AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

Oei een vroege fail, die ga je voelen hahaha :p
Lekkere biceps training ook.:)

Dank je, feessie was erg leuk;)

Het feestje was idd erg gezellig, op naar de volgende 10 jaar;)
Ja das waar, we zijn idd nooit tevreden maar das best een goeie eigenschap, houd je gefocust:D

Jammer dat je er zelf mee gestopt bent maar wel begrijpelijk, vooral na die absurde plaatsingen:rolleyes:Hoewel ik zelf vind dat je echt een supermooi fysiek hebt..ik had ook echt gedacht dat je overstap naar de bb-klasse een perfecte stap voor je zou zijn geweest, jammer genoeg niet.
Nog steeds dames aan t begeleiden voor wedstrijden?

Was dat nou jullie eigen sportschool, nee toch?? was toch Jordan of ben ik nu echt in de war??
Nou ja de overstap naar BB heb ik nog niet terug gemaakt, wel naar de womens physique klasse...om eerlijk te zijn denk ik dat BB voor dames, wedstrijd niveau, sterven na dood is en dat het ook niet lang meer zal duren dat er geen wedstrijden meer zijn voor deze klasse. Denk dat ze de womens physique klasse hiervoor gebruiken...
Ja ik begeleid nog dames en heren, van diverse niveau`s. Zo ben ik op dit moment met een NL`s ex top model aan het werk...en dat gaat echt heel goed. Ze gaat waarschijnlijk volgend jaar het podium op :D
en dan natuurlijk nog met de sportsmodels bezig....

Vind het wel super gaaf dat jij nog steeds zo super fanatiek en gedreven aan de gang bent:):)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.063
Nee hoor, je bent niet in de war..was t maar waar;)
Maar ik werk er al 12jaar dus ach..beschouw het wel bijna als zodanig..in die zin dat we echt een team zijn met zn allen;)

Oh joh ik d8 dat je wel de overstap naar de bb klasse had gemaakt..:o
Anyway met jouw fysiek had het zeker gekunt maar denk idd op proffesioneel niveau het idd aan t uitsterven is.
Maar dan zijn er altijd wel klasse's die er hopelijk goed op aan sluiten;)

Ja ach, t virus van bb zit er nu eenmaal in en ben bang dat dat er niet meer uit gaat;)
Alleen maar goed want mede daardoor zijn mensen altijd verbaasd als ik zeg dat ik al een zoontje van 5 heb:D
Wedstrijden zit er denk ik niet meer in, maar zeg nooit nooit;)
Ik ben gewoon geen podium-material, trainingsbeest wel maar een hakkentype..:(
Leuk dat je eens kwam kijken in mijn log, en succes met de dames;)

Laatst bewerkt:
  • #2.064
Oei een vroege fail, die ga je voelen hahaha :p
Lekkere biceps training ook.:)
Ja klopt dat ik doe voel idd:o:D

Was dat nou jullie eigen sportschool, nee toch?? was toch Jordan of ben ik nu echt in de war??
Nou ja de overstap naar BB heb ik nog niet terug gemaakt, wel naar de womens physique klasse...om eerlijk te zijn denk ik dat BB voor dames, wedstrijd niveau, sterven na dood is en dat het ook niet lang meer zal duren dat er geen wedstrijden meer zijn voor deze klasse. Denk dat ze de womens physique klasse hiervoor gebruiken...
Ja ik begeleid nog dames en heren, van diverse niveau`s. Zo ben ik op dit moment met een NL`s ex top model aan het werk...en dat gaat echt heel goed. Ze gaat waarschijnlijk volgend jaar het podium op :D
en dan natuurlijk nog met de sportsmodels bezig....

Vind het wel super gaaf dat jij nog steeds zo super fanatiek en gedreven aan de gang bent:):)

Antwoord staat dus 1 post hierboven, ik was je vergeten te quoten:p

Vandaag overigens niets gedaan, had belangerijke afspr op school voor die kleine jongen.
Morgen gaan we weer er tegenaan.. ik mik op borst-tri.. echt de lekkerste training:D

Nou ja de overstap naar BB heb ik nog niet terug gemaakt, wel naar de womens physique klasse...om eerlijk te zijn denk ik dat BB voor dames, wedstrijd niveau, sterven na dood is en dat het ook niet lang meer zal duren dat er geen wedstrijden meer zijn voor deze klasse. Denk dat ze de womens physique klasse hiervoor gebruiken.

Vind ik persoonlijk de mooiste klasse! Zo'n fysiek is echt mijn droom!
Binnenkort nog een physique wedstrijd op de planning Masha?

(Sorry Miss H for interrupting you log :))

Thanks for the 'log' visit.

