MuscleMeat

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Mijn training vandaag was lekker..

borst+triceps

Bench press
8x40kg
8x45
8x50
8x55kg

Incline bench press
8x30kg
8x40
8x44kg
8x46kg

Dumbbell press
8x12kg
8x14
8x16
8x18 maar toen had ik ff een handje nodig..;)

Peck deck
8x28kg
8x34kg
8x40kg
8x46kg maar het is zo'n peck deck dat je je armen helemaal uit moet strekken, best wennen..nieuw apparaat nl..

Triceps push down
8x25
8x30
8x35
8x40

dippen

4x8 bodyweight

Kick back
4x8 met dbl van 5kg

en daarna 40 min staand kunnen spinnen, t gaat steeds beter..ben benieuwd of en wanneer ik een beetje lijnen kan gaan zien daar..:D

en nu is t bedtijd want ik begin trek te krijgen in verkeerde dingen..nouja dat heb ik zoieso al maar overdag kan ik op mijn werk niet zeggen hé ik ga ff slapen want ik heb trek hahaha
maar nu wel dus trusten allemaal

Trusten!

Kun je trouwens geen aminopoeder nemen? Schijnt ranzig te zijn, maar dan weet je zeker dat je alles veilig binnen krijgt met alleen je neus dicht knijpen en slikken ;)

Sterke bench hier.., alles free weights?
Vreemde gewichten trouwens....46kg.. :)

Trusten!

Kun je trouwens geen aminopoeder nemen? Schijnt ranzig te zijn, maar dan weet je zeker dat je alles veilig binnen krijgt met alleen je neus dicht knijpen en slikken ;)

ja ik heb zelf ook al geprobeerd fijn te malen en idd daar word je ook niet vrolijk van, nu snijd ik zo'n tablet in 8 stukken en dat gaat beter hahahah wat een zeikerd hé, maar krijg het dus echt niet weg..

Sterke bench hier.., alles free weights?
Vreemde gewichten trouwens....46kg.. :)

Ja nagenoeg alles free weight ja, soms kan je er niet van buiten..maar idd ja vreemde gewichten, hadden wij oook maar op sommige toestellen gaat het soms per 6 of 9kg geloof ik omhoog..heel raar maar goed. het is van het merk Lifefitness

Ach, iedereen heeft wat... zo gek als jij op aardappelen bent, zo graag eet ik rijst (om eens wat te noemen).

Is die gym een beetje leuk enzo? Want er zijn meerdere dames die een DBB-damesmeet zien zitten... dus misschien bij jou?

Ach, iedereen heeft wat... zo gek als jij op aardappelen bent, zo graag eet ik rijst (om eens wat te noemen).

Is die gym een beetje leuk enzo? Want er zijn meerdere dames die een DBB-damesmeet zien zitten... dus misschien bij jou?

Ja nou geen hardcore hoor..maar een dbb meet kan natuurlijk altijd:D we hebben wel een sauna..;) voor de liefhebbers..

Vandaag trouwens 50 min gespind ik ging echt als een trein, hoe verschillend dat toch kan zijn.. in ieder geval morgen weer naar Liona... ben zo benieuwd weer en we gaan morgen rug-biceps trainen...

:eek: dat heb je toch snel opgebouw dat spinnen! Lekker!
Als je eenmaal die conditie hebt, gaat het ook gewoon lekker!

Ja nou geen hardcore hoor..maar een dbb meet kan natuurlijk altijd:D we hebben wel een sauna..;) voor de liefhebbers..

Vandaag trouwens 50 min gespind ik ging echt als een trein, hoe verschillend dat toch kan zijn.. in ieder geval morgen weer naar Liona... ben zo benieuwd weer en we gaan morgen rug-biceps trainen...
Daar doe ik het voor ;)

:eek: dat heb je toch snel opgebouw dat spinnen! Lekker!
Als je eenmaal die conditie hebt, gaat het ook gewoon lekker!
+1 - doe je netjes inderdaad!
Ben benieuwd hoe het bij Liona je vergaat.
Als je zin hebt mag je haar wel de groeten van me doen - ik was dat meisje op MuscleBeach met een beige afritsbroek die ze overgehaald heeft met de challenge mee te doen (volledig kansloos, maar toch). Mag je meteen vertellen hoe fanatiek ik ben ;)

Daar doe ik het voor ;)

+1 - doe je netjes inderdaad!
Ben benieuwd hoe het bij Liona je vergaat.
Als je zin hebt mag je haar wel de groeten van me doen - ik was dat meisje op MuscleBeach met een beige afritsbroek die ze overgehaald heeft met de challenge mee te doen (volledig kansloos, maar toch). Mag je meteen vertellen hoe fanatiek ik ben ;)

Ok ga ik doen..( tenminste de intentie is er..niet vergeten..hoop ik;))

Ok ga ik doen..( tenminste de intentie is er..niet vergeten..hoop ik;))

Geen ramp als je er niet aan denkt - zat te googlen naar haar naam en wist dat ik haar had gezien afgelopen zomer. Toen was ik nog zo'n n00b oom haar naam nogmaals te vragen (kende nog helemaal geen begeleiders).

• Like
Waarderingen: Sue
Geen ramp als je er niet aan denkt - zat te googlen naar haar naam en wist dat ik haar had gezien afgelopen zomer. Toen was ik nog zo'n n00b oom haar naam nogmaals te vragen (kende nog helemaal geen begeleiders).

