AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Rare lower body training heb jij Miss H. ;)
Hoe doe je die upright row? Ik doe hem schouderbreedte en met een straight bar, geen enkel probleem met de polsen. :rolleyes:
Tenzij je de oefening doet voor je "ik weet niet spieren".

Breed is meer focus op de schouders en smal is meer focus op de traps. (so i''m told)

Benen, vrijdag even gedaan maar niet noemenswaardig..dus post ik lekker niet:p

Ja daar begon ik dus mee, straight bar, schouderbreedte maar voelde niet lekker..
Dus overgegaan op db's, ik doe deze nl als vervanging voor shrugs;) Op aanraden van Robke..even ervaren..dus dat doe ik nu.
Nou moet ik zeggen dat mijn traps echt niet slecht zijn dus shrugs wel zeker werkt maar even tijdelijk switschen kan nooit geen kwaad, dus even ervaren.
Even andere trainingsprikkel;)

Heerlijke after weekend training toch!

DB uprights vind ik zelf wel leuk. Je kan ze ook starten voor dat middel punt tussen je benen en dan naar buiten en omhoog.
Ook leuk :) Traps en schouders tegelijk :)

En waarom post jij je been training niet? :mad:

DB uprights vind ik zelf wel leuk. Je kan ze ook starten voor dat middel punt tussen je benen en dan naar buiten en omhoog.

Benen, vrijdag even gedaan maar niet noemenswaardig..dus post ik lekker niet:p

Ja daar begon ik dus mee, straight bar, schouderbreedte maar voelde niet lekker..
Dus overgegaan op db's, ik doe deze nl als vervanging voor shrugs;) Op aanraden van Robke..even ervaren..dus dat doe ik nu.
Nou moet ik zeggen dat mijn traps echt niet slecht zijn dus shrugs wel zeker werkt maar even tijdelijk switschen kan nooit geen kwaad, dus even ervaren.
Even andere trainingsprikkel;)

:trollface:

Gaat lekker hier zo te horen, hoeveel meten je armen nu dan?

Als de ene weg is , komen de andere terug zo te zien :D!
Goede comeback

• #2.027
Heerlijke after weekend training toch!
Ja was niets mis mee;)

Ja nou volgende keer schouders pak ik de shrugs er weer bij, ik wissel ze gewoon.. my belofed shrugs, i can't let them go:p

He, en normaal post ik al mijn trainingen..alleen een waardeloze beentraining niet..lekker puh:D

:trollface:

Gaat lekker hier zo te horen, hoeveel meten je armen nu dan?
Oh tis alweer een maandje of 2 geleden gemeten, toen was t bijna 33cm;), maar zonder een laag vet hé..dat scheelt nogal als je hoog % hebt..

Als de ene weg is , komen de andere terug zo te zien :D!
Goede comeback
Wie is er weg dan?? Maar thnks Feyoso, alles goed met jou?

:D

Ik zou vandaag gaan trainen maar aangezien ik morgen en vrijdag vrij ben, vind ik het lekker om weer s old scool samen met ventje te trainen:)
Dus sorry guys morgen pas update:D

Je was een tijd weg.. Met mij alles goed, hoogte gewicht ooit bereikt.. 84,6KG.. Goal is 95KG voor eind bulk(april) en dan cutten naar 4/5% BF, deelname aan DBB contest 2013 zit er normaal in..

Je had eerst toch 37cm?

• #2.030
Whattt was t maar waar..nee man, 32cm zat ik eerst;)

Ben nu alweer tijdje terug hoor;) Maar goed bezig dus.. leuk doel om naar toe te werken,, veel succes;)

Wuuuuuut? Een tijdje terug stonden we toch nog gelijk qua size?

Ik zit nu op 38,5... 40 sooo closeeeee:D

• #2.032
Wuuuuuut? Een tijdje terug stonden we toch nog gelijk qua size?

Ik zit nu op 38,5... 40 sooo closeeeee:D

Nou Demian, 37 cm heb ik nooit gehad hoor..miss komt t nog;) Maar wat ik al zei, staar je daar ook niet blind op.. als het % hoger ligt dan worden je armen ook in omvang dikker:D

• #2.033
Vandaag weer lekker met mijn mannetje samen getraind, god wat is het toch lekker als je een spotter bij de hand hebt:)

Bench press:
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x62,5kg (2 met spot)
5x65kg met lichte spot

Incline bench press:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
6x45kg
4x47,5kg alle zeilen bij zeg..

Incline db press:gewicht per db
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
4x25kg mijn mannetje heeft alleen even geholpen ze de eerste keer omhoog te krijgen, me very happy..nog nooit gehaald:lifter:

Cable flyes:
8xstnd 4 (ik gok zo'n 20kg) aangezien de cijfertjes lopen tot de 20
8xstnd 4
8x stnd 4
8x srnd 5
8x stnd 5

Tricep pushdown
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
6x50kg was net ff te zwaar..jammerrrr

Triceps dippen bw:
5x8 bw Ik was al helemaal leeg, merkte ik..wel lekker:)

triceps cable overhead ext.
8x25kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg
8x35kg

Heerlijke ouderwetse training, in die zin dat ik de laatste tijd natuurlijk veel stage moet lopen.. Maar morgen staat er weer een gezamelijke training op het menu:D

• Like
Waarderingen: Dani
Wow mooie training!

Ga zo door!
Lekker he samen trainen :-)

das te zien aan de weights! nette gewichten weer dame!

• #2.036
Klopt helemaal zondags train ik op safe de rest vande week heb ik ook een trainingsmaatje bij me ;-)
Weet precies wat hij moet doen wanneer wel en niet helpen geweldig!

Ga zo door ;-)

• #2.038
Klopt helemaal zondags train ik op safe de rest vande week heb ik ook een trainingsmaatje bij me ;-)
Weet precies wat hij moet doen wanneer wel en niet helpen geweldig!

Ga zo door ;-)

Doen we, morgen weer een lekker dagje:D

Lekkere training ja.
Vroeger kregen we nog vids te zien ;)

• #2.040
vroeger? Dat was 3 maanden geleden man.! Besides e intensiteit is wat minder omdat ik meestal maar 3x per week kan ivm studie..laat maar s filmpje van jou zien.. Trouwens ik post alleen filmpjes als er echt wat te posten valt.. Ik heb al 70kg gebankt dus ga geen filmpje van 65 maken toch;)

Terug
Naar boven