MuscleMeat

Log KEUN

Bezoekers in dit topic

whoow die bench is echt brutaal..
 
Voeding van vandaag

Flink bord brinta pap
Vit-C Tabletten

3 boterhammen pindakaas
1/4 liter chocomelk

2 boterhammen pindakaas
1/4 liter chocomelk

Pangafilet
wortel+erwtjes
aardappelen

20 Gram EAS
Vit-C Tabletten

20 Gram EAS + 20 Gram Druivensuiker(dextrose)

2 handen Cashew noten
Magnesium bruistablet (glaswater)

450 gram kwark
Vit-C Tabletten

Voeding beetje matig vandaag, overigens nog kwark/noten/kipfilet beleg/vlees, bananen en brintapap ingekocht.

Morgen zal me voeding nog wat uitgebreider zijn
(ben overigens niet van plan elke dag me voeding schema te posten)
het is meestal wel altijd hetzelfde in variatie met beleg en maaltijden

whoow die bench is echt brutaal..
ik vond het nog steeds k*t dat ik gwn dik failde op die 120.
maar me ego krikte nog wat op door dat ik gewoon werd aangestaard toen ik in me tanktop door ging:rolleyes:
nu wil ik gwn rond 70-100 KG max houden en einde van het jaar nog een poging wagen misschien eerst 115 KG
 
Ik neem ook altijd brinta voor ontbijt. Is perfect,hoeveel neem je'?

Ik gooi altijd 80 gram en een schep whey met een halve liter in de blender. Sla je zo achter over:D
 
Ik neem ook altijd brinta voor ontbijt. Is perfect,hoeveel neem je'?

Ik gooi altijd 80 gram en een schep whey met een halve liter in de blender. Sla je zo achter over:D
emm ik vul meestal een kom met 200-300 ml melk
en dan opwarmen en dan gwn brinta erin tot het hard word

in blender moet ik ook eens doen, krijg ik veel meer binnen dan als het zo stevig is
 
emm ik vul meestal een kom met 200-300 ml melk
en dan opwarmen en dan gwn brinta erin tot het hard word

in blender moet ik ook eens doen, krijg ik veel meer binnen dan als het zo stevig is
Bij mij werkt het zo beter. hahaha ik krijg het in de ochtend gewoon niet weg als pap en heb in de ochtend meestal ook geen tijd. Ach als je binnen krijgt is het goed toch. De manier waarop is biijzaak met brinta kauwen hoeft toch niet. Maar je krijgt denk ik wel makelijker meer binnen
 
Bij mij werkt het zo beter. hahaha ik krijg het in de ochtend gewoon niet weg als pap en heb in de ochtend meestal ook geen tijd. Ach als je binnen krijgt is het goed toch. De manier waarop is biijzaak met brinta kauwen hoeft toch niet. Maar je krijgt denk ik wel makelijker meer binnen
inderdaad, water/melk paar scheppen brinta/whey schudden en drinken!
maar ik heb meestal nog wel tijd om het op te warmen enz.

nog enige opmerkingen op me training van gister:rolleyes:
(opzich wel jammer dat er niet veel mensen me log bezoeken/ of reageren)
 
inderdaad, water/melk paar scheppen brinta/whey schudden en drinken!
maar ik heb meestal nog wel tijd om het op te warmen enz.

nog enige opmerkingen op me training van gister:rolleyes:
(opzich wel jammer dat er niet veel mensen me log bezoeken/ of reageren)
Je trainig ziet er goed uit. Vind je stats erg goed zeker naar je gewicht en lengte kijkend. En de oefeningen zijn niks om op aan te merken
Hou je veel rust tussen de sets? Ik houd mijn gewichten nooit bij train vooral op gevoel en op hoog tempo en top heel af en toe en vermeld dat wel.
Maar ze zijn hier wel veel met stats bezig denk om het interessant te houden

Bij mij wordt ook meer gelezen dan gereageerd. maar doe het vooral voor mijzelf. Maar als je andere logjes meer volgt en daarop reageerd gaan ze ook meer op je reageren. Als je ook op topics reageert worden mensen ook nieuwschierig.
Moet zeggen dat ik daar meestal geen tijd voor heb.
 
