XXL Nutrition

LOG: Largest of the gym

Mooie training man.

• Topic Starter Topic Starter
thx, vandaag weer pic's getrokken(om zo n overzicht te houden van maand per maand). Geen idee of er vooruitgang is tov vorige maand. Wat op zich niet zo slecht is want door de vakantie had ik verwacht achteruit zijn te gegaan;). Dan buiten dat zijn de foto's ook nu thuis getrokken ipv op kot, dus is het ook iets minder makenlijk te vergelijken(lichtinval).:rolleyes:, ochja volgend maand terug op kot;).
Training was niet super vandaag, ik was gisteren 10km gaan lopen en voelde het toch nog wat in de benen:(. Gelukkig was het lichte squat dag, maar dat ging niet super. Pc een pr gezet, maar bij de 4de herhaling fail, gym heeft een betonnen vloer dus het maakte wel wat lawaai:D maargoed. Onder armen waren er echt kapot van! Ik ga nu weer een weekje thuis zitten:/ en 2 dagen naar parijs dus dat zal geen super week worden kwa voeding:rolleyes:. BP ging ook minder goed, maar ik ben er nu over aant nadenken om eerst met bench te beginnen, dan squat, dan BOR en tot slot PC:o. Mischien volgende keer uittesten want ik had in die volgorde een betere training vorige keer, zowel kwa squat als bench!

squat(licht):
5x50
10x50
10x60
10x70
5x75

BP:
5x50
5x60
5x70
5x75
5x67.5
3x5x65

BOR
5x40
5x50
5x60
5x70
5x80(ga deloaden en focussen op beweging!)
5x70
4x5x65

PC
5x50
5x55
5x60
5x65
5x65
3x70(4de fail waarover ik het had:D)
5x60
2x5x55(onderarmen kapot)

chin-ups:
2x10xBW
1x7xBW
-> opvul oefeningen gaan altijd beter bij een slechte training:rolleyes:

rottated cuffs: achterkant
10x5
2x10x7.5
rottated cuffs: zijkant
3x10x5

Mooie training man ziet er goed uit

thx! Ben echt content over die PC, als je ziet van welk gewicht ik kom:D(met moeite 50) en nu al 70, is een super vooruitgang!:D Wel grotendeels door techniek maar goed:D

thx! Ben echt content over die PC, als je ziet van welk gewicht ik kom:D(met moeite 50) en nu al 70, is een super vooruitgang!:D Wel grotendeels door techniek maar goed:D

Ja techniek scheelt bij dat soort oefeningen echt een hoop maar 70 is echt al goed.

Laat die pics is zien:D

laatste pic is die van rug erbij;):

vzzu3l.jpg

straks trainen ben benieuwd. Ben zojuist terug van parijs. Liftend heen gegaan, no probs. Terugkeren is gewoon niet gelukt. Niemand nam ons mee uit parijs waardoor we met de trein zijn moeten gaan:o. Dan kom ik thuis en kreeg ik gewoon een brief van de staat voor mijn verjaardag:eek:! Een cado van 150 euro! Te betalen wegens door het rood te rijden:mad:, door die cutfille had ik dat niet door en ik vreesde er voor en ik had gelijk. Mooie boete dus:(, sebiet mij wat afreageren in de gym:D

Laatst bewerkt:
ik vind je rug in oktober november veel buffer lijken dan op 1 augustus?

oja niet aan gedacht:D, mischien beetje uitleg geven. Foto apparaat heeft foute data dus data klop niet. Ze staan in chronische volgorde en de laatste foto 1 november is eigenlijk 1 augustus:D. En zo moet je telkens 1 maand achteruit gaan, kzal de data wel binnenkort eens aanpassen zodat dat allemaal juist staat:o.
Maar dus dat is logisch want oktober en november is de foto van nu en vorige maand:D

oja niet aan gedacht:D, mischien beetje uitleg geven. Foto apparaat heeft foute data dus data klop niet. Ze staan in chronische volgorde en de laatste foto 1 november is eigenlijk 1 augustus:D. En zo moet je telkens 1 maand achteruit gaan, kzal de data wel binnenkort eens aanpassen zodat dat allemaal juist staat:o.
Maar dus dat is logisch want oktober en november is de foto van nu en vorige maand:D

