metalfreack
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das waar maar wil uberstrengts ontwikkelenmaar het draait er ook om hoe het in de spiegel eruit ziet
![]()
vandaar vandaag een extra maaltijd!
en het deed me aan dit denken dat ik hier op het forum zag:
. De laatste tijd krijg ik veel vragen in de gym van hoe ik dingen aanpak of dat ik goed vooruit ben gegaan
, altijd wel tof! De training was goed maar zo vermoeiend, had niet zo veel energie vond ik
Mijn onderarmen zien de laatste tijd ook echt hard af bij het trainen!
, echt niet normaal! Ik heb eindenlijk de 95kg 5x5 zelf kunnen doen, nu ga ik nog niet direct verhogen omdat ik het zeer nipt was en wil het iets makenlijker hebben zodat ik als ik het verhoog ook kan heffen
!
en ben aan het vermageren denk ik. Dus momenteel eet ik elke dag een extra maaltijd van ongeveer 700kcal. De strijd is momenteel voor mij om geen spiermassa te verliezen
.
, momenteel eet ik meer maar heb en daardoor steken mijn aders er meer uit
! Maar goed in iedergeval vandaag een goeie training gehad
. Morgen rust dag en de volgende cycle is de laatste volledige cycle dat ik doe! Dus dit zijn dan de dagen dat ik PR ga proberen neer te zetten! Ik ga ook proberen tussen trainingsdag of zeker tussen benen en borst een rustdag te houden om in topform te zijn!barbell squats:
12x50kg
2x5x95kg -> evenwicht was slecht en met dat er niemand in de krachthoek zak dacht ik , ik ga mijn gewicht verlagen en mij proberen te fixeren op evenwicht.
5x5x90kg
barbell lunges:
2x5x70kg
2x4x70kg
deadlifts:
/
seated Leg press:
5x5x130kg
calf raises
3x10x130
, heb dus weer wat in te halen. het lopen heeft mij alvast niet geholpen! Natuurlijk zijn men repranges hier ook iets anders
, dus dat heeft ook een enorme invloed. Maar als ik het critisch bekijk, squats gaan nu dieper en altijd minstens tot onder paralel. Maar lunges zijn zoals nu uitgevoert en dat is al wandelend maar terplaatse
.kga toch liever met de auto naar de gym
, maargoed als ik op kot zit is het nog geen minuut stappen(a) en koel je dan niet te veel af in de regen
?
Linkje is aangepast, zou het nu moeten doen
. Morgen PR proberen neer te zetten op bench! Ik ben benieuwd
![]()

omdat er niemand was en ik dit niet alleen kan doen(vermits ik squat zonder squat rek). En mijn uiteindenlijk doel is momenteel 75kg met vet% onder de 10 samen met enorme kracht. Daarom dat mijn schema's vanaf nu ook meer op kracht zullen gericht zijn en minder op massa
. Mijn vet % ligt in iedergeval al super laag en onder de 10% maar het lichaamsgewicht is verre van wat het moet zijn
. Maar ik weet nog niet of ik na dit schema nog een log ga houden
. En ik heb ook al enkele andere doelen voor in de toekomst opgesteld(die wel niet altijd super goed met BB samen gaan):
dit zijn mijn KT doelen :
Maar squat heb ik nu niet kunnen maxen
- 97.5g bench + filmpje als bewijs
- 125 kg squat
- 74kg lichaamsgewicht
- vet% <10
omdat er niemand was en ik dit niet alleen kan doen(vermits ik squat zonder squat rek). En mijn uiteindenlijk doel is momenteel 75kg met vet% onder de 10 samen met enorme kracht. Daarom dat mijn schema's vanaf nu ook meer op kracht zullen gericht zijn en minder op massa
. Mijn vet % ligt in iedergeval al super laag en onder de 10% maar het lichaamsgewicht is verre van wat het moet zijn
. Maar ik weet nog niet of ik na dit schema nog een log ga houden
. En ik heb ook al enkele andere doelen voor in de toekomst opgesteld(die wel niet altijd super goed met BB samen gaan):
Halve marathon lopen
dodentoch mischien meedoen
400m onder de 56 sec lopen.
PL wedstrijd meedoen(moet hier wel nog veel kracht bij winnen) en gewoon mee te doen om is mee te doen natuurlijk niet om daar met de betere mee te kunnen

