Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets minder dan een uurtje over gedaan en dat is prima voor meer heb ik gewoon geen tijd..helaas
Ik wilde ook nog eigenlijk de leg press doen maar was steeds bezet en ik bedacht mij dat ik terug moest fietsen en voelde mijn benen behoorlijk dus ik was tevreden.
Morgen weer stage dus geen trainen..vrijdag weer dan weer UB
Ja zo goed als, ik buk zover mogelijk voorover
zodat de schijven op de bb de grond raken..Mooie benen training en dan in minder dan een uurtje.Lekker hoor!
![]()

Ja dat voelde ik idd gisteraaf al, laat staan vanmorgen..maar na een hele dag stage lopen in het trimsalon is het een stuk minder nuZeker nette traning ! Ik geloof dat je je benen al goed voelde!

Dank u.. hoewel ik de gewichten niet echt super vind..behalve dan de Sldl..die vind ik wel ok..Heftige benen training voor iemand die niet zo vaak meer traint dame! netjes

Ja kuiten kan je idd echt heel vervelende spierpijn van hebben ja.. ik voel ze wel maar niet op een vervelende manier..godzijdanknice , ik deed een tijdje terug ook weer eens een keer kuiten
dat heb ik dus gevoeld - dus wees voorbereid
sterk die stiffs - 80 is helemaal niet verkeerd hoor
Ik hoop het in ieder geval welVolgens mij is dat juist ideaal 1 uur training
Dacht dat een korte heftige training juist het beste was voor groei en herstel

Nee dat is juist mogelijk volgens mij
Heb zelf nog pas een artikel in een oude Muscle & Fitness gelezen over trainen voor massa. Zal eens kijken of ik die kan vinden en scannen voor je
3x a 4x per week een korte goede training moet voldoende zijn
Je hebt ook meer hersteltijd en kan daardoor dus de volgende training weer knallen

Ja zo goed als, ik buk zover mogelijk vooroverzodat de schijven op de bb de grond raken......

Ja true, alleen zit ook echt in je hoofd dan van ik MOET 5x per week trainen..afkicken dus en dat gevoel loslatenIntensiteit kan je natuurlijk wel opschroeven ook in minder tijd of minder trainingen.
En inderdaad zwaarder trainen omdat je beter herstelt.
Ga drvoor!

Ik doe na een warmup set, 5x5 en pak dan 65kg. En sta op een stepper, zodat ik diep door kan. Ik sta wel schouderbreedte.
Vind je 80kg echt heel sterk. Pffff petje af.![]()

nog steeds niet afgekickt dus....denk dat je er nooit vanaf kom meid, eens fantiek, altijd fanatiek....

Vandaag mezelf weer kick onder mijn kont gegeven en was vanmorgen om half 8 al mijn kipfilet aan t bakken en broccoli aan t koken dus..okee mindset is omKrachtverlies is wel een mind dingetje he. Tenminste bij mij wel. Maar wat the Hell, we zijn bodybuilders.
Massa boven kracht. En die kracht gaat echt wel omhoog toch!!
Alleen als je van set en reps range verandert en zeker van laag naar hoog dan zak je met je weights.
Wel schoon blijven eten natuurlijk. Af en toe eens lekker cheaten, maar dan weer on track komen. Je gaat lekker toch?

Oh die dip ken ik. Ik ben aan het opkrabbelen en ga zo ook weer richting gym om een rondje cardio te gaan doen. Stiekem ook wat bi's en tri's denk ik, maar that's it
Eten is en blijft een zwaar iets he? De discipline, zeker omdat mensen om je heen gewoon alles 'vreten' wat ze maar willen.
Komt goed Miss H.. We hebben al eerder laten zien dat we het kunnen.![]()

jaa begint weer beetje te komen..Lekkere beentraining zeg. En hoe diep zijn je squats?