XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
Shawn Ray is dan ook wat ik perfectie noem.. :p
+1

gisteren heb ik me nieuwe schema uitgewerkt, er moet nog een en ander veranderen, maar hij is zo ver als af, verder heb ik een 3 daagse split indeling, maar ik ga wel vaker trainen in de week.
(heb altijd 4 daagse split getraint)
borst-biceps of triceps
rug-triceps of biceps
schouder-traps
benen

ik werk me schema nog even bij en dan post ik hem hier, de gewichten die ik ga gebruiken heb ik nog niet berekent, moet ik wel nog gaan doen, maar ik ga meer op gevoel doen, en vergelijk het dan wat op papier staat.

Laatst bewerkt:
edit: nieuwe schema onderaan pagina

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Baggermuziek.

Is mij zelfs duidelijk ook al heb ik geen geluid op m'n pc (op werk).

haha, was het zo slecht dat je het door het niet werkende PC'tje kon horen? whaha

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

+1

gisteren heb ik me nieuwe schema uitgewerkt, er moet nog een en ander veranderen, maar hij is zo ver als af, verder heb ik een 3 daagse split indeling, maar ik ga wel vaker trainen in de week.
(heb altijd 4 daagse split getraint)
borst-biceps of triceps
rug-triceps of biceps
schouder-traps
benen

ik werk me schema nog even bij en dan post ik hem hier, de gewichten die ik ga gebruiken heb ik nog niet berekent, moet ik wel nog gaan doen, maar ik ga meer op gevoel doen, en vergelijk het dan wat op papier staat.

Nais.... ik herken wat... hahaha :eyebrow:

:thumbs: goed bezig man! Succes & hard groeien man!

haha, was het zo slecht dat je het door het niet werkende PC'tje kon horen? whaha

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Nais.... ik herken wat... hahaha :eyebrow:

:thumbs: goed bezig man! Succes & hard groeien man!
ben benieuwd dit schema me een paar kg's oplevert

ik heb je schema even gechecked Keun.

Je gaat dus een split van 3 dagen doen, maar denkt wel vaker p/w te trainen?

mocht je dat willen...zou ik push-pull-benen doen, maargoed dat is persoonlijk.

inhoudelijk dan: je geeft een paar pagina's terug aan less=more...dan kijk ik naar jouw schema en denk ik, damn gast...WTF? je doet wel erg veel in één training. Als je massa wilt pakken zou ik niet zoveel doen als nu, vooral wetende dat je sommige spiergroepen dus dubbel gaat belasten in de week --> overkill imo.

16 sets benen
15 sets borst gevolgt door 20 sets schouders
17 sets rug gevolgt door een volledige arm training...

zoiets geloof ik...correct me if I'm wrong.

vooral je aanpak van schouders is vreemd Keun...je hebt een volledige borsttraining gedaan, dan ga je front raises doen - gevolgt door seated db presses en later komen er nog MP's bij - zware, zware, zware overkill van je front delts als je het mij vraagt.

je moet natuurlijk zelf weten wat je ermee doet, maar denk er is over na. ik heb een maand of 8 geleden een push-pull-benen schema gedraaid en dan viermaal p/w

ma. push
di. pull
do. benen
vr. push
ma. pull
enzovoorts

dan pak je dus elke week een andere training dubbel. Ik ging als een malle op dat schema en deed 5 a 6 oefeningen per training...

denk er nog is goed over na...

ik heb je schema even gechecked Keun.

Je gaat dus een split van 3 dagen doen, maar denkt wel vaker p/w te trainen?

mocht je dat willen...zou ik push-pull-benen doen, maargoed dat is persoonlijk.

inhoudelijk dan: je geeft een paar pagina's terug aan less=more...dan kijk ik naar jouw schema en denk ik, damn gast...WTF? je doet wel erg veel in één training. Als je massa wilt pakken zou ik niet zoveel doen als nu, vooral wetende dat je sommige spiergroepen dus dubbel gaat belasten in de week --> overkill imo.

16 sets benen
15 sets borst gevolgt door 20 sets schouders
17 sets rug gevolgt door een volledige arm training...

zoiets geloof ik...correct me if I'm wrong.

vooral je aanpak van schouders is vreemd Keun...je hebt een volledige borsttraining gedaan, dan ga je front raises doen - gevolgt door seated db presses en later komen er nog MP's bij - zware, zware, zware overkill van je front delts als je het mij vraagt.

je moet natuurlijk zelf weten wat je ermee doet, maar denk er is over na. ik heb een maand of 8 geleden een push-pull-benen schema gedraaid en dan viermaal p/w

ma. push
di. pull
do. benen
vr. push
ma. pull
enzovoorts

dan pak je dus elke week een andere training dubbel. Ik ging als een malle op dat schema en deed 5 a 6 oefeningen per training...

denk er nog is goed over na...
de oefeningen die erop staan zijn niet de oefeningen die ik allemaal zal doen op de training zelf, ik kies daar uit, en de week erna haal ik er een uit en doe ik er een andere bij, ik vond dit even het makkelijkst om te formuleren.
ik ga gewoon me oude schema aan houden! alleen dan een andere rep/gewicht opbouw.
ik dacht dat ik dit misschien zou kunnen doen, maar 3 dagen is imo gewoon veelste weinig.
ik hou dit gewoon aan;

borst-biceps (of triceps)
rug-triceps (of biceps)
schouders-traps
benen

ik zal dus binnekort even een nieuw schema maken, en zowiezo bicep/tricep op een training hou ik niet vol!
(wat je je daarmee kunt voorstellen)
het zelfde als nu alleen 4 dagen split zoals normaal, zoals ik het gewent ben.

