Fitness Seller

LOG: Miss H..

Zag net trouwens je oude foto op BR van sept 2009, echt een mooie vooruitgang zeg, zowel meer massa als een stuk droger :thumbs:
Is het nog een beetje vol te houden, al het trainen, je strenge voeding en de monster-cravings onderdrukken :D

Hey Miss H!
Hoe gaat het hier? Nog 4 weken nu he... hou je het nog een beetje vol?

• Topic Starter Topic Starter
Zag net trouwens je oude foto op BR van sept 2009, echt een mooie vooruitgang zeg, zowel meer massa als een stuk droger :thumbs:
Is het nog een beetje vol te houden, al het trainen, je strenge voeding en de monster-cravings onderdrukken :D

Nou ik moet zeggen, t word steeds zwaarder..pff maar ja..het zij zo.. dank voor je compliment!

Hey Miss H!
Hoe gaat het hier? Nog 4 weken nu he... hou je het nog een beetje vol?

Ja en Nee..en jij??
Ik heb momenteel een vochtprobleem waardoor mijn weegschaal wat anders aangeeft dan dat ik wil..nu weet ik wel dat ik mij daar niet zo veel van moet aantrekken maar dat werkt niet helemaal..
Ben gewoon weer een stukkie minder hard dan 1,5 week geleden maar goed..zal wel weer goed komen maar hierdoor voel ik mij wel zwaar miserabel..gatver
We zien wel wat er gaat gebeuren over 4 weken.. voor nu, hoop ik dat ik mij snel weer wat lekkerder voel..

Zie die foto net pas maar ziet er goed uit, goed bezig!

Ja... snap ik... Ook al weet je dat het vocht is, het voelt zeker minder... zeker als je niet goed weet waardoor het komt... Het is maar vocht, dat is het dan ook, en beter dat je dat nu hebt dan tegen je wedstrijd aan. Vertrouw er maar op dat het goed komt, je zit ook bij goede begeleiding. Ik vond het vorige week even heel zwaar... Je bent al zo lang bezig, en moe en futloos en honger (en trek in zoet!)... maar nu nog 4 weken en ineens lijkt het heel dichtbij te gaan komen en heb ik het gevoel dat we nu de eindspurt ingaan. Je bent er bijna wijffie! Je bent al zo ver gekomen!
Begrijp wel wat je zegt, absoluut jammer als mensen niet komen omdat het zo ver is... Natuurlijk makkelijk gezegd dat je het voor jezelf moet doen, maar is toch fijn als mensen komen. Maar er komen zeker mensen, dus kijk vooral naar wie er wél komt!
Nog effe knallen en het gas erop! Zet hem op he!

Wat een mooie foto weer topper!!

Nou ik moet zeggen, t word steeds zwaarder..pff maar ja..het zij zo.. dank voor je compliment!

Ja en Nee..en jij??
Ik heb momenteel een vochtprobleem waardoor mijn weegschaal wat anders aangeeft dan dat ik wil..nu weet ik wel dat ik mij daar niet zo veel van moet aantrekken maar dat werkt niet helemaal..
Ben gewoon weer een stukkie minder hard dan 1,5 week geleden maar goed..zal wel weer goed komen maar hierdoor voel ik mij wel zwaar miserabel..gatver
We zien wel wat er gaat gebeuren over 4 weken.. voor nu, hoop ik dat ik mij snel weer wat lekkerder voel..

Pfff, kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe zwaar die laatste weekjes voorbereiding moeten zijn...
Balen van het vocht vasthouden, 'gewoon' niet teveel in de spiegel kijken :) en jezelf steeds voorstellen hoe je er straks on stage bijstaat.

Ja en Nee..en jij??
Zoals Sue eigenlijk al zei ben je momenteel onder goede begeleiding.
Op het podium ben je zeker weten wel van het vocht probleem af.
Sterkte met de laatste 4 weken van je voorbereiding!

