MuscleMeat

LOG: Miss H..

Hey miss H,

Minder dat je even niet lekker was, maar zo te lezen laat het je niet verslaan ;)
Toch moet je jezelf wel ff die rust gunnen als je dat griepje hebt (ook al is het maar verkoudheid) ik had het ook maar ging gewoon door, maar toen kwam het dubbel zo hard weer terug. Wat mij vaak helpt is een vitamine bom nemen voor het slapen gaan en eventueel een asperine. (vitaminebom= gewoon 2 of 3 vitamine pillen nemen).
Geeft je weerstand weer een extra boost en de asperine helpt mij altijd de griep uit te zweten in de nacht.
suc6

Heel veel beterschap gewenst!

Wat de rest ook al zei; veel vitamientjes en een aspirine oid voor het slapen gaan doet wonderen. Bij verkoudheid smeer ik ook wel eens van die vapo-rub-achtige cremes of hang ik boven zo'n stoombadje.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zo moe de laatste tijd dat ik eigenlijk alleen aan het lezen ben en niet meer aan het posten maar nu maar even een update..
Ik was vrijdag natuurlijk bij Liona geweest en weer 6/10de procent gezakt..gaat hartstikke goed!
Een benentraining gehad, echt bizar..ik kon niet meer man..
Wijd squatten, diep squatten, legpress, leg extension , leg curl zit+staand en lunges en vervolgens nog kuiten..nou ik kon amper de trap meer aflopen hahahaha zelfs 2 dagen daarna nog spierpijn!
Spinnen gaat overigens ook top..ik heb echt goede voornemens om fotoootjes te plaatsen van het weekend hoop ik..
Ik ga waarschijnlijk ook van het weekend voor een poseerbadpak kijken.
Ik was afgeopen zondag trouwens naar de Zwaluwhoeve geweest maar wat een gekkkenhuis zeg daar.bleh..iedereen die zowat tegen je aan zit in de sauna, ik vind t niet erg om met mensen in de sauna te zitten maar dat ze zowat tegen je aan ziiten te zweten??!! Bleh voor mij niet meer daar..
Overigens was t natuurlijk wel even lekker voor mijn beentjes die warmte..:D
Nou ik ga mijn vis en eitjes maar even nuttigen.. later maar weer..

Volgende keer naar Bleiswijk gaan (Elysium) - ik ben in Nederland nergens zo'n fijne sauna tegengekomen als daar!

Ben gruwelijk godsgloeiend benieuwd naar die foto's!

Klinkt als een heftige beentraining, Miss H!
Complimenten en... /second DW

Volgende keer naar Bleiswijk gaan (Elysium) - ik ben in Nederland nergens zo'n fijne sauna tegengekomen als daar!
Ja maar ik hou dus niet zo van massatoerisme..maar miss andere dag..

Ben gruwelijk godsgloeiend benieuwd naar die foto's!

Ja ik ga t proberen..:D

Klinkt als een heftige beentraining, Miss H!
Complimenten en... /second DW

thnx..ik doe mijn best..en jah was ook zeker heftig..pff

Nou weer bij Liona geweest en kan er niets anders van maken dat t gewoon top gaat..ik ga gewoon lijnen in mijn benen zien die er eerst toch echt niet waren.. buik gaat ook lekker..ik heb van het weeknd dus ook mijn badpak gehaald..WAUW ik ben er echt zo blij mee..me love glim glim..
Verders net lekker gespind, lekker zware weerstand..phoeh..maar ik had lekker de prodigy en guns 'n roses op mijn mp3 dus ging als een trein hahaha
Gewicht val ik gelukkig nog niet zo heel veel af maar % wel dus gaat lekkah!
Enne die foto's..in mijn huis is t best donker dus krijg ik geen goeie foto's en moet ik dus buiten gaan staan maar daar is t errug koud..dus als ik even tijd heb moet ik maar even foto's maken op de sportschool..beter licht anders zie je nog niks..en ga ik dus geen foto's plaatsen..maar dat komt wel..