Nee hoor, je bent niet in de war..was t maar waar;)
Maar ik werk er al 12jaar dus ach..beschouw het wel bijna als zodanig..in die zin dat we echt een team zijn met zn allen;)

Oh joh ik d8 dat je wel de overstap naar de bb klasse had gemaakt..:o
Anyway met jouw fysiek had het zeker gekunt maar denk idd op proffesioneel niveau het idd aan t uitsterven is.
Maar dan zijn er altijd wel klasse's die er hopelijk goed op aan sluiten;)

Nee ik ben ooit in de BB klasse begonnen in 1991 en daarna niet meer de stap terug gemaakt. Heb er wel aangedacht maar vond de Physique klasse een beter aansluiting hebben op mijn fysiek. Helaas dacht de jury daar anders over :(

Ja ach, t virus van bb zit er nu eenmaal in en ben bang dat dat er niet meer uit gaat;)
Alleen maar goed want mede daardoor zijn mensen altijd verbaasd als ik zeg dat ik al een zoontje van 5 heb:D
Wedstrijden zit er denk ik niet meer in, maar zeg nooit nooit;)
Ik ben gewoon geen podium-material, trainingsbeest wel maar een hakkentype..:(
Leuk dat je eens kwam kijken in mijn log, en succes met de dames;)

Nou ja je weet maar nooit he wedstrijden...je heb gewoon de drive en als je ineens weer de wedstrijd spirit krijgt kan dat altijd toch?? nah ja zonder hakken dan:D
Dan heb jij je zoontje zeker net nadat je hier altijd kwam gekregen...of zit ik nu fout??...

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 00:40 ----------

Vind ik persoonlijk de mooiste klasse! Zo'n fysiek is echt mijn droom!
Binnenkort nog een physique wedstrijd op de planning Masha?

(Sorry Miss H for interrupting you log :))

Nee geen plannen meer ...mascha is er klaar mee:eek:

• #2.068
Is toch gewoon gezelli:D

Nou ja je weet maar nooit he wedstrijden...je heb gewoon de drive en als je ineens weer de wedstrijd spirit krijgt kan dat altijd toch?? nah ja zonder hakken dan:D
Dan heb jij je zoontje zeker net nadat je hier altijd kwam gekregen...of zit ik nu fout??...

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 00:40 ----------

Nee geen plannen meer ...mascha is er klaar mee:eek:

Ja als er straks een wedstrijd komt zonder hakken, doe ik mee:p
Maar idd, ja mijn zoontje (nu 5jr) is in 2007 geboren hahaha, kan je nagaan hoe snel t allemaal gaat:(
Hij staat ook op de foto bij mij, in t blad match..was zo leuk dat hij er ook op mocht;) staat ook bij mijn pics:D

Vandaag even een korte training icm tekort aan tijd:

Bor:
8x30kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
5x52,5kg

Lat pull smal grip:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
6x63kg best zwaar

Straight arm pull down:
8x35kg
8x40kg'
8x45kg
8x50kg
8x50kg

Machine shoulder press:
8x15kg
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x30kg

Machine shoulder press andersom:
8x15kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x25kg

Machine lateral raise:
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg

Upright row cable:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
4x40kg die was echt te zwaar

Morgen lekker borst trainen:D

Eind nov gaan we met mijn werk een midweekje naar euro disney..kan niet wachten..ff lekker lol trappen daar..eh en nee dan word er niet getraind:D

mooie training Miss H
echt sterke bovenkant jij ;)

Pittige training Miss H. Top.
En je mag altijd op visite komen op mijn log. Vond even dat een bedankje op zijn plaats was.

• #2.071
mooie training Miss H
echt sterke bovenkant jij ;)
Ja nou lang niet, wat ik normaal doe maar ach soms is het even niet anders. Bovenkant mag ik idd niet over klagen, veel wel..maar daarover niet:p Tnkss

Pittige training Miss H. Top.
En je mag altijd op visite komen op mijn log. Vond even dat een bedankje op zijn plaats was.

Kort maar wel ff lekker.. ik doe eigenlijk weinig machines, maar de machines die erin zitten, zijn wel verrekte zwaar:)
Ach waarom bedankje, we vinden het toch allemaal leuk om comments etc te krijgen en te geven, ongeacht wie je bent of hoeveel ervaring je hebt;)
Tenminste de serieuzere sporter dan hé..er zitten er ook een hoop hier op het forum die beter ergens anders hun vertier moeten zoeken:D
Laatst nog een discussie over gehad:o

In ieder geval, ik ga lkker macroni maken..hongerrrrrr:p

eet smakelijk!

kort maar krachtige training hoor! Vind het weer nette gewichten en neem aan dat je niet erg lang gerust heb tussen de sets.

mooie training weer hoor! Toch nog wel aantal oefeningen, hoelang heb je erover gedaan?

Wel leuk om te lezen wat je zegt over de wedstrijden. Ik ben ook totaal geen type om met hakken een podium op te gaan :p Weet precies wat je bedoelt.
Wordt nog wel gevraagd, maar twijfel echt gigantisch.

• #2.076
kort maar krachtige training hoor! Vind het weer nette gewichten en neem aan dat je niet erg lang gerust heb tussen de sets.
dank..de rust was ongeveer 30sec.. Wel miss iets te kort maar soms ook wel lekker om de boel even anders te belasten

mooie training weer hoor! Toch nog wel aantal oