Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, feessie was erg leuk
Het feestje was idd erg gezellig, op naar de volgende 10 jaar
Ja das waar, we zijn idd nooit tevreden maar das best een goeie eigenschap, houd je gefocust
Jammer dat je er zelf mee gestopt bent maar wel begrijpelijk, vooral na die absurde plaatsingenHoewel ik zelf vind dat je echt een supermooi fysiek hebt..ik had ook echt gedacht dat je overstap naar de bb-klasse een perfecte stap voor je zou zijn geweest, jammer genoeg niet.
Nog steeds dames aan t begeleiden voor wedstrijden?

Ja klopt dat ik doe voel iddOei een vroege fail, die ga je voelen hahaha
Lekkere biceps training ook.![]()

Was dat nou jullie eigen sportschool, nee toch?? was toch Jordan of ben ik nu echt in de war??
Nou ja de overstap naar BB heb ik nog niet terug gemaakt, wel naar de womens physique klasse...om eerlijk te zijn denk ik dat BB voor dames, wedstrijd niveau, sterven na dood is en dat het ook niet lang meer zal duren dat er geen wedstrijden meer zijn voor deze klasse. Denk dat ze de womens physique klasse hiervoor gebruiken...
Ja ik begeleid nog dames en heren, van diverse niveau`s. Zo ben ik op dit moment met een NL`s ex top model aan het werk...en dat gaat echt heel goed. Ze gaat waarschijnlijk volgend jaar het podium op
en dan natuurlijk nog met de sportsmodels bezig....
Vind het wel super gaaf dat jij nog steeds zo super fanatiek en gedreven aan de gang bent![]()

Nou ja de overstap naar BB heb ik nog niet terug gemaakt, wel naar de womens physique klasse...om eerlijk te zijn denk ik dat BB voor dames, wedstrijd niveau, sterven na dood is en dat het ook niet lang meer zal duren dat er geen wedstrijden meer zijn voor deze klasse. Denk dat ze de womens physique klasse hiervoor gebruiken.
)Nee hoor, je bent niet in de war..was t maar waar
Maar ik werk er al 12jaar dus ach..beschouw het wel bijna als zodanig..in die zin dat we echt een team zijn met zn allen
Oh joh ik d8 dat je wel de overstap naar de bb klasse had gemaakt..
Anyway met jouw fysiek had het zeker gekunt maar denk idd op proffesioneel niveau het idd aan t uitsterven is.
Maar dan zijn er altijd wel klasse's die er hopelijk goed op aan sluiten
Nee ik ben ooit in de BB klasse begonnen in 1991 en daarna niet meer de stap terug gemaakt. Heb er wel aangedacht maar vond de Physique klasse een beter aansluiting hebben op mijn fysiek. Helaas dacht de jury daar anders over![]()
Ja ach, t virus van bb zit er nu eenmaal in en ben bang dat dat er niet meer uit gaat
Alleen maar goed want mede daardoor zijn mensen altijd verbaasd als ik zeg dat ik al een zoontje van 5 heb
Wedstrijden zit er denk ik niet meer in, maar zeg nooit nooit
Ik ben gewoon geen podium-material, trainingsbeest wel maar een hakkentype..
Leuk dat je eens kwam kijken in mijn log, en succes met de dames![]()

Vind ik persoonlijk de mooiste klasse! Zo'n fysiek is echt mijn droom!
Binnenkort nog een physique wedstrijd op de planning Masha?
(Sorry Miss H for interrupting you log)

Is toch gewoon gezelli

Nou ja je weet maar nooit he wedstrijden...je heb gewoon de drive en als je ineens weer de wedstrijd spirit krijgt kan dat altijd toch?? nah ja zonder hakken dan
Dan heb jij je zoontje zeker net nadat je hier altijd kwam gekregen...of zit ik nu fout??...
---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 00:40 ----------
Nee geen plannen meer ...mascha is er klaar mee![]()

staat ook bij mijn pics

Ja nou lang niet, wat ik normaal doe maar ach soms is het even niet anders. Bovenkant mag ik idd niet over klagen, veel wel..maar daarover niet
TnkssPittige training Miss H. Top.
En je mag altijd op visite komen op mijn log. Vond even dat een bedankje op zijn plaats was.

dank..de rust was ongeveer 30sec.. Wel miss iets te kort maar soms ook wel lekker om de boel even anders te belastenkort maar krachtige training hoor! Vind het weer nette gewichten en neem aan dat je niet erg lang gerust heb tussen de sets.
training duurde 40 min ongeveer.. Tja geen haktypje hier Hahamooie training weer hoor! Toch nog wel aantal oefeningen, hoelang heb je erover gedaan?
Wel leuk om te lezen wat je zegt over de wedstrijden. Ik ben ook totaal geen type om met hakken een podium op te gaanWeet precies wat je bedoelt.
Wordt nog wel gevraagd, maar twijfel echt gigantisch.
dank..de rust was ongeveer 30sec.. Wel miss iets te kort maar soms ook wel lekker om de boel even anders te belasten
training duurde 40 min ongeveer.. Tja geen haktypje hier Haha