- Waardering
- 1.093
memmeee! (ook wel t**ten genoemd) en biceps, und als extra +3 RPM caps.
**** YES KNALLEN like an AK74 level 70 alles!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
memmeee! (ook wel t**ten genoemd) en biceps, und als extra +3 RPM caps.

haha ik hou het liever op me Scar-H, silencer mode jewhey't niemand ziet!
ben nog steeds het meest gevreest.BAAS, lekker die 75 ouwe.
Zorgt weer voor extra status tijdens het hosselen.
dat bf begint op bepaalde plaatsen wat minder te worden (lees buik).Nais Keun! 75kgen nog een mooi bf erbij ook! Ziet er waarschijnlijk uberbruut uit!

pffffffttt je moet me niet gaan na-apen he!haha ik hou het liever op me Scar-H, silencer mode jewhey't niemand ziet!
ben nog steeds het meest gevreest.
geen ideeMoet je die RPM niet op ''lege'' maag nemen ?!
Ik drink wel extra chocomelk voor je Keuning. Dat doe ik gewoon wel.

telaat me eten is al op, ik ga ze even zoeken XDZou je niet eerst die RPM nemen en een kwartier erna je eten er in gooien? Dan merk je wat meer van die dingen![]()
fok jou, gistere kwam ik even in je demolition potje, ik ging maar snipen had 2 kills onder andere een vriend van je, daarna 2e ronde ja hoor zoals je zei in je topic, meteen je ac130 doen. wel hilarisch op dat moment.pffffffttt je moet me niet gaan na-apen he!
verder echt super nice, beest!
hah ik zei toch! ik own echt keihard met demolition, ik weet niet wat het is.. terwijl ik toch ook wel vaak bommetje defuse, verdedig of plant..fok jou, gistere kwam ik even in je demolition potje, ik ging maar snipen had 2 kills onder andere een vriend van je, daarna 2e ronde ja hoor zoals je zei in je topic, meteen je ac130 doen. wel hilarisch op dat moment.
bedankt Stef!

maar wel meestal in een area waar je voornamenlijk rond sluipt?hah ik zei toch! ik own echt keihard met demolition, ik weet niet wat het is.. terwijl ik toch ook wel vaak bommetje defuse, verdedig of plant..
en op een plek zitten doe ik ook niet, want daar ben ik te ongeduldig voor.. maar dat met die ac130 is geniaal he
binnekort maar weer eens potje spelen, stuur ff een mailtje als je headset binnen is sl*t!
kan je meteen bij NLc komen![]()

ging inderdaad lekker vandaaggoed getraind keun.
ik moet ook eens zo'n booster gaan proberen binnekort.
als ik die trainingen van jou allemaal zie, en dat je er dikke pomp van krijgt![]()