AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog iets te weten gekomen over die ''old school'' sportschool.
Er zouden een aantal mensen in zitten die in de bajes hebben gezeten of lid zijn van de Hell's Angels, of het zo is is een tweede, toch trekt die sportschool iets aantrekkelijks aan, vandaag reed ik er weer langs in een langzamer tempo, en zag duidelijk een aantal poster van Arnold.
De apparatuur is redelijk oud, en de BP staat vlak voor de ingang van de deur.
Of er echt Bodybuilders in die sportschool zitten is nog onbekend.
Ik ben van plan eens een kijkje te nemen, wanneer weet ik nog niet:rolleyes:

Ik begin weer meer last te krijgen van me elleboog, het is vrij irritant, tijdens het trainen heb ik er opzich niet veel last van, ik heb er het meest last van als ik bijv. even op me arm leun, of op de fiets zit en gewoon me stuur vast houd.
Zijn er producten (voeding, vitamines, supplementen) die jullie aanraden zodat mijn elleboog beter herstelt, of doe ik het nu al goed.
Ik neem nu: Regelmatig een magnesium bruistablet, 1 tot 2x p.dag (capsules) van De Tuinen met magnesium erin.
Dus als jullie tips hebben, let me know.

Zeer brtuaal sterk voor die leeftijd!
Bedankt Xtra. ik waardeer je compliment!

Elleboog klinkt als een tennis eleboog. Meestal komt dit door overbelasting. Heb er soms last van. Moet dan eigenlijk rust nemen maar je kunt ook kijken of er oefeningen zijn waarbij je geen of minder last hebt. Dan gaat het de week erna meestal weer wat beter maar blijf er altijd wel wat last van houden. Succes ermee

Elleboog klinkt als een tennis eleboog. Meestal komt dit door overbelasting. Heb er soms last van. Moet dan eigenlijk rust nemen maar je kunt ook kijken of er oefeningen zijn waarbij je geen of minder last hebt. Dan gaat het de week erna meestal weer wat beter maar blijf er altijd wel wat last van houden. Succes ermee
Ja ik vermoed het ook, het is begonnen toen ik pas begon met sporten, met de Tricep-Extension ik kreeg toen steken in me elleboog, heb die oefening daarna niet meer gedaan, daarna kreeg ik er weer last van door de Skull-Crushers, en dat is na een lange tijd over gegaan, ben toen ook 1 week op vakantie geweest dus volledig herstelt. En nu dus weer door de Skull-Crushers, en ik voel het ook na de training als ik EZ-Bar curls heb gedaan(gister).

Bedankt Ronald!

Hmm, vannacht tegen 2uur naar bed gegaan half 7 wakker geworden?
Misschien dat het door de Unleash V2 komt, i dont know.
Ik weet alleen dat ik nog nooit in de vakantie(jaa ik heb vakantie nu) zo vroeg wakker ben geworden, meestal heb ik een nachtrust van 10 a 12 uur.
Ik voel me fit, heb een fikse spierpijn in me borst, en kan me vandaag volledig focussen op me voeding, no excuses heb tijd zat vandaag.

Vandaag is rustdag, morgen Benen!

Je bent goed sterk gap! Chapeaux!
Flinke armpies ook en een 6-pack, wat wil je nog meer ghehehe! :D

ABBO!

same here :mad: maja, kuiten zijn overrated hehehe

Benen

Leg extension
15x50KG
16x60KG
15x80KG (Full-stack)
12x80KG

Leg-Press (plates)
15x80KG
15x160KG
12x240KG
5x300KG (PR)
6x300KG (PR +1 rep)

Standing Leg-Curl
12x30KG
12x30KG
12x30KG (heavy na die leg press)

Abductor Superset
(Bij elkaar duwen/uitelkaar duwen)
35x60KG uitelkaar (benen kort)(full stack)
40x60KG uitelkaar (benen ver)
8-15 reps 60KG bij elkaar (benen kort) (full stack)
8-15 reps 60KG bij elkaar (benen ver)
5-10 negatieve herhalingen gemaakt tot fail
30x60KG (benen kort)

Calve press vanuit de Leg Press(plates)
15x120KG
15x160KG
11x200KG

Rotary-Calves machine
20+ reps 67.5KG (full stack) light weight
3 set pompen tot fail

Cardio
10min. fietsen

sterK, helemaal die leg presses..

hele nette training makker!

