metalfreack
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
volume van deadlift is ook zeer laag
, maar meer pakken lukt me niet door de vermoeidheid of dit zou ten koste gaan van mijn beweging
. Het is wel de sumo variant dat ik doe waardoor je meer op je benen pakt
. Maar mischien proberen mezelf de volgende keer te pushen om toch hoger te gaan! Want ze gaan uiteindenlijk wel vlot
!
, maar meer pakken lukt me niet door de vermoeidheid of dit zou ten koste gaan van mijn beweging
. Het is wel de sumo variant dat ik doe waardoor je meer op je benen pakt
. Maar mischien proberen mezelf de volgende keer te pushen om toch hoger te gaan! Want ze gaan uiteindenlijk wel vlot
!

Bench ging echt goed!
. Gisteren merkte ik wel iets op in de spiegel
!
. Ok, ik reken de bar dan voor 10kg zoals anders ondanks dat die er zwaarder uitziet(en ook was). Ik begin opwarming en dat gaat vlot ik bouw op en wil mijn series met 95kg doen(bar 10kg), Eerste 2 lukken dan probleem
Eerste twee oefeningen gingen echt slecht. BOR kon ik niet al liggend doen met dumbbells want alles was bezet. En ik kom daar iemand tegen en begint te zeggen dat het kwam door het weer dat het minder ging, ondanks dat ik wist dat het niet daardoor kwam. Enigste wat ik me kan bedenken is dat ik om 9u gedaan met eten had en dat ik om 12uur ben gaan trainen... Ochja na een goeie training komt er zeker n slechte

Ik ging dus voor meer herhalingen en deze keer mikte ik liever wat lager zodat ik toch wel die herhalingen kon halen. Maar daardoor voelde ik na de 2de oefening mijn biceps als zeer sterk. Mijn cycle is weer af dus dat wilt zeggen morgen rust
en voglende cycle zal weer op kracht gericht zijn