XXL Nutrition

Log KEUN

BAAS, lekker die 75 ouwe.

Zorgt weer voor extra status tijdens het hosselen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
Nais Keun! 75kg:D en nog een mooi bf erbij ook! Ziet er waarschijnlijk uberbruut uit!

• #1.105
Nais Keun! 75kg:D en nog een mooi bf erbij ook! Ziet er waarschijnlijk uberbruut uit!
dat bf begint op bepaalde plaatsen wat minder te worden (lees buik).
daarom ga ik binnekort me chocomelk uit me schema verbannen, en me clean-bulk echt clean te houden ook, beter pak ik me een bord brinta extra of een 4tal boterhammen(kipfilet uiteraard of pindakaas) in plaats van een glas chocomelk na een maaltijd.
verder ben ik 'nog steeds' op me bestelling aan het wachten, ik hoop wel dat ie vandaag nog binnen komt, dan kan ik meteen aan me volgende crea-kuur beginnen.
en ik ben ook nog op me Gold's Gym tanktop aan het wachten die ook deze week zou binnen komen.
en (ja nogmaals en) heb me toestraks nog 1,5KG dextrose gehaald, kan ik er weer een paar maanden tegen aan:D

zit nu me work out meal te eten; 2 ei-eiwitten,4 boterhammen (kipfilet,pindakaas) zoals altijd, en haal over een aantal min. de RPM capsules uit het zakje:thumbs:

en (de aller laatste en!), ik heb sinds afgelopen zaterdag last van me knie, afentoe een steek, en sinds toestraks een beetje last van me stroombotje (elleboog).

Moet je die RPM niet op ''lege'' maag nemen ? :)!

Ik drink wel extra chocomelk voor je Keuning. Dat doe ik gewoon wel.

Zou je niet eerst die RPM nemen en een kwartier erna je eten er in gooien? Dan merk je wat meer van die dingen ;)

• Like
Waarderingen: Sigi
Gaat lekker keun! :thumbs: karnemelk is ook goed ipv chocomelk, tis alleen veel minder lekker :)

• #1.110
Moet je die RPM niet op ''lege'' maag nemen ? :)!

Ik drink wel extra chocomelk voor je Keuning. Dat doe ik gewoon wel.
geen idee:roflol:
echt? doe je dat voor me, how sweet:$
Zou je niet eerst die RPM nemen en een kwartier erna je eten er in gooien? Dan merk je wat meer van die dingen ;)
telaat me eten is al op, ik ga ze even zoeken XD

pffffffttt je moet me niet gaan na-apen he!
verder echt super nice, beest!
fok jou, gistere kwam ik even in je demolition potje, ik ging maar snipen had 2 kills onder andere een vriend van je, daarna 2e ronde ja hoor zoals je zei in je topic, meteen je ac130 doen. wel hilarisch op dat moment.

bedankt Stef!

fok jou, gistere kwam ik even in je demolition potje, ik ging maar snipen had 2 kills onder andere een vriend van je, daarna 2e ronde ja hoor zoals je zei in je topic, meteen je ac130 doen. wel hilarisch op dat moment.

bedankt Stef!
hah ik zei toch! ik own echt keihard met demolition, ik weet niet wat het is.. terwijl ik toch ook wel vaak bommetje defuse, verdedig of plant..
en op een plek zitten doe ik ook niet, want daar ben ik te ongeduldig voor.. maar dat met die ac130 is geniaal he:D
binnekort maar weer eens potje spelen, stuur ff een mailtje als je headset binnen is sl*t!
kan je meteen bij NLc komen:)

• #1.112
hah ik zei toch! ik own echt keihard met demolition, ik weet niet wat het is.. terwijl ik toch ook wel vaak bommetje defuse, verdedig of plant..
en op een plek zitten doe ik ook niet, want daar ben ik te ongeduldig voor.. maar dat met die ac130 is geniaal he:D
binnekort maar weer eens potje spelen, stuur ff een mailtje als je headset binnen is sl*t!
kan je meteen bij NLc komen:)
maar wel meestal in een area waar je voornamenlijk rond sluipt?
ja is goed, even met me broer praten en dan kijken waar ik dixons vind:roflol:

