haha nice!
klinkt allemaal goed..
ja nja je kan voorlopig nog wel mn rippetoe logje volgen..
ik ga denk ik niet stoppen tot dat ik dit ongeveer heb bereikt (ik kom echt van nul, ecto etc..)
squat 120kg
deadlift 130 kg oid
BP 70/75? kg
BOR 65 kg
MP 50 kg.
het is helemaal niks in vergelijking tot jou gewichten, maar vanuit mijn perspectief is dit een ontzettende vooruitgang!
nog tips wat betreft pre en post workout?
ik gebruik nu pre dextro en EAS
tijdens water en post dextrose en ik ga daar misschien nog EAS bij gooien..
dan zal ik binnekort even een kijkje nemen
je squat/deadlift zien er goed uit en je BP is ook wel redelijk in verhouding.
ik deadlift niet zoveel meer als jou laat ik maar zeggen, vind door een of andere reden deadliften ook niet zo'n al te fijne oefening. ik zit op 1x150 nu weet ik niet.
hmm ik eet meestal dit;
2 ei-eiwitten
4 a 6 boterhammen (1 met kipfilet, de rest met pindakaas)
1 glas chocomelk(ik kan het 'nog' hebben)
/of ipv chocomelk me whey shake of EAS vandaag was het EAS
na de training neem ik meestal me EAS, binnekort word het;
NOS-ether, trainen, NOS-ether/EAS/Dextro (ga ik dan ook weer aanschaffen bij de Tuinen)
en ja ik zou gewoon lekker blijven trainen, als je echt zo ecto bent als je bent wat ik me niet voor kan stellen met die stats.
ik kom zelf ook van ecto niveau af, had alleen forse boven benen, en lichte abs/buikje, en kom van 58KG en zit nu op zo'n 72/73KG hoop na mijn nieuwe schema op zo'n 77KG te zitten, 80KG is me ideaal beeld.
dikke schouder training weer, die raises maakte indruk op mij!
die raises lieten mij bijna kreunen
schouders blijven een spiergroep/trainingsdag die ik goed ontwikkelt heb/leuk om te doen zijn en blijven.
alleen dat gedoe met me onderarmen is een drama, zodra ik klaar ben met me set ben ik net een mongol die de DB's niet terug kan zetten (zo voel ik me dan, zo ziet het niet uit)