Leuk logje kerel ga je volgen waarom geen squats in je beentraining?

:lifter: Heel netjes Keun
Je kan die abductor ook doen door uitstap lunches te doen met een halter in je nek
4 setjes achteruit stappen en dan 4 setjes vooruit Probeer maar een keer die heb ik van willem jonkman geleerd dit werkt echt goed

Keep on going

sterK, helemaal die leg presses..
Bedankt Henk!
JWZ!!? :D
Leuk logje kerel ga je volgen waarom geen squats in je beentraining?
Bedankt en welkom in mijn log;)
Emm ik had geen zin om weer te kloten met die MilitaryPress, en als ik zwaarder wil squaten al 100KG ongeveer word het veel te gevaarlijk.
Misschien dat ik volgende x gewoon 2 bankjes op de zitstand zet en daar de BB op leg(als ze zeuren kan ik zeggen dat een Squat-rek een basis oefening is, die ik hier niet goed kan uitvoeren)

En ook de reden dat ik voor een PR ging
:lifter: Heel netjes Keun
Je kan die abductor ook doen door uitstap lunches te doen met een halter in je nek
4 setjes achteruit stappen en dan 4 setjes vooruit Probeer maar een keer die heb ik van willem jonkman geleerd dit werkt echt goed

Keep on going
Bedankt Ronald!
Hmm die snap ik niet hellemaal, bedoel je niet links/rechts diepe stappen maken(of heb je evt een filmpje?)

Hoeft niet naar links of rechts te stappen gewoon achteruit uitstappen en hierna een paar setjes vooruit Pak je dezelfde spieren plus heel goed voor de hamsterings probeer maar eens een keer

Hoeft niet naar links of rechts te stappen gewoon achteruit uitstappen en hierna een paar setjes vooruit Pak je dezelfde spieren plus heel goed voor de hamsterings probeer maar eens een keer
soort van front/back squat?
de na voren stappen snap ik, maar naar achter niet hellemaal

nette training,vooral die leg press!300 kg:eek:;)

• Like
Waarderingen: KEUN
nette training,vooral die leg press!300 kg:eek:;)
Bedankt Buffel, ik wou eerst gewoon 280KG doen als vorige x maar dacht die 20KG erbij is ook niet veel meer dus, gewoon gedaan;)
Lunches ( zoek ff een filmpje)

rond 2minuut doen ze wandel lunches
in het begin doen ze de oefening die ik bedoel in de smith machine je ziet dat ze achteruit stapt en met haar knie de grond aanraakt.
Intressante oefening, ik zal hem eens doen, raad jij hem aan met BB of Smith
Ik doe wel regelmatig die DB-Lunges, alleen ga ik iets dieper als haar, en zwaarder gewicht.
Karma is on it's way

Bedankt Buffel, ik wou eerst gewoon 280KG doen als vorige x maar dacht die 20KG erbij is ook niet veel meer dus, gewoon gedaan;)

Intressante oefening, ik zal hem eens doen, raad jij hem aan met BB of Smith
Ik doe wel regelmatig die DB-Lunges, alleen ga ik iets dieper als haar, en zwaarder gewicht.
Karma is on it's way
Ik dee bij hem met bb omdat je dan ook spieren gebruikt om je houding goed te houden
Thanx voor de karma :D

Hier even een update voor de liefhebbers.
MM is niet mijn beste pose om uit te voeren, maar deze is aardig gelukt al zeg ik het zelf.
Koud genomen.

2wgwr52.jpg

Terug
Naar boven