Hmmmm... jammer... heb je geen bouwlamp :p
Echt goed bezig jij!!!! 15% al! Wauw!
Doet je man ook wedstrijden? Zag op die andere site leuke foto! Leuk stel!

Hmmmm... jammer... heb je geen bouwlamp :p
Echt goed bezig jij!!!! 15% al! Wauw!
Doet je man ook wedstrijden? Zag op die andere site leuke foto! Leuk stel!

Ik heb net 2 fotootjes van mijn buik gemaakt en zit nu op 14% wat bij mijn avatar staat klopt eigenlijk dus al niet meer hahaha'
Ik zal ze even erop zetten..
En jah leuk stel hé hahaha ja hij heeft 2006 zn laatste wedstrijd gedraaid en nu aan het bouwen..hoewel t wel kriebelt nu ik weer bezig ben hahaha
Ons uiteindelijke doel is Duoposeren..dus wie weet wanneer..;)

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

voorbereidingJbc2009019.jpg

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

voorbereidingJbc2009018-1.jpg

Wauw! Doe mij ook zo'n buik! :heart:
Binnenkort een sneak previeuw van jou in je badpak? Ik kan helaas niet bij je wedstrijd zijn :sad:

Wat DW zei: nais buikje! (of liever gezegd, lack aan ;))

Mooi heur - hard werken wordt beloond!

Mooi buikje!! :clap: :)

Thnkx you all, en nope Dwarfje no sneak preview in badpak..das voor op de wedstrijd..er moet nog iets een beetje spannend blijven toch??
ik plaats na de wedstrijd wel de foto's..jammer dat je er niet bij kan zijn maar ja..ik weet niet waar jij vandaan komt eigenlijk maar tis helemaal in Maastricht hé de Jbc cup..

Mooi buikje!

Echt een mooie buik heb je en die gaat steeds mooier worden.:D
Hoe was het vrijdag bij Liona?

Inderdaad: updates!

Ja sorry, druk druk druk hahaha ja wie niet natuurlijk.. maar trainen, spinnen..sávonds thuis eten maken en dan doodmoe zijn en neerstorten voor de tv..
Maar ja gaat hartstikke goed, ik zit nu in het laatste blokje van vetpercentage's..zit nu zo rond de 13% en ik verlies weinig kg's dus das mooi!
Trainingen worden steeds zwaarder omdat ik mij steeds moeier voel..minder kh's en dat merk je wel degelijk!!
Vooral ook s'nachts wakker gaan liggen..blehh van de honger!!
Zo heel af en toe vraag jeje dan wel s af waar je het allemaal voor doet..maar als ik dan weer ff spiek naar mijn buikje voel ik mij weer wat beter..
Maar voor nu nog geen foto's..moet een beetje spannend blijven..hahahha
Maar Liona is in ieder geval tevreden dus das mooi!! en ik heb nog 7 wkn (iets minder) te gaan..en dan zien we wel waar t schip strand..
Lijnen beginnen steeds beter zichtbaar te worden maar nog zeker niet hoe IK ze WIL hebben!!..maar daarom gaan we maar weer braaf spinnen, zelfs na zón verschrikkelijk pijnlijke beentraining...:D

Karakter - dat heb je!
Ik wacht toch met spanning die foto's af...

Wauw! Wat een mooie buik al zeg!!! Je gaat echt super goed!
Sorry was al ff tijdje niet bij je geweest hier *schaam*
Zet m op meid ;)

Knuf greetje

Karakter - dat heb je!
Ik wacht toch met spanning die foto's af...

Haha i know..ik moet ook eigenlijk even goeie update maken..maar ik kan mij er gewoon ook moeilijk toe zetten nu..om ff te poseren etc..zodra ik de geest heb, zeg maar dan zie je t hier wel hahahah

Wauw! Wat een mooie buik al zeg!!! Je gaat echt super goed!
Sorry was al ff tijdje niet bij je geweest hier *schaam*
Zet m op meid ;)

Knuf greetje

Nou tis je vergeven hoor hahaha zo gaat dat hé, zoveel vrouwtjes hier met logjes...maar dank je wel..

• Like
Waarderingen: Sigi
Terug
Naar boven