Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training weer! Andere keer kom ik weer een keertje, gaan we samen benen doen aangezien jullie nu 2 squatrekken hebben kunnen we tegelijk.![]()

Ja lijkt me weer gezellig Sanne, er is alleen één maar.. we hebben nu 2 barbarian squatreks maar geen spiegels ervoor..wweet niet of jij dat heel erg mist..anders u bent welkomLekkere training weer! Andere keer kom ik weer een keertje, gaan we samen benen doen aangezien jullie nu 2 squatrekken hebben kunnen we tegelijk.![]()

Mwaa valt op zich ook wel mee toch..ik wilde ook walking lunges doen maar helaas..na de Sldl en Squats voelde ik al dat dat er niet inzat

off course you are

nou 7 x 70 kg squat is niet niks H! Lekkere spierpijn nu![]()

Ja das waar ja..oud omaatje is er niks bijhaha ik vind spierpijn bij mezelf altijd wel grappig eigenlijk. Lach mezelf vaak uit om de rare onnatuurlijke bewegingen die ik dan maak...
Nette BOR weer zeg! Rest uiteraard ook pittig zoals we gewend zijn hier![]()
enne bedankt hé
Okee dan.. ja maar het is nu nog shit man..70kg squat..niet echt gewichten die ik top vind..nog even doortrainen heb toch een tijdje lopen klooien..Ik kijk bij de Gym waar ik train alleen in de spiegel, omdat het squatrek er voor staat.Het beste is gewoon zonder spiegel. Dus voor mij geen probleem! Binnenkort even een datum prikken dan!
Thnks, ik train mijn biceps niet meer dan dat ik al deed hoor..alleen nu anders omdat ik ze combineer in een superset met triceps en ik moet zeggen, ik krijg er een giga pomp van dus das een goed teken, dacht ik zoLekker!
Die supersets zijn een goed idee zeg.
Merk je al wat van het meer trainen van je biceps?

Weer een strakke training zeg. Je gaat me nu toch niet vertellen dat je dit binnen een uur doet he?

Ja zo goed als, ik buk zover mogelijk vooroverzodat de schijven op de bb de grond raken..
Ja dat voelde ik idd gisteraaf al, laat staan vanmorgen..maar na een hele dag stage lopen in het trimsalon is het een stuk minder nu
Dank u.. hoewel ik de gewichten niet echt super vind..behalve dan de Sldl..die vind ik wel ok..
Ja kuiten kan je idd echt heel vervelende spierpijn van hebben ja.. ik voel ze wel maar niet op een vervelende manier..godzijdank
Ik hoop het in ieder geval wel
Ik hoop eigenlijk dat ik met "maar"een schema van 3x per week toch wat massa zou kunnen pakken..wat denken jullie? Mogelijk of toch net iets te weinig? En is het meer onderhoud..naja ik heb toch niet meer tijd dus mijn lichaam moet het er maar mee doen
Ik moet zeggen dat ik nu aardig gesloopt ben van mijn dagje stage en blij dat ik gister heb getraind. Morgen weer een Ub-dagje

J

Zijn die uit balans dan?? Ik hab vorige week wel upright rows gedaan maar was nu alweer ff geleden voor mijn gevoel dat ik shrugs gedaan had n dat vind ik toch echt een heerlijke oefening.Misschien een idee om die shrugs te wisselen voor narrow grip upright rows?
Zo blijven je pressen/pulls wat meer in balans

Dan pak ik m niet zo narrow dan valt die belasting ook wel mee toch

We gaan t ervaren..EZ bar of DB's
imo beter dan shrugs voor wat hoogte op de traps te krijgen
Ja, das wel relaxt als je veel loopt op je werk, wordt goed doorbloed en spieren blijven lekker warm = minder pijn![]()

) en druk met de studie dus we gaan lekker door

Ziet er goed uit.
Je leven klinkt als dat van mij, druk druk druk..oh ja; en druk.
Hang in there! Ennuh, dat vet % gedoe, i get it. Ik kamp met hetzelfde probleem. Niets van aantrekken, je weet waar je naar toe wilt (omdat je daar al geweest bent) en andere zien toch iets anders als ze naar jou kijken, dan jijzelf..Lekker doorgaan, komt wel goed.