Update:
Vandaag bij Liona geweest en t gaat goed..weer een half procentje eraf maar ze zegt dat t nu toch een beetje gaat stagneren omdat er niet zo heel veel meer af kan..we zijn er benieuwd wat t vocht straks gaat doen..
Maar de aderen zijn weer lekker zichtbaar toen ik vanmorgen aan t trainen was..joehoe!!
Straks nog even spinnen en dan om en nabij een drie weken te gaan!!!
Oh en fijn weekend iedereen en bedankt voor de complimenten allemaal..
Trouwens superset training gedaan vandaag met borst..nooit geweten dat je met relatief weinig gewicht zón AUW kan hebben ahahhahahaa

Aderen?! Hard-core hoor! Ik ben echt onwijs benieuwd naar je uiteindelijke wedstrijd-look. Je hebt er echt al hard aan gewerkt en blijft maar doorgaan - sterkte met de spierpijn trouwens ;)

Update:
Vandaag bij Liona geweest en t gaat goed..weer een half procentje eraf maar ze zegt dat t nu toch een beetje gaat stagneren omdat er niet zo heel veel meer af kan..we zijn er benieuwd wat t vocht straks gaat doen..
Maar de aderen zijn weer lekker zichtbaar toen ik vanmorgen aan t trainen was..joehoe!!
Straks nog even spinnen en dan om en nabij een drie weken te gaan!!!
Oh en fijn weekend iedereen en bedankt voor de complimenten allemaal..
Trouwens superset training gedaan vandaag met borst..nooit geweten dat je met relatief weinig gewicht zón AUW kan hebben ahahhahahaa

Kijk that's the spirit, jezelf ff lekker peptalken!
Uiteindelijk doe je het ook allemaal voor jezelf! En kan je trots op jezelf zijn dat je iets hebt bereikt dat niet veel mensen je na doen!

Kijk that's the spirit, jezelf ff lekker peptalken!
Uiteindelijk doe je het ook allemaal voor jezelf! En kan je trots op jezelf zijn dat je iets hebt bereikt dat niet veel mensen je na doen!

Ja je doet het immers ook eigenlijk voor jezelf. Vorige week zat ik er helemaal doorheen maar nu gaat ie weer lekker dus kom maaar op!!
Bedankt weer..
Net weer even lekker superset rug gedaan pff en daarna nog 45min gespind en nu zit ik te wachten todat het 20.30 is want dan ga ik lekker Greys kijken even relaxen..

Gister weer bij Liona geweest en gaat steeds beter..we hadden weer een nieuwe ader ontdekt..hahaha
Maar met die trainingen die ik daar moet doen ook niet zo moeilijk..phoehhh Mijns schouders doen echt zón pijn..maar wederom een goed teken.
Ik hou wederom weer vocht vast dus beetje lastig meten..maar ben ook weer s voorzien van de maandelijkse ongemakken dus ja..komt wel goed..
Net mijn badpak opgehaald bij Marjolijn en wat ie ie mooi geworden..:heart:
Daat zal t niet aan liggen;)
Ja wat kan ik nog meer zeggen..t gaat gewoon weer lekker..voel me goed, moe dat wel maar t hoort er allemaal bij zo in de laatste weken van je voorbereiding..
Nu hoopte mijn mannetje dat ik maar 1 wedstrijd ga doen maar zal ik wat vertellen..ik denk toch dat er miss wel wat meer aan zit te komen maar dat hangt ook af van 4 april..hoe dat gaat..hij blij..:p
Nahh das ook weer onzin want hij vind t natuurlijk wel leuk maar af en toe zijn er van die momenten in de week dan ben je gewoon wat minder gezellig..diegene die of een wedstrijd gedaan hebben of nu in voorbereiding zitten weten denk ik wel waar ik t over heb hahahaha
Nou toi toi toi en later maar weer, oh fijn weekend off course

Zo te lezen gaat het lekker.
Ik ben benieuwd naar je mooie badpak foto's.
Haha je man zal wel heel blij zijn. ;)
Succes de laatste 2 weken!
Fijn weekend!

Ik hoop heel erg ontzettend dat ik bij je volgende wedstrijd wel aanwezig kan zijn! Gruwelijk nieuwsgierig!

En volhouden hoor - maar zo te merken komt dat wel goed ;)

Netjes hoor!

Jaaaaa... staan we misschien straks samen 2 mei...? Zou wel kick zijn!
Nog krap twee weken, en je gaat echt super! Hou vol he!

Weer bij Lioontje geweest en % blijven hetzelfde maar ben wel weer 2cm van mijn benen kwijt dus dat gaat goed!
Vandaag poseerles gekregen..ging ook goed..het hielp wel mee dat ik al een tijdje mijn pumps op mijn werk draag hahaha
Nou ben verders ook best moe..die superset training beginnen wel zn tol te eisen..t spinnen ook trouwens..
Tot volgende week woensdag kt en daarna alleen nog maar cardio..en dan is t bijna zover!!
Bijna ook weer wat normaler gaan eten..joehoe!!
Nou fijn weekend..allemaal

Nog maar een weekje, woehoe! :D Succes met de laatste voorbereidingen!

Terug
Naar boven