Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lekker getraind ondanks je geen puf had. Weet je al wat je koopt of wacht je me review van Jack3d af haha ? Moet XXL hem wel even snel binnen krijgen, zal morgen wel zijn.
Lekker getraind ondanks je geen puf had. Weet je al wat je koopt of wacht je me review van Jack3d af haha ? Moet XXL hem wel even snel binnen krijgen, zal morgen wel zijn.
ik was wel anderhalf uur a 2uur op de sportschool heb veel tussendoor ge''ouwhoert'' omdat ik toch al ver klaar was met me training, en geen puf meer had, toen had ik nog wat crunches gedaan, die voelde wel lekker aan.
ook bij deadliften, het was de bedoeling 3 a 4 setjes van 10reps te doen
verder wil ik even aankondigen dat ik begin 2010 met een nieuwe schema ga beginnen, die ik wel nog even moet uitwerken. het is de bedoeling om zoveel mogelijk massa in die weken aan te zetten, en daarna staat er een ''kleine cut'' op het progamma voor de zomer. qua reps word het 8,10,12 verder kan ik jullie er nog niks over vertellen, moet eerst alles zelf even in elkaar puzzelen.
Jup split blijf ik lekker doen, er zullen wel minder rustdagen tussen me trainingen zitten, ik blijf gewoon 4x in de week doen denk ik, maar in dezelfde week pak ik dan 1 a 2 rustdagen en dan pak ik de spiergroep weer.
(eigenlijk het zelfde als nu, alleen andere gewichten)
ik was wel anderhalf uur a 2uur op de sportschool heb veel tussendoor ge''ouwhoert'' omdat ik toch al ver klaar was met me training, en geen puf meer had, toen had ik nog wat crunches gedaan, die voelde wel lekker aan.
verder wil ik even aankondigen dat ik begin 2010 met een nieuwe schema ga beginnen, die ik wel nog even moet uitwerken. het is de bedoeling om zoveel mogelijk massa in die weken aan te zetten, en daarna staat er een ''kleine cut'' op het progamma voor de zomer. qua reps word het 8,10,12 verder kan ik jullie er nog niks over vertellen, moet eerst alles zelf even in elkaar puzzelen.
Dit jaar (nog anderhalve week, kan ik nog gewoon trainen zoals ik wil)
daarna word het ''omgekeerde pyramide training''.
Kwarkie gaat me een beetje erbij helpen met het schema, ik moet alleen de opbouw weten p.week sets/reps. het zal dus allemaal maar minimaal blijven, maar ik hoop met dit schema een aantal kilootjes mee te pakken.
Was je niet al eens eerder in me log? En ik ben nu nog steeds 17jaar ja, over 3 maanden ook al niet meer.
of me fysiek dan nog we zo impressive is betwijfel ik omdat ik dan ook niet meer bij de jonkies hoor, maar bij de jongvolwassene (wat leuk)
ik vrees het ergste, ik ga het niet halen, heb me vorige week gewogen en 72/73KG stond er(weegschaal verschoven naar een andere plaats), het kan zijn dat ie weegschaal steeds iets anders aan geeft, maar ik ga me ouders vragen om een weegschaal, digitaal of zo'n draaier wat zal ik pakken?
ik zal me best nog doen deze komende week, meer kan ik er niet van maken, die 75KG komt er uiteindelijk wel
ik vrees het ergste, ik ga het niet halen, heb me vorige week gewogen en 72/73KG stond er(weegschaal verschoven naar een andere plaats), het kan zijn dat ie weegschaal steeds iets anders aan geeft, maar ik ga me ouders vragen om een weegschaal, digitaal of zo'n draaier wat zal ik pakken?
ik zal me best nog doen deze komende week, meer kan ik er niet van maken, die 75KG komt er uiteindelijk wel
nu moet je zonder je assistent traine he zal wel tegen vallen..
ben blij als we weer lkkr samen kunnen traine
voor de rest goede training en goed gereageert about the machine training
nu moet je zonder je assistent traine he zal wel tegen vallen..
ben blij als we weer lkkr samen kunnen traine
voor de rest goede training en goed gereageert about the machine training