MuscleMeat

Log KEUN

zo weer een bestellingeplaatst bij XXL, NOS Ether, no-Xplode sampletje.
nu op naar de gym, me broer is ziek dus moet ik met de fiets gaan, en alleen trainen.

schouders-traps;
heb nog steeds wat last van me nek, misschien dat ik me bedenk op de gym wat ik ga doen, ik denk dat ik alles gewoon kan doen behalve shrugs.

Nice ga vanavond ook ff wat Nos ether bestellen!
Knalse straks!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Schouders-Traps

MP

15x30KG
10x50KG (warm up sets)
6x65KG (hard 6)
8x60KG
12x45KG
ging niet zo als ik gewent ben

Front-Raises
15x8KG
9x20KG
10x18KG
12x14KG

Side-Raises (om en om)
10x18KG
10x16KG
12x14KG

Sitting Side-Raises (super strict)
8x12KG
14x8KG

BB-Shrugs
15x50KG
15x90KG
15x110KG
11x130KG
afentoe 1 tot 2 static holds

Opmerkingen:
Erg vermoeiende training, niet hellemaal tevreden maar toch een goed volume gehouden op me sets

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Ben benieuwd wat jij van die NO-Xplode vindt, ik heb 2 samples besteld en ben nieuwsgierig...
wiens log heb jij gevolgt, heb al 2 zakjes gebruikt en heb nu me 3e besteld, gewoon omdat het kan.
Nice ga vanavond ook ff wat Nos ether bestellen!
Knalse straks!
Door wat ik heb gelezen over NOS-Ether ben ik zeer benieuwd over de resultaten in combinatie met me 'nieuwe (massa) schema'.

Keun, ziet er goed uit man..
als ik zo die gewichten zie dan wil ik ook gewoon per direct weer naar de sportschool rennen..
vind het alleen jammer dat ik zo stom ben geweest om 3 weken rust te nemen en nu wel echt bijna vanaf het begin mag beginnen gvd.. ben benieuwd hoe snel ik weer op normale niveau's kan verder gaan zonder instant spierpijn:P

doe je iets niet goed als je na3 weken al je kracht kwijt bent ice...
spiergeheugen hoor je te hebben

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

nice training keun, mp kan eens wat minder zijn eh

ja nja ben me kracht niet kwijt of zo:P ik heb net pas 1 x gesquat .. en denk ook door overenthousiasme en niet voldoende warming up dat ik dit hier aan heb te danken..

• #1.066
Keun, ziet er goed uit man..
als ik zo die gewichten zie dan wil ik ook gewoon per direct weer naar de sportschool rennen..
vind het alleen jammer dat ik zo stom ben geweest om 3 weken rust te nemen en nu wel echt bijna vanaf het begin mag beginnen gvd.. ben benieuwd hoe snel ik weer op normale niveau's kan verder gaan zonder instant spierpijn:P
Mooijboy (mag ik je zo noemen:p)
ik zou zeggen ga morgen na de gym, en je bent binnen een paar weken/maandje weer op oud niveau.

omdat je nu de 1e keer in me log bent moet ik dit niet vergeten;
welkom in mijn log(zal binnen de kortste keren jouwne opzoeken), ik ben nu sinds 3 weken met een nieuwe schema bezig, en trainde eerst op een nog hoger volume qua gewicht.
en ja de rest moet je maar even kijken ;)
doe je iets niet goed als je na3 weken al je kracht kwijt bent ice...
spiergeheugen hoor je te hebben

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

nice training keun, mp kan eens wat minder zijn eh
ik zelf heb als ik 1 a 2weekjes niet train, zoals afgelopen zomer, dat ik mezelf er echt bagger uit vind zien.(ook geen push-ups gedaan toen hellemaal niks, en zelf junken)

inderdaad kan ook komen omdat ik ook al aardig wat reps op de warm-up deed, maar ja zoals je zegt kan niet altijd 110% ervoor gaan.
de front/side raises waren ook een living hell, me onderarmen verzuren 'nog steeds' eerder dan me schouders, maar vind ik opzich wel lekker ondanks de pijn die ik heb om het aantal reps eruit te persen.
+ heb nog wat last van me (stijve) nek, dus ik ben wel tevreden over me training/shrugs vooral

jaa inderdaad, als ik een weekje niks doe vind ik mezelf ook al meteen bagger eruit zien.. maar dat heeft vooral te maken met belichting en wat je zelf denkt te zien..

alles wat je opschrijft he, is dat zonder warming up?
je gewichten zijn echt super nice, zeker voor je leeftijd..

ik zou pas over een ruime maand weer in mn log kijken, ik ben voorlopig toch nog niet klaar met Rippetoe..

Heet btw Stef.
en koop nou eens die verdomde headset!

