tijd, in 3 weken tijd me bf verlaagt met 3 a 4%.

Een nieuwe start en ditmaal om de 80kg+ daadwerkelijk te passeren, om te beginnen zal ik hier even wat foto's van de shooting plaatsing (contest foto's in het groot)

ik ben overigens van plan om de side-chest in te laten lijsten als reminder.

2s1rvdj.jpg

33xeq6r.jpg

2n1um9x.jpg

2ceku28.jpg

en 3 die niet in de collage staan:

2ut1aqa.jpg

35lywzo.jpg

146u8k.jpg

Laatst bewerkt:
goede foto's :thumbs:
vind wel dat je wat hoger mag eindigen in de contest:D

Het niveau ligt echt superhoog in de contest dit jaar! Ik hoop ook wel dat je nog een plaatsje kan stijgen. Je hebt supergewerkt!

Als je de foto in hogere resolutie nodig hebt dan moet je maar een gil geven (weet niet hoe groot je 'm wil laten afdrukken).

Je staat er iig super bij - beter dan sommige échte grote jongens die meedoen met de contest!

Terug
Naar boven