Je trainig ziet er goed uit. Vind je stats erg goed zeker naar je gewicht en lengte kijkend. En de oefeningen zijn niks om op aan te merken
Hou je veel rust tussen de sets? Ik houd mijn gewichten nooit bij train vooral op gevoel en op hoog tempo en top heel af en toe en vermeld dat wel.
Maar ze zijn hier wel veel met stats bezig denk om het interessant te houden

Bij mij wordt ook meer gelezen dan gereageerd. maar doe het vooral voor mijzelf. Maar als je andere logjes meer volgt en daarop reageerd gaan ze ook meer op je reageren. Als je ook op topics reageert worden mensen ook nieuwschierig.
Moet zeggen dat ik daar meestal geen tijd voor heb.

bij Flat BP, hou ik wel een redelijke lange rust zodat ik goed op adem kom, heb last van hele lichte astma maar daar heb ik eigelijk geen last van, wil gewoon goed op adem zijn gekomen voor me volgende set.

En ja gewichten bijhouden is best wel moeilijk opzich, herhalingen/gewicht bijhouden dat deed ik eerst nooit, omdat het allemaal voor mezelf was.

hmm ja, maar het is toch leuk om te weten hoe je erbij staat met je training/voeding/gewicht/fysiek.
maar ik heb me log ook nog niet zo lang dus er kan nog een hoop veranderen.

Straks Rug-Triceps
(heb nog een flinke spierpijn in me benen van eergister)
dus hopelijk gaat deadliften goed, of ik neem even een rust dagje heb morgen toch vrij
 
Ben het ook wel eens dat het leuk is om te zien wat iemand drukt maar heb gewoon geen tijd om alles bij te houden ben echt geconcentreerd voel ik me goed 5 kilo erbij dan weer 2.5 eraf en dat weet ik na afloop echt niet meer. Maar das gewoon hoe ik het lekkerst train met het beste resultaat.
Ik maak om de paar maanden foto's houd mijn gewicht bij en soms een training waarbij ik gewoon kijk hoe sterk ik ben voor mijn ego.
Trekt wel mider reacties heb ik gemerkt. Maar je moet gewoon doen hoe jij le log wil wil jij je stats altijd bijhouden moet je dat gewoon doen
 
Ben het ook wel eens dat het leuk is om te zien wat iemand drukt maar heb gewoon geen tijd om alles bij te houden ben echt geconcentreerd voel ik me goed 5 kilo erbij dan weer 2.5 eraf en dat weet ik na afloop echt niet meer. Maar das gewoon hoe ik het lekkerst train met het beste resultaat.
Ik maak om de paar maanden foto's houd mijn gewicht bij en soms een training waarbij ik gewoon kijk hoe sterk ik ben voor mijn ego.
Trekt wel mider reacties heb ik gemerkt. Maar je moet gewoon doen hoe jij le log wil wil jij je stats altijd bijhouden moet je dat gewoon doen

inderdaad het liefst kijk ik gewoon logs van leden met de zelfde leeftijd ongeveer
of mensen die geintresseert zijn in mijn log, zoals jij bijv:D

en het is ook handig om terug te lezen wat je 2 maanden geleden bijv hebt gedaan, ook een van de redenen dat ik een log ben gestart

zo..en dat was mijn schooldag voor vandaag:hello::roflol:
 
inderdaad het liefst kijk ik gewoon logs van leden met de zelfde leeftijd ongeveer
of mensen die geintresseert zijn in mijn log, zoals jij bijv:D

en het is ook handig om terug te lezen wat je 2 maanden geleden bijv hebt gedaan, ook een van de redenen dat ik een log ben gestart

zo..en dat was mijn schooldag voor vandaag:hello::roflol:
:p
 
Vandaag rustdag, morgen rug-triceps

voeding is weer in orde vandaag snelle update:

superstevigebakbrintapap
3 Vit-C tablet
*1 crea force

2 boterhammen(pindakaas)-0.5 liter water

3 eieren (2 ei-eiwitten, 1 met dooier)
2 boterhammen (kipfilet)
2 boterhammen (pindakaas)
1 glas chocomelk
net klaar mee
*1 crea force capsule (dit was ik overigens vergeten te vermelden)
ik ben nu 1 maand bezig met crea-force capsules van xxl
ik heb wel al gains gemaakt, maar of het door de creatine komt weet ik niet, me voeding is wel in orde dus.