VERDER is er weer eens getraint na 5 dagen:

Borst-Bicep

BP

15x50KG
8x80KG
10x70KG
12x65KG

Incline DB-press
8x26KG
13x22KG
12x22KG

Incline Flyes
15x10KG
13x18KG
12x18KG
12x16KG

Decline Machine-Press
13x100KG
15x85KG
14x85KG
15x80KG (rustig uitgevoert)

BB-Curl
12xstang (10kg)
8x40KG
10x35KG
12x30KG

1 Arm Bench-Curls
7x18KG (links 6x met lichte assist)
9x16KG
12x14KG

Concentration-Curls
8x14KG (links 6x met moeite)
10x12KG

EZ-Bar Curl (Close Grip) gewicht zonder stang
10x20KG
12x20KG

Opmerkingen:
Eerste training sinds 5 dagen ging beter als ik dacht, nieuwe rep/gewicht opbouw bevalt me goed!
Had een gruwelijke pomp in me schouders van het benchen, zelfde geld voor de biceps.
Ben van plan om afentoe was Cable-Curls te doen, omdat ik hiermee de oefening nog meer geconcentreerd kan uitvoeren, en ik doe het gewoon omdat het kan.

mooi volume erop keuntje

4 oef voor de borst, en 4 oef voor de biceps??? is dat niet teveel voor je bicep?

4 oef voor de borst, en 4 oef voor de biceps??? is dat niet teveel voor je bicep?
nee!

die concentration's curls/EZ curls waren om even wat te pompen nog, er zat toevallig nog 20KG op de EZ, dus ja waarom niet.
en die machine press, gewoon omdat het kan

nee!

die concentration's curls/EZ curls waren om even wat te pompen nog, er zat toevallig nog 20KG op de EZ, dus ja waarom niet.
en die machine press, gewoon omdat het kan

normaal zou je zeggen dat 2 oefeningen toch echt wel voldoende zijn,. 3 oke kan nog maar nog een 4de voor zo een kleine groep.... eigen keuze.

Lekker getraind Keun!
Paar dagen rust doet je altijd goed!
Kan je je schema nog wat overzichtelijker maken? Dacht namelijk net zo als sjaak dat je alle oefening op 1 dag ging doen maar dat is gelukkig niet het geval!

lekker, evenwichtige training makkert ;)

Vind het absurd veel setjes voor de biceps, maar dat is mijn mening. :p

Lekker getraind Keun!
Paar dagen rust doet je altijd goed!
Kan je je schema nog wat overzichtelijker maken? Dacht namelijk net zo als sjaak dat je alle oefening op 1 dag ging doen maar dat is gelukkig niet het geval!
ik heb hem net af, me officiele schema plaats hem zo.
voelde me echt super vandaag in de gym.

lekker, evenwichtige training makkert ;)
is een heel ander verhaal nu!

Vind het absurd veel setjes voor de biceps, maar dat is mijn mening. :p
..zoals ik zei, concentration curl 2 setjes ''maar'' en twee pomp setjes voor dat ik na huis ging, mag ik ook eens for god sakes???
maar goed ik ga hier verder niet op in, laten we zeggen 3 werk sets en 1 pomp setje, big deal.

Hier volgt mijn schema, en nu staat alles goed.
Maar ik zeg er even bij, dit zijn ''niet'' de oefeningen die ik op die dag ga doen, ik haal er een paar basics uit en doe de week daarop de volgende die op het progamma staat.

Over de gewichten die ik eerder heb gedaan(die erin vermeld staan), sommige gebruik ik nu al een tijd niet meer, maar deze gewichten heb ik dus echter wel gedaan.
bijv. de shrugs ik ga nu niet meer zwaarder als 120/130kg

En de nieuwe gewichten vul ik na verloop van tijd zelf in.

Bijlagen

zodra jullie het schema openen, even na boven scrollen weer.

en voordat er vragen komen, ik zal 3 tot 4 oefeningen op de grote spiergroepen pakken en 2 tot 3 op de kleinere spiergroepen, als er een keer 4 oefeningen staan bij de kleinere spiergroepen, schrik niet:eek::o

Laatst bewerkt:
ey brother
de training ging super vandaag ongeacht alle herhalingen die we deden.
we hadden ja voldoende fan's/toeschouwers.

morgen weer lekker beesten

xx

Terug
Naar boven