Oops..dus vergeten..ga het volgende week nog een keer proberen...
In ieder geval weer een 0,5% kwijt maar ik hou ook wat vocht vast omdat het nu ook mijn fijne periode is..
Maar volgens Liona gaat t helemaal goed komen..toch weer lekker wat getraind en ik ga straks nog even spinnen..
En ik heb zin in morgen..gewoon lekker brood..;)

balen die periode...
Toch ene halve procent! Netjes toch!
Spinse!
Was je brood lekker? Heb je een hele junkdag of een junkmaaltijd...?

Toch een half procent! :thumb:

Volgende keer is het dus veel meer ;)
Prettig weekend!

balen die periode...
Toch ene halve procent! Netjes toch!
Spinse!
Was je brood lekker? Heb je een hele junkdag of een junkmaaltijd...?

Junkmaaltijd..en jahh lekkerrr.
en over die procenten..gaat helemaal goed..ik maak me er ook echt geen zorgen over..ik was ook al 2cm kwijt op mijn benen..en ik zie ook zelf echt verandering..word droger..hahaha ikke is blij:D

Toch een half procent! :thumb:

Volgende keer is het dus veel meer ;)
Prettig weekend!

een half% een heel..whatever..als t tegen die tijd maar eraf is.. maar dat komt goed. Ik ga mijn buikspieren steeds beter zien:D
En ja net ook weer gespind gaat echt goed, straks even wat nieuwe muziek op mijn mp3 zetten..want er staaan nu wat nmmers op waar ik tijdens het spinnen niet zo veel mee kan..
fijn weekend ook allemaal

:cheer::lifter::evilnana::rocknana::rocker2::clap::clap::clap::clap::clap::clap::thumb::hello::wave::wave2::wave2::bow::bow2::wave2:

Kom ff koekenloeren:D:thumbs: :D:wave2:

Bah van de week echt niet lekker..last van mijn keel met slikken, giga verkouden bleh..ik naar de ha, en een antibioticakuurtje voorgeschreven gekregen..hmm niet echt een voorstander van.. ik Liona ge'smst en zei raadde me aan, geen kt en rust (overigens wel spinnen) Nou ik heb dus 1 dag geen kt gedaan en niet de antibiotica genomen..(en een heel goede neusspray, echt wonderspul zeg..) en nu is t weer zo goed als weg.. dus vandaag gewoon weer lekker mijn kt gedaan( rug+biceps) en daarna weer gespind en t ging weer lekker..dus van de week maar even mijn "verloren kt dag" inhalen en dan voel ik mij weer goed..toch balen als je voor je gevoel 1 dag minder getraind hebt..
Ik moet zeggen dat het er steeds droger uit gaat zien en dat stimuleerd mij ook wel..
Ik kan alleen niet echt de puf opbrengen om foto's te maken..ben zo moe sávonds..
En tis weer bijna vrijdag, gaan we weer naar Liona toe...ben weer benieuwd..ik ga waarschijnlijk een beentraining daar doen vrijdag..aaaooooo:eek!:
Nou morgen weer s wat vis enzo inslaan en dan weer richting de gym..
Ik moet wel zeggen ik heb t deze week wel moeilijk..ik heb zo'n trek in alles en nog wat..pff volhouden..gelukkig een mannetje wat mij steunt..
Nou dit was weer ff update ..lateeerrr

Bah van de week echt niet lekker..last van mijn keel met slikken, giga verkouden bleh..ik naar de ha, en een antibioticakuurtje voorgeschreven gekregen..hmm niet echt een voorstander van.. ik Liona ge'smst en zei raadde me aan, geen kt en rust (overigens wel spinnen) Nou ik heb dus 1 dag geen kt gedaan en niet de antibiotica genomen..(en een heel goede neusspray, echt wonderspul zeg..) en nu is t weer zo goed als weg.. dus vandaag gewoon weer lekker mijn kt gedaan( rug+biceps) en daarna weer gespind en t ging weer lekker..dus van de week maar even mijn "verloren kt dag" inhalen en dan voel ik mij weer goed..toch balen als je voor je gevoel 1 dag minder getraind hebt..
Ik moet zeggen dat het er steeds droger uit gaat zien en dat stimuleerd mij ook wel..
Ik kan alleen niet echt de puf opbrengen om foto's te maken..ben zo moe sávonds..
En tis weer bijna vrijdag, gaan we weer naar Liona toe...ben weer benieuwd..ik ga waarschijnlijk een beentraining daar doen vrijdag..aaaooooo:eek!:
Nou morgen weer s wat vis enzo inslaan en dan weer richting de gym..
Ik moet wel zeggen ik heb t deze week wel moeilijk..ik heb zo'n trek in alles en nog wat..pff volhouden..gelukkig een mannetje wat mij steunt..
Nou dit was weer ff update ..lateeerrr

Lekker uitrusten... en beter worden!!!!!

ff volhouden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:windup::clap::thumbs::clap::thumbs::clap::wave2:

jah doe mijn best...maar mijn maag knort..pff ik ga zo maar s naar bed denk ik..ik besluit altijd om "even" om dbb te kijken maar dat even word altijd langer hebben jullie dat nou ook??:p

jah doe mijn best...maar mijn maag knort..pff ik ga zo maar s naar bed denk ik..ik besluit altijd om "even" om dbb te kijken maar dat even word altijd langer hebben jullie dat nou ook??:p
Altijd!

Maarre: wat lekker dat je die antibiotica dan toch niet nodig hebt gehad!
Tja, ik ga toch een beetje aandringen op foto's - al zijn het maar hetzelfde soort als ik maak in de spiegel, geeft een mooie vergelijking ;)

Ooh :( klote zeg dat je niet fit bent.
Snel weer opknappen meid.
Je gaat anders super goed :bow:

Terug
Naar boven