2 boterhammen (kipfilet-pindakaas)
3 Vit-C tablet
2 stukjes Varken filet

Rijst kip kerrie
Yoghurt
Vitamine Caps-tuinen (magnesium, Vitamine B6, zink)

Groene thee(warm)

cashew noten
1 magnesium bruis-tablet (nog steeds last van me elleboog)

450gr kwark
Vitamine Caps-tuinen (magnesium,zink, vitamine B6(ivm elleboog)???

morgen vrij van school! yay:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Rug (triceps niet aan toe gekomen).

Chin-ups(wide-grip)
3x10 BW

Deadlift
10x50 KG
10x70 KG
9 x 90 KG
7x110 KG
4x130 KG
1x145 KG
op dat moment dacht ik ik ga voor een PR (160 KG)
1x160 KG (FAIL)
1x160 KG (FAIL)

ik wou te snel verhogen, vorige week pas me PR van 150KG gehaald.
ik ben nu van plan het gewicht niet hoger als 110 KG te houden om wat kracht op te bouwen, en over een paar maanden weer maxen.

Machine voor onderrug
2x15 35 KG voor ontspanning voor de onderug.

Cable-seated row
10x55 KG
9x65 KG
6x70 KG

Cable-pulldown staand..?
(je staat bijv. bij een cable station, en pakt het handvat vast en houd je handen recht voor je en breng het naar je buik/kruis)
15x20KG (easy)
12x25KG
10x25KG

DB-row
18x26KG(lightweight)
15x26KG
15x26KG
DB's gaan niet zwaarder???

En nog wat rug oefeningen erbij
Ik vond het klote dat ik die lift van 160KG niet voor elkaar kreeg.
Maar vond het een geslaagde training.
 
Laatst bewerkt:
dumbbells maar tot 26 kg daar?
dan ga je snel moeten veranderen ben ik bang;)
 
dumbbells maar tot 26 kg daar?
dan ga je snel moeten veranderen ben ik bang;)
hehe ja, me DB-press zit ook al op 26k
en me shoulder press ook..of ja niet altijd

ik ga aanvragen of ze de DB's willen verhogen na evt 45-50kg+
en squatrek, omdat ik nu vanuit de MP Squat, en dat is onhandig.
En ik wil ze vertellen dat Squatten vanuit de Smith, geen natuurlijke beweging is, want je lichaam zakt niet loodrecht naar beneden.
(er is zowiezo door andere mensen vraag na zwaardere DB's)
hoe kan ik die nerds van mijn gym hier het best erop aan spreken

ik ga zowiezo solliciteren bij een andere gym die 50kg DB's hebben en squatrek, maar verder is die gym wel ok, niet super.
wel sauna, dus ideaal om een keertje te ontspannen of extra zweten:D
 
Goeie training
Snel een sportschool zoeken met goed materiaal
 
Verrekte k*t, wat een spierpijn heb ik in me rug van gister!

Goeie training
Snel een sportschool zoeken met goed materiaal
Het materiaal is opzich wel goed, we hebben een ton aan plates.
Alleen de zwaardere DB's en een Squatrek missen we.
Hoe kon ik die mensen hier goed daar op aan spreken om ze over te halen zwaardere DB's en een squatrek aan te schaffen?
(Ze mogen me niet zo, niet allemaal van de werknemers)
 
Verrekte k*t, wat een spierpijn heb ik in me rug van gister!


Het materiaal is opzich wel goed, we hebben een ton aan plates.
Alleen de zwaardere DB's en een Squatrek missen we.
Hoe kon ik die mensen hier goed daar op aan spreken om ze over te halen zwaardere DB's en een squatrek aan te schaffen?
(Ze mogen me niet zo, niet allemaal van de werknemers)

Zal een lastig verhaal worden dan zeker als niet zo into BB zijn. Maar ee squat rek zou basis materiaal moeten zijn (Maar die fitnes centra zie je bijna nooit iemand meer squaten zelfs het personeel weet vaak niet meer hoe of wat) Maar gewoon netjes en beleefd vragen dat staat vrij Maar het is een dure inverstering dus als je de enige bent die daar naar vraagt heb ik er een hard hoofd in
 
Back
Naar boven