• #1.068
jaa inderdaad, als ik een weekje niks doe vind ik mezelf ook al meteen bagger eruit zien.. maar dat heeft vooral te maken met belichting en wat je zelf denkt te zien..

alles wat je opschrijft he, is dat zonder warming up?
je gewichten zijn echt super nice, zeker voor je leeftijd..

ik zou pas over een ruime maand weer in mn log kijken, ik ben voorlopig toch nog niet klaar met Rippetoe..

Heet btw Stef.
en koop nou eens die verdomde headset!
belichting speelt ook vaak een grote rol ja!
bijv. bij mij in de gym, als ik op bepaalde plekken front-raises doe, ze je gewoon ''massa'' zullen we maar zeggen, maar zodra ik in het licht ga zie je ook meteen strepen/aders. En dan denk je weer anders over jezelf(bij mij het geval)

ik zet de warming up erbij als ik hem doe, als ik front-raises heb gedaan ga ik geen warm-up meer doen voor de side-raises.
bedankt Stef! wou dat ik jou kon beoordelen:D

haha ja ik heb nog geen tijd gehad, en heb vandaag me weer een bestelling gedaan kost me ook weer wat. Volgende aankoop is een headset!
Heb toch in februari stage, en als ik betaald word kan ik er weer tegen aan:thumbs:

haha nice!
klinkt allemaal goed..
ja nja je kan voorlopig nog wel mn rippetoe logje volgen..
ik ga denk ik niet stoppen tot dat ik dit ongeveer heb bereikt (ik kom echt van nul, ecto etc..)
squat 120kg
deadlift 130 kg oid
BP 70/75? kg
BOR 65 kg
MP 50 kg.

het is helemaal niks in vergelijking tot jou gewichten, maar vanuit mijn perspectief is dit een ontzettende vooruitgang!

nog tips wat betreft pre en post workout?
ik gebruik nu pre dextro en EAS
tijdens water en post dextrose en ik ga daar misschien nog EAS bij gooien..

dikke schouder training weer, die raises maakte indruk op mij!

• #1.071
haha nice!
klinkt allemaal goed..
ja nja je kan voorlopig nog wel mn rippetoe logje volgen..
ik ga denk ik niet stoppen tot dat ik dit ongeveer heb bereikt (ik kom echt van nul, ecto etc..)
squat 120kg
deadlift 130 kg oid
BP 70/75? kg
BOR 65 kg
MP 50 kg.

het is helemaal niks in vergelijking tot jou gewichten, maar vanuit mijn perspectief is dit een ontzettende vooruitgang!

nog tips wat betreft pre en post workout?
ik gebruik nu pre dextro en EAS
tijdens water en post dextrose en ik ga daar misschien nog EAS bij gooien..
dan zal ik binnekort even een kijkje nemen;)

je squat/deadlift zien er goed uit en je BP is ook wel redelijk in verhouding.
ik deadlift niet zoveel meer als jou laat ik maar zeggen, vind door een of andere reden deadliften ook niet zo'n al te fijne oefening. ik zit op 1x150 nu weet ik niet.

hmm ik eet meestal dit;
2 ei-eiwitten
4 a 6 boterhammen (1 met kipfilet, de rest met pindakaas)
1 glas chocomelk(ik kan het 'nog' hebben)
/of ipv chocomelk me whey shake of EAS vandaag was het EAS

na de training neem ik meestal me EAS, binnekort word het;
NOS-ether, trainen, NOS-ether/EAS/Dextro (ga ik dan ook weer aanschaffen bij de Tuinen)

en ja ik zou gewoon lekker blijven trainen, als je echt zo ecto bent als je bent wat ik me niet voor kan stellen met die stats.
ik kom zelf ook van ecto niveau af, had alleen forse boven benen, en lichte abs/buikje, en kom van 58KG en zit nu op zo'n 72/73KG hoop na mijn nieuwe schema op zo'n 77KG te zitten, 80KG is me ideaal beeld.

dikke schouder training weer, die raises maakte indruk op mij!
die raises lieten mij bijna kreunen:yarly:

schouders blijven een spiergroep/trainingsdag die ik goed ontwikkelt heb/leuk om te doen zijn en blijven.
alleen dat gedoe met me onderarmen is een drama, zodra ik klaar ben met me set ben ik net een mongol die de DB's niet terug kan zetten (zo voel ik me dan, zo ziet het niet uit)

Laatst bewerkt:
okee en op hoeveel zit je nu dan qua voeding?
ik ben dan 1,90 ongeveer en weeg daarbij rond de 80 kg..
en ik wil me niet vet gaan mesten dus ik hou het qua producten en qua Kcal redelijk clean op 3600 kcal per dag..
jij?