, maar het probleem is striemen dat ik snel krijg, dus wil het hierna opt gemak doen
en eerder krachtgericht trainen(pak je toch nog altijd massa mee). En idd n log is handig om te kunnen terugkijken en je houd jezelf beter int oog + extra redenen om alles goed te doen
.
en vandaar dat er zo geen doelen waren, maar ik zal er zeker bij een volgend schema/log bijzetten. Ik zou momenteel zelf mijn MP niet weten, ik gok 40-50kg.
, maar voor mijn volgend schema zal dit voorbij de 100kg liggen hoor
!de kans zit er toch dik in dat ik die grens verzet hoor, maar het probleem is striemen dat ik snel krijg, dus wil het hierna opt gemak doen
en eerder krachtgericht trainen(pak je toch nog altijd massa mee). En idd n log is handig om te kunnen terugkijken en je houd jezelf beter int oog + extra redenen om alles goed te doen
.
Ik had denk ongeveer 3 maand geleden een scheur in de aanhechting van mijn grote triceps spier ofzo, en kon MP, chin up,... bewegingen niet meer doen zonder pijn, maar dat is al even voorbij. Maar ik wou in het begin het nog kalm aan doenen vandaar dat er zo geen doelen waren, maar ik zal er zeker bij een volgend schema/log bijzetten. Ik zou momenteel zelf mijn MP niet weten, ik gok 40-50kg.
Deadlift wil ik geen doelen zetten vanwege de oefening en kans op blessures. Zelf heb ik ook vanalles aan men rug, 2 scolioses en 1 éénzijdig gebroken ruggewervel dus wil bij mijn rug altijd op safe spelen want minste slechte beweging kan bij mij fout gaan in de zin van platte rust of een ontsteking dat ik erdoor krijg.
En bench zou idd 100 moeten zijn^^, maar als ik kijk wat ik nu lift denk ik dat 100kg te veel zal zijn voor overmorgen te doen, maar voor mijn volgend schema zal dit voorbij de 100kg liggen hoor
!

verander ik van schema. Ik ga naar een fullbody schema voor tijdens de vakantie(als ik op vakantie ben) als ik terug ben ga ik zien oftewel ga ik fullbody voortdoen of mischien een UB/LB schema dat gaat ervan afhangen hoe het mij bevalt
.
. Ik ga dan ook eens proberen met deloaden etcetra maar daaar moet ik mij dan ook eerst in verdiepen om dat op de goeie manier te doen.
!Binnen 3 dagenverander ik van schema. Ik ga naar een fullbody schema voor tijdens de vakantie(als ik op vakantie ben) als ik terug ben ga ik zien oftewel ga ik fullbody voortdoen of mischien een UB/LB schema dat gaat ervan afhangen hoe het mij bevalt
.
Maar hoe het zit met fullbody schema weet ik nog niet helemaal, ik volgde hends zijn log om is een log van rippetoe te volgen maar hij logt niet actief meer of toch al even niet meer. Ik ga dan ook eens proberen met deloaden etcetra maar daaar moet ik mij dan ook eerst in verdiepen om dat op de goeie manier te doen.
Maar de bedoeling van een fullbody schema zou ook zijn om tijdens de dagen ertussen cardio te doen, dus in hoeverre dat mogenlijk zou zijn weet ik dus ook nog niet(dus ook weer verdiepen).
Maar de kans is momenteel zeer groot dat het een rippetoe of starters strengt schema word.
En wat zijn jouw LT doelen? Ik moet natuurlijk zien dat je mij niet inhaalt!

, vermits ik straks van pc ga veranderen(pc gaat al naar mijn bestemming van vakantie), heb ik nu vlug pic's getrokken.
. Ik vind het zelf geen mis resultaat!
en erna ging het niet meer dusja, typisch... Ik denk dat 95 kg wel zou moeten lukken, want ik heb eerst 95kg geprobeert( met die assist) en dat was geene vette, daarna heb ik met een andere assist geprobeert en dit was toen niet gelukt. Daarna de 92.5 kg wel. Uiteindenlijk is er vooruitgang
, maar niet genoeg
.