MuscleMeat

LOG: Miss H..

Echt leuk om te lezen iemand in wedstrijdvoorbereiding. 13% al, knap!
Hoe laag is eigenlijk haalbaar voor een vrouw ? En hoe lang kun je dat volhouden ?
13% is voor een vrouw al extreem laag zeker als je boven de 30 bent, neem aan dat je nu ook niet meer menstrueert ?
Kan me voorstellen dat het nu heel zwaar wordt ook al zie je resultaat. Ik wil je iig nog heel veel succes wensen komen weken. Je doet het klasse!

Nog even hulde voor jou H!

En die foto... tsja... :)

13% alweer!
Tres bien, madame H!

En zoals Draadnagel al zei; het blijft gaaf om het logje te lezen van iemand die echt met wedstrijdvoorbereiding bezig is. Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
Echt leuk om te lezen iemand in wedstrijdvoorbereiding. 13% al, knap!
Hoe laag is eigenlijk haalbaar voor een vrouw ? En hoe lang kun je dat volhouden ?
13% is voor een vrouw al extreem laag zeker als je boven de 30 bent, neem aan dat je nu ook niet meer menstrueert ?
Kan me voorstellen dat het nu heel zwaar wordt ook al zie je resultaat. Ik wil je iig nog heel veel succes wensen komen weken. Je doet het klasse!

Nou over die menstruatie gesproken..ik zou het eigenlijk vandaag moeten worden maar vooraslnog niets dus...
Ja omdat je toch je kh's mist en suikers voel je je toch wat meer depri ofzo..kan ook komen omdat ik gewoon gek op de geraffineerde suikers ben natuurlijk hahahaha
Maar dank je wel..ik blijf mijn best doen!!

Nog even hulde voor jou H!

En die foto... tsja... :)

Jaja i know..ik beloof het echt..:rolleyes:komt eraan..maar wanneer..:D

13% alweer!
Tres bien, madame H!

En zoals Draadnagel al zei; het blijft gaaf om het logje te lezen van iemand die echt met wedstrijdvoorbereiding bezig is. Keep it up!

Ja ik had alleen een voornemen om meer te posten.maar ben vaak te moe om te gaan loggen..zit vaak alleen te lezen:o
Ik beloof in ieder geval dat als ik bij Liona ben geweest zeker weer te posten..zijn er hier uberhaupt mensen die er naar toe gaan om te kijken?? Helemaal naar Maastricht?

Ja ik had alleen een voornemen om meer te posten.maar ben vaak te moe om te gaan loggen..zit vaak alleen te lezen:o
Ik beloof in ieder geval dat als ik bij Liona ben geweest zeker weer te posten..zijn er hier uberhaupt mensen die er naar toe gaan om te kijken?? Helemaal naar Maastricht?

Hihi, rust is ook heeeeel belangrijk, hoor. Tenminste, zo heb ik mij laten vertellen ;) (En rust is natuurlijk extra belangrijk op het niveau waarop jij nu bezig bent.)
Wij wachten in ieder geval (on)geduldig op de updates!

En naar Maastricht... Wanneer precies?
/zelf even te lui en gaar is om te gaan zoeken

Het is inderdaad wel naar de andere kant van het land voor mij, maar het lijkt me aan de andere kant ook wel erg gaaf om zoiets een keertje van dichtbij mee te maken!

4 april, is op een zondag..ik baal er ook wel van dat t zover is maar je..ben nu al z'n eind gekomen..en ik wil echt die wedstrijd doen!

Lekker na de wedstrijd aan de paaseitjes ;)

Helaas kan ik er niet bij zijn... :(

Ik zou graag willen gaan, maar nu het in Maastricht is, is het wel erg ver... Aan de andere kant: ben nog nooit in Maastricht geweest. :D

:clap::bow::wave2: en... hou je het nog een beetje vol?;)
nog maar paar weken!:thumbs::bow::clap:

4 april; ik zet het in de agenda neer, maar kan nog even geen garanties geven.
Iets met evil tentamenweek XD

In ieder geval; ik ben Heul Benieuwd naar de wedstrijd; of ik er nu wel of niet in levende lijve bij zal zijn!

nou zonet terug van Liona en 2% kwijt gaat echt super..Liona vond dat ik er waanzinnig uitzag dus goed teken toch? zit nu op 11,6% echt cool!
Ze stond er versteld van dat ik zoveel nog nu was kwijt geraakt..als t volgende week weer zo is, word mijn voeding wat verhoogt want het mag natuurlijk niet te hard gaan..dan piek ik voor mijn wedstrijd ipv OP mijn wedstrijd hahaha
Ik moet ook zeggen, ik heb deze week VEEL honger gehad, zelfs als ik mijn maaltijd ophad had ik nog steeds honger..bleh..naar bed gaan nog steeds honger, nu? nog steeds honger maar ja..nog 6 weken dus we gaan er voor!!
Ik heb daar weer getraind..rug en ze zag overal de dwarsstrepen komen.. zelfs op mijn benen..jaja nog steeds zit er vet op mijn benen maar zij zag wat ze wilde zien..dus komt goed!! Nou ik ga zo weer even naar de sportschool..ik moet nog spinnen en biceps doen dus later maar weer en alvast fijn weekend allemaal

Rawr! Dat klinkt allemaal heel erg goed; 11.6% - echt wow... :O
Keep it up, I'd say! Ik doe het je niet na!