NLc ? ik heb me eigen clan, ''VIS?'' haha nee is goed dan:D

ja tuurlijk, ik vermijd open ruimtes, onoverzichtelijke ruimtes en ik heb soort van vaste looproutes ja:D

• #1.114
ik liet net een boer, en toen proefde ik me toch iets raars, waarschijnlijk zijn de caps. al opgelost en stoot die me wat op, heb al 0,6liter water weg gewerkt.
(tip wat dwerg zei, beter neem je voor het eten dan heb je hier geen last van).

Iets gevoeld van de capsules? Hoe was je training?

• #1.116
Borst-Biceps

Incline-BP

15x30KG
12x50KG
7x80KG (1 assist)
10x65KG
11x55KG

Flat DB-Press
10x26KG
11x24KG
12x20KG

Incline-Flyes
10x18KG
12x16KG
15x12KG

21en (met BB, EZ was bezet)
45KGx18
37,5KGx18
32,5KGx19
25x21 (enige set die echt 21 was)

Concentration-Curls
*10x12KG
*10x12KG
*12x10KG

Hammer-Curls
*11x14KG

extra
Wat buik/obliques

Opmerkingen:
Voor de training had ik last van buik krampen, of het door de RPM komt weet ik niet kan ook door het eten komen.
Op weg naar de gym, beetje licht gevoel, ik dacht dit word een k*t training.
Eenmaal aangekomen lekker opgewarmt en het ging beter dan ik dacht, kracht was echt 'meer' aanwezig dan de vorige week met 2 caps RPM(heb nu 3 caps genomen)
Kwam wel slecht op adem, maar dat heb ik laatste tijd wel vaker misschien door NO-Producten in combinatie met mijn lichte astma(heb ik alleen als ik een boosterje gebruik, en soms als ik niks heb genomen), maar niet hinderlijk.
Pomp was echt brutaal deze training, aders over me hele arm(en) en een volle borst.

Verder had ik nog met een aantal gepraat en die zei als grap tegen mij wat voor kuur gebruik je(nogal hard op), njah heel flauw vind ik dat, dalijk krijg ik hierdoor een slechte reputatie.
daarna had ik hem wijs gemaakt dat je van shakes binnen een week zoals schwarzenegger uit ziet, hij dacht dat ik serieus was, en zei dat ik maar wat dolde.

En 15min geleden kwam eindelijk de TNT aan me deur met me pakketje! YES!
jammer dat het nu pas zo laat was, anders had ik de laad fase al erop zitten van NOS-Ether en vandaag ga ik het niet nemen meer, heeft toch niet veel nut nu.
En heb weer een NO-Explode NT/Unleash v2 sample erbij gekregen (NO-X natuurlijk gekocht)

Nu alleen nog wachten op met tanktop:cool:

goed getraind keun.
ik moet ook eens zo'n booster gaan proberen binnekort.
als ik die trainingen van jou allemaal zie, en dat je er dikke pomp van krijgt :P

Nice Keun, wel flauw dat die het zo hardop zei, maar het is toch ook wel een compliment natuurlijk haha! Harde Inclines en 21's hoor, gut gepompt :thumbup:

Bestelling binnen, ooeeehh, ''time 2 knal''

• #1.119
goed getraind keun.
ik moet ook eens zo'n booster gaan proberen binnekort.
als ik die trainingen van jou allemaal zie, en dat je er dikke pomp van krijgt :P
ging inderdaad lekker vandaag:D
haha maar ik zit altijd wel op deze gewichten hoor, hoewel die 80KG wel goed ging, jammer dat ik de 7/8 niet alleen haalde, de 6 was al persen maar ik had hem gezegt niet te helpen en dat deed die, en bij de 7e ja moest die wel helpen.

dit is ook de 1e keer dat van zo'n sampletje een serieuze pomp kreeg!

Sterke training.
Bezie het maar als een compliment met die opmerking van kuren. Dat wil zeggen dat je hard gaat! ;)

Terug
Naar boven