Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Dan buiten dat zijn de foto's ook nu thuis getrokken ipv op kot, dus is het ook iets minder makenlijk te vergelijken(lichtinval).
, ochja volgend maand terug op kot
.
. Gelukkig was het lichte squat dag, maar dat ging niet super. Pc een pr gezet, maar bij de 4de herhaling fail, gym heeft een betonnen vloer dus het maakte wel wat lawaai
maargoed. Onder armen waren er echt kapot van! Ik ga nu weer een weekje thuis zitten:/ en 2 dagen naar parijs dus dat zal geen super week worden kwa voeding
. BP ging ook minder goed, maar ik ben er nu over aant nadenken om eerst met bench te beginnen, dan squat, dan BOR en tot slot PC
. Mischien volgende keer uittesten want ik had in die volgorde een betere training vorige keer, zowel kwa squat als bench!
) 
thx! Ben echt content over die PC, als je ziet van welk gewicht ik kom(met moeite 50) en nu al 70, is een super vooruitgang!
Wel grotendeels door techniek maar goed
![]()

:
. Dan kom ik thuis en kreeg ik gewoon een brief van de staat voor mijn verjaardag
! Een cado van 150 euro! Te betalen wegens door het rood te rijden
, door die cutfille had ik dat niet door en ik vreesde er voor en ik had gelijk. Mooie boete dus
, sebiet mij wat afreageren in de gym
, mischien beetje uitleg geven. Foto apparaat heeft foute data dus data klop niet. Ze staan in chronische volgorde en de laatste foto 1 november is eigenlijk 1 augustus
. En zo moet je telkens 1 maand achteruit gaan, kzal de data wel binnenkort eens aanpassen zodat dat allemaal juist staat
.
oja niet aan gedacht, mischien beetje uitleg geven. Foto apparaat heeft foute data dus data klop niet. Ze staan in chronische volgorde en de laatste foto 1 november is eigenlijk 1 augustus
. En zo moet je telkens 1 maand achteruit gaan, kzal de data wel binnenkort eens aanpassen zodat dat allemaal juist staat
.
Maar dus dat is logisch want oktober en november is de foto van nu en vorige maand![]()

, men rug staat echt goed vind ik
, is 1 van mijn sterkere puntjes
! Vandaag bij het uitvoeren van mijn squat had ik wat last aan mijn been. Daar waar je bot in je heupkolom ofzo zit. Dus ik heb wat extra op mijn uitvoering proberen te letten, iets minder breed, knieën niet naar binnen plooien bij het afstoten. Heb zelf eventjes extra moeten opwarmen om dat vlot te laten verlopen
. De training zelf was niet mis! BP 77.5 kg weer gedaan dus daar was ik echt blij om!Jep, en men laatste setjes zijn nog op een hoog gewicht tov DM, dus denk ik dat ik daar binnen de 2 weken een nieuw PR ga kunnen zetten
![]()

Maar ik ben gewoon tot DM gegaan bij squat en dat was het. De rest zoals gewoonlijk gedaan en PR op PC kunnen breken!
. Ik heb de laatste tijd ook pijn bij het squaten, daar waar je dijbeen in je bekken komt. Iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
dus ja zijn het geen echte 5 herhalingen met 80kg
!