11,6% - Wauw!

Is het trouwens per definitie goed om staand te spinnen qua cardio / cutten / vet op benen kwijt raken, of moet ik dat iets genuanceerder zien? (En zo ja: hoe?)

nou zonet terug van Liona en 2% kwijt gaat echt super..Liona vond dat ik er waanzinnig uitzag dus goed teken toch? zit nu op 11,6% echt cool!
Ze stond er versteld van dat ik zoveel nog nu was kwijt geraakt..als t volgende week weer zo is, word mijn voeding wat verhoogt want het mag natuurlijk niet te hard gaan..dan piek ik voor mijn wedstrijd ipv OP mijn wedstrijd hahaha
Ik moet ook zeggen, ik heb deze week VEEL honger gehad, zelfs als ik mijn maaltijd ophad had ik nog steeds honger..bleh..naar bed gaan nog steeds honger, nu? nog steeds honger maar ja..nog 6 weken dus we gaan er voor!!
Ik heb daar weer getraind..rug en ze zag overal de dwarsstrepen komen.. zelfs op mijn benen..jaja nog steeds zit er vet op mijn benen maar zij zag wat ze wilde zien..dus komt goed!! Nou ik ga zo weer even naar de sportschool..ik moet nog spinnen en biceps doen dus later maar weer en alvast fijn weekend allemaal

wow!! gaat goed!:)

11,6% - Wauw!

Is het trouwens per definitie goed om staand te spinnen qua cardio / cutten / vet op benen kwijt raken, of moet ik dat iets genuanceerder zien? (En zo ja: hoe?)

Zoieso beter..meer spanning op je benen..en tis echt om lijnen in je benen te krijgen..
Ik moet ook zeggen dat ik t veel zwaarder vind als hardlopen en crossen ed. Het viel mij echt tegen, nu gaat t lekker gelukkig, ik blijf het er ook in houden als ik straks off-season ben zeg maar..tenminste das de bedoeling..;)

Ik zou m'n stats updaten als ik jou was: dit is echt wel iets om trots op te zijn!

Hoeveel kCal eet jij per dag zo ongeveer?

Ik zou m'n stats updaten als ik jou was: dit is echt wel iets om trots op te zijn!

Hoeveel kCal eet jij per dag zo ongeveer?

Ja moet ik ook ff doen ja.. hoeveel kcal's geen id..heel hoog in mijn eiwitten en kh's worden steeds minder..Liona checkt mij elke week en dan train ik daar ook en op basis daarvan word of mijn dieet aangescherpt, verhoogd of laten we hetzelfde..maar hoeveel kcal het zijn..? ikke niette weten..:rolleyes: Ik weet alleen dat ik t zwaar heb, maar das een goed teken heb ik mij laten vertellen..;) Bijna ochtend..en dan mag ik lekkere broodjes..pffff

Zoieso beter..meer spanning op je benen..en tis echt om lijnen in je benen te krijgen..
Ik moet ook zeggen dat ik t veel zwaarder vind als hardlopen en crossen ed. Het viel mij echt tegen, nu gaat t lekker gelukkig, ik blijf het er ook in houden als ik straks off-season ben zeg maar..tenminste das de bedoeling..;)

Lijnen in m'n benen hoef ik voorlopig nog niet op te rekenen, maar vind het wel een idee voor als ik binnenkort met cutten begin. Ik heb vooral m'n vetmassa rond m'n heupen / bovenbenen zitten, dus ben een beetje aan het kijken of ik daar dit soort dingen voor in kan zetten...

Okee as woensdag gaan we even foto's maken..dan heb ik t meeste tijd over in de sportschool..thuis lukt echt niet vanmorgen weer geprobeerd maar licht is echt drama hier..en tis nog steeds buiten te koud hahaha
Net lekker mijn broodjes op..jeez wat kan dat toch lekker zijn zeg..maar ik heb zo'n zin in die wedstrijd..krijg gewoon de kriebels als ik er aan denk..van grrrrr kom maar op!!
Is natuurlijk wel een voordeel dat ik alles steeds harder en droger zie worden hahahaa
Nou fanatiekelingen..lekker trainen, niet te veel drinken.;) enne gedraag jullie een beetje..

Terug
Naar boven