hmmm kerel als jij kreunt valt me niks meer in:P

je training ziet er goed uit vond jmmr dat we niet samen hadden kunnen trainen bro.
Was deze week weer eens bagger met trainen:(
hopelijk ben ik morgen wat beter dan maar straftraining doen:P

en die fck headset komt eerder in huis hoor ga niet wachten tot jij je eerste loontje binne krijgt he
xx mooiboy

je training ziet er goed uit vond jmmr dat we niet samen hadden kunnen trainen bro.

en die fck headset komt eerder in huis hoor ga niet wachten tot jij je eerste loontje binne krijgt he
xx mooiboy

waar de fak heb jij het over :o?
met mooijboy bedoelde ie mij gast :roflol:

toch mooie schoudertraining bro, compleet ook.

post je voeding op een dag nog eens trouwens.

• #1.077
okee en op hoeveel zit je nu dan qua voeding?
ik ben dan 1,90 ongeveer en weeg daarbij rond de 80 kg..
en ik wil me niet vet gaan mesten dus ik hou het qua producten en qua Kcal redelijk clean op 3600 kcal per dag..
jij?
zie reactie Loo

xx mooiboy
je hebt deze week ''bijna'' alle spiergroepen gehad dus wat zeur je.
(geen idee waarom ik hier op antwoord je zit hier gewoon in de kamer)
morgen pak je borst en zondag samen benen..BAM!
waar de fak heb jij het over :o?
met mooijboy bedoelde ie mij gast :roflol:
haha BREAM is me broer, we gaan samen die headset halen, word het al duidelijker:roflol:
Ik heb ergens gemist wat je van die NO-Xplode vond... :o
redelijk goed, merkte het niet al te veel van, maar me trainingen bleven gewoon goed, haalde elke rep, alleen 1x wat moeizaam op adem komen. heb ik vaker met zo'n producten/sample's
toch mooie schoudertraining bro, compleet ook.

post je voeding op een dag nog eens trouwens.
Bedankt Loo, ik zal nu even vertellen wat ik vandaag heb gegeten;

200 a 250ml melk
+- 60gr brinta

2 boterhammen (pindakaas)
mandarijn
0,25l water

2 boterhammen(wederom pindakaas)
banaan
0,25l water

*terug van school
1 vol bord rijst/groente/kip met nasi kruiden

10gr EAS met 0,2l water
trainen
0,3l water 20gr EAS

1 nog voller bord rijst/groente/kip + 2 hele eieren

300ml melk
45gr whey(20min geleden)

nu omdat het nog vroeg is:
4 boterhammen (pindakaas,kipfilet)
200ml melk of chocomelk (ja ik drink chocomelk Loo, maar meer melk)

tegen 11-12uur
60gr noten ongeveer
250gr kwark

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

ik zit tegen de 3500-4000 kan uitlopen tot 4500 kcal p.dag

Laatst bewerkt:
Lekker bezig KEUN, alsof je het vaker doet!

Lekkere voeding ook :thumbup:

Voeding lijkt me wat weinig, vooral de eiwitten.
Als ik jou was zou ik wat opschroeven, weet niet wat voor stofwisseling jij hebt maar ik denk dat dat geen kwaad kan met die brute trainingen van je.

Yo fijn weekend

• #1.080
Lekker bezig KEUN, alsof je het vaker doet!

Lekkere voeding ook :thumbup:
doe ik nooit!:cool:

Voeding lijkt me wat weinig, vooral de eiwitten.
Als ik jou was zou ik wat opschroeven, weet niet wat voor stofwisseling jij hebt maar ik denk dat dat geen kwaad kan met die brute trainingen van je.

Yo fijn weekend
njah dit was alleen vandaag, ik maak ook regelmatig 300gr pangafilet, ik wissel meestal elke dag, dan rijst/kip dan rijst/tonijn/panga, dan gewoon middag eten,dan pasta/gehakt en dan gewoon boterhammen met ei-eiwit.

en meestal licht het er ook aan hoelaat ik van school uit ben, als ik tegen 3uur thuis ben, maak ik me work out meal wat ik toestraks tegen leovince zei en dat is zo'n ongeveer zo'n 800kcal.

maar ik snap je punt, ik kan het niet zo aanpakken zoals ik het eigenlijk wil.
ik woon bij me ouders, geen werk, en ben dus meerendeels afhankelijk van me ouders.
hun halen wel meestal alles voor me, maar ik ga niet altijd vragen mam neem je 1kg kip voor me mee en een paar dagen later weer.
maar zodra ik me stage heb volgende maand, kan ik wel een en ander aanpassen.

enige tips die ik bij me voeding kan doen zijn altijd welkom.

jij ook prettig weekend, ga je de partyboi uit hangen deze dagen?(met/zonder tiger4.):wanker:

Terug
Naar boven