Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke borst en triceps training Miss H.En lekker met je eigen spotter.
![]()

machine)
Don't be, komt vanzelf..je bent ook net begonnen dus gewoon lekker door trainen en moet je opletten als je consequent blijft trainen wat een progressie je kan maken

whaow... duurt nog wel ff voor ik met jou kan mee trainen hoor
alhoewel... als ik eerst ga, kan jij opwarmen met het gewicht waar ik mee eindig hahahaha

Prima log en wat een knaller bent U !
succes verders !

ehehe maak je niet druk, ik zeg ook U tegen iemand van 25Dank je wel, altijd leuk te horen
Maarre U... zo oud ben ik nu toch ook weer niet..![]()

ehehe maak je niet druk, ik zeg ook U tegen iemand van 25![]()

Volgens mij ga jij echt lekkerwat een mooie verschil met toen ;D

hapjes,battles,squashtoernooi..gezellige boel dus..
Ja dank je wel, ik mag niet mopperen nee
Maar er blijft altijd ruimte voor nog meer massa dus daar trainen we dan ook hard voor
Hoe gaat het met de wedstrijden??
Morgen lekker weekend en zondag bestaat onze sportschool 20jaar en hebben we een groot feesthapjes,battles,squashtoernooi..gezellige boel dus..
Echt zin in![]()

Dank je, feessie was erg leukfoei foei miss h, lekker getraind weer zeg.
veel plezier met je feessie!

we doen ons best hé

ja misschien maar het is zo lekker..en ik ga er best goed op

Het feestje was idd erg gezellig, op naar de volgende 10 jaarHoop dat je een leuk weekend heb, dat het maar een feest mag worden
Hey een atleet is nooit tevreden en daarom zal hij/zij er altijd hard aan werken om te verbeteren. Je bent lekker gefocussed dus dat zal wel lukken
Wedstrijden ben ik klaar mee. Ik heb 21jaar op het podium gestaan en nu is het wel genoeg. Het blijft gewoon heel moeilijk als niet Amerikaan om gezien te worden. Zeker op de wedstrijden in de USA en aangezien er eigenlijk geen wedstrijden zijn voor dames in Europa houdt het een beetje op...helaas...

Hoewel ik zelf vind dat je echt een supermooi fysiek hebt..ik had ook echt gedacht dat je overstap naar de bb-klasse een perfecte stap voor je zou zijn geweest, jammer genoeg niet.Dank, ik was ook echt kapot