peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt respect voor je prestatie hoor, en je uithoudingsvermogen! Je mag nu al gigatrots op jezelf zijn! En inderdaad, nu goed timen dat je straks precies perfect op het podium staat! Nog 5 en een halve week!nou zonet terug van Liona en 2% kwijt gaat echt super..Liona vond dat ik er waanzinnig uitzag dus goed teken toch? zit nu op 11,6% echt cool!
Ze stond er versteld van dat ik zoveel nog nu was kwijt geraakt..als t volgende week weer zo is, word mijn voeding wat verhoogt want het mag natuurlijk niet te hard gaan..dan piek ik voor mijn wedstrijd ipv OP mijn wedstrijd hahaha
Ik moet ook zeggen, ik heb deze week VEEL honger gehad, zelfs als ik mijn maaltijd ophad had ik nog steeds honger..bleh..naar bed gaan nog steeds honger, nu? nog steeds honger maar ja..nog 6 weken dus we gaan er voor!!
Ik heb daar weer getraind..rug en ze zag overal de dwarsstrepen komen.. zelfs op mijn benen..jaja nog steeds zit er vet op mijn benen maar zij zag wat ze wilde zien..dus komt goed!! Nou ik ga zo weer even naar de sportschool..ik moet nog spinnen en biceps doen dus later maar weer en alvast fijn weekend allemaal
honger, moe..futloos geen zin om te spinnen maar toch gedaan..ging niet met liefde deze keer.. maar ja de ene is de andere keer niet..morgen gaan we even wat fotootjes maken dus ik ben ook benieuwd..op een foto ziet het er toch zeker weer anders uit dan in t echiie..
Diep respect. Kan er niet meer van maken dan héél diep respect!
Gruwelijk nieuwsgierig naar je foto's, de progressie vrijdag en uiteraard het verslag van jouw junkdag zaterdag! Ik heb pannenkoeken op de planning staan voor zaterdag![]()

Nooit gedacht dat ik het lekker zou vinden: spek & stroop.Oeh ja pannenkoeken jaaahh die zijn ook lekker, met veel stroop..![]()

met auw benen hahahaik kon niet echt een training van je vinden miss h
maar ik kwam wel een mooie buik tegen
die ziet er goed getraind uit

Hey dank je wel..ja als mijn wedstrijd straks weer achter de rug is, hou ik mijn trainingen wel bij maar ik heb er vaak nu de puf niet echt voor..
Maar je hebt gelijk..ik moet het wel gaan doen eigenlijk..![]()

Super!!!! Gaat echt goed!! Lijkt ook minder vlak als de vorige foto....
And the winner is![]()