Mooie massapakket op je rug dan:)

thx:D, men rug staat echt goed vind ik:D, is 1 van mijn sterkere puntjes:o! Vandaag bij het uitvoeren van mijn squat had ik wat last aan mijn been. Daar waar je bot in je heupkolom ofzo zit. Dus ik heb wat extra op mijn uitvoering proberen te letten, iets minder breed, knieën niet naar binnen plooien bij het afstoten. Heb zelf eventjes extra moeten opwarmen om dat vlot te laten verlopen:o. De training zelf was niet mis! BP 77.5 kg weer gedaan dus daar was ik echt blij om!

BP:
2x5x50(als opwarming)
5x60
5x70
5x77.5(PR)
5x70
5x5x65(easy!!)

squat:
5x50
5x60
5x70
5x80
5x85
5x77.5
2x5x70kg

MP:
5x30
5x35
5x40
5x45
3x5x40

Pull-ups:
10xBW
10x4kg
8x4kgBW

rear deltoid fly:
12x12.5kg
2x10x13.75kg

Gefeliciteerd met je bp pr man.

aardig wat setjes ook

Jep:D, en men laatste setjes zijn nog op een hoog gewicht tov DM, dus denk ik dat ik daar binnen de 2 weken een nieuw PR ga kunnen zetten:D

Gaat goed met jou! Mooie progressie man.

Weer een om te volgen.

DM= daily max:D en probeer binnenkort eens te maxen:D?

@jaguar paw: heb echt een goed jaar achter de rug! Zo'n 5-6kg bijgekomen + vet% omlaag gekregen:D. Dus dat is toch aardig wat spiermassa bij:o

Ik had vandaag neit veel tijd om te trainen, dus heb bij squat omdat het toch lichte dag was, mij gefocust op techniek. Bar iets lager gezet en ellobogen naar voor geduwt. Dit zorgde voor een betere techniek en het voelde veel beter aan voor mijn rug!:o Maar ik ben gewoon tot DM gegaan bij squat en dat was het. De rest zoals gewoonlijk gedaan en PR op PC kunnen breken!

squat(licht):
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90

BP:
5x50
5x60
5x70
5x77.5(1 geforceert helaas)
5x72.5
3x5x67.5

BOR
5x40
5x50
5x60
5x70
5x75
5x70
4x5x60

PC
5x50
5x55
5x60
5x65
5x65
5x70(PR)
5x65
3x5x60

chin-ups:
2x10xBW
1x5xBW(zeer breed genomen!)

rottated cuffs: achterkant
3x10x6.25
rottated cuffs: zijkant
3x10x6

Mooie training lekker die pr man ziet er naice uit

Goede training, heb het zelf ook dat als de bar ietjes lager ligt dat het beter aanvoelt, alleen, je duwt normaal tog je elebogen naar achter. inplaats van naar voren

dat dacht ik ook:o, maar ik las in iemand anders zijn log als tip van persoon x, om je ellebogen naar voren te duwen en hierdoor kun je met een rechtere rug squaten, anders lag ik bijna dubbel voor overgebogen:o

Pfff, geen goeie training gehad. Gisteren was ik 8km gaan lopen en mijn benen waren daardoor van de vorige training niet hersteld:mad:. Ik heb de laatste tijd ook pijn bij het squaten, daar waar je dijbeen in je bekken komt. Iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Ik ga proberen mijn stabiliteit te verbeteren door squats te alterneren met lunges
Vandaag 800 kcal extra eten om recuperatie te verbeteren:D

Ik vroeg vandaag ook assist bij BP, kerel heeft vanaf dat het moeizamer ging direct geholpen:mad: dus ja zijn het geen echte 5 herhalingen met 80kg:mad:!

BP:
2x5x50(als opwarming)
5x60
5x70
5x80
5x72.5
3x5x67.5

squat:
5x50
5x60
5x70
5x80