AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

Wow wat gaat het goed hier!
Ik denk dat het wel beter is als je niet weet op hoeveel cals je zit.(tenminste zo ervaar ik het zelf)
Fijn dat je zo geniet van broodjes terwijl het vroeger 'normale' voeding was kan je er nu ineens heel erg van genieten.:)

nou zonet terug van Liona en 2% kwijt gaat echt super..Liona vond dat ik er waanzinnig uitzag dus goed teken toch? zit nu op 11,6% echt cool!
Ze stond er versteld van dat ik zoveel nog nu was kwijt geraakt..als t volgende week weer zo is, word mijn voeding wat verhoogt want het mag natuurlijk niet te hard gaan..dan piek ik voor mijn wedstrijd ipv OP mijn wedstrijd hahaha
Ik moet ook zeggen, ik heb deze week VEEL honger gehad, zelfs als ik mijn maaltijd ophad had ik nog steeds honger..bleh..naar bed gaan nog steeds honger, nu? nog steeds honger maar ja..nog 6 weken dus we gaan er voor!!
Ik heb daar weer getraind..rug en ze zag overal de dwarsstrepen komen.. zelfs op mijn benen..jaja nog steeds zit er vet op mijn benen maar zij zag wat ze wilde zien..dus komt goed!! Nou ik ga zo weer even naar de sportschool..ik moet nog spinnen en biceps doen dus later maar weer en alvast fijn weekend allemaal
Echt respect voor je prestatie hoor, en je uithoudingsvermogen! Je mag nu al gigatrots op jezelf zijn! En inderdaad, nu goed timen dat je straks precies perfect op het podium staat! Nog 5 en een halve week!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel...vandaag heb ik t wel weer behoorlijk zwaar..:( honger, moe..futloos geen zin om te spinnen maar toch gedaan..ging niet met liefde deze keer.. maar ja de ene is de andere keer niet..morgen gaan we even wat fotootjes maken dus ik ben ook benieuwd..op een foto ziet het er toch zeker weer anders uit dan in t echiie..
Rug+biceps getraind..alles 4x8 en dat ging ok wel lekker jaa ik haal geen pr's nu..maar dat komt straks wel weer..
Ik had lekker een xtra oef rug gedaan en dat was chinnen en hij ging gewoon wonderbaarlijk 5x6 BW..ik had m toch al 3 weken overgeslagen..gelukkig was t dus nog niet zo erg gesteld..
Nou op naar morgen, weer wat dichterbij de zaterdag..oh en vrijdag natuurlijk daar ben ik toch ook altijd wel weer heel benieuwd..:D

Diep respect. Kan er niet meer van maken dan héél diep respect!
Gruwelijk nieuwsgierig naar je foto's, de progressie vrijdag en uiteraard het verslag van jouw junkdag zaterdag! Ik heb pannenkoeken op de planning staan voor zaterdag ;)

Diep respect. Kan er niet meer van maken dan héél diep respect!
Gruwelijk nieuwsgierig naar je foto's, de progressie vrijdag en uiteraard het verslag van jouw junkdag zaterdag! Ik heb pannenkoeken op de planning staan voor zaterdag ;)

Oeh ja pannenkoeken jaaahh die zijn ook lekker, met veel stroop..:meal:

Oeh ja pannenkoeken jaaahh die zijn ook lekker, met veel stroop..:meal:
Nooit gedacht dat ik het lekker zou vinden: spek & stroop.
Verder geen hartige pannenkoek voor mij (voor zover dit nog hartig te noemen is) - appel is ook lekker, of banaan (meebakken) met chocopasta! :lick:

Is het al bijna zaterdag?

Hier nog een fotootje van mijn rug, in mijn album staan er nog wat meer..
Nu..ik heb honger..:mc:
Maar ja..wel lekker schouders getraind btw..5 oefeningen..
front raise, neck press, side laterals, side raise en upright rowing..alles 4x8 en ik was binnen half uur klaar..echt weinig rust genomen achter elkaar door en t voelde lekker..
Vrijdag bij Liona benen trainen..daar zie ik dus wel eningzins tegenop,bovenal omdat ik daarna nog 1,5 uur terug moet rijden..:eek: met auw benen hahaha

ik kon niet echt een training van je vinden miss h
maar ik kwam wel een mooie buik tegen
die ziet er goed getraind uit

ik kon niet echt een training van je vinden miss h
maar ik kwam wel een mooie buik tegen
die ziet er goed getraind uit

Hey dank je wel..ja als mijn wedstrijd straks weer achter de rug is, hou ik mijn trainingen wel bij maar ik heb er vaak nu de puf niet echt voor..
Maar je hebt gelijk..ik moet het wel gaan doen eigenlijk..:rolleyes:

Hey dank je wel..ja als mijn wedstrijd straks weer achter de rug is, hou ik mijn trainingen wel bij maar ik heb er vaak nu de puf niet echt voor..
Maar je hebt gelijk..ik moet het wel gaan doen eigenlijk..:rolleyes:

dat is jou keuze
iedereen logt naar eigen inziens
en dat kan trainingen/voeding etc .... zijn
succes met je wedstrijd dan:)

Wauw! Ik weet meteen waar ik naartoe wil werken... ;)

Super!!!! Gaat echt goed!! Lijkt ook minder vlak als de vorige foto....

And the winner is ;)

Net even je gallery gechecked ...

holy moly meid, dat zit er al super uit hé !

Wauw! Ik weet meteen waar ik naartoe wil werken... ;)

Nou dank voor je compliment Dwarf, je traint hard zat dus dat komt wel goed!!

Super!!!! Gaat echt goed!! Lijkt ook minder vlak als de vorige foto....

And the winner is ;)

Ja is ook minder vlak..ik heb goeie begeleider hé.. en je de laatste zin..:D
Dank je wel!!

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Dank je wel Robke..ik doe mijn best en ga zo nu en dan echt door moeilijke momenten maar je moet er wat voor over hebben hé..dank je wle voor t compliment!!

Hele mooie foto, Miss H!
Al het harde werken wordt dus toch beloond! (en hoe!)

Echt een hele mooie foto! /blijft staren

oh my god, woorden schieten tekort!

Jee..ik ga straks nog blozen van jullie complimenten allemaal, leuk te horen dank jullie wel..
Morgen weer naar Liona toe..ben benieuwd of er weer wat vanaf is..
Altijd spannend..
Net weer even gespind en gecrosd..pff zit nu lekker aan mijn vissie..

Maakt het eigenlijk nog uit welk tempo je aanhoudt met staand spinnen? En handen wel aan het stuur neem ik aan?

He heb nu pas je log ontdekt!!! Wat wordt hier hard gewerkt zeg!
Ziet er goed uit man.

Greetz Kaza

Gaat echt goed hoor! Mooie rug, en je benen begin je ook goed te zien! Leuk koppie ook!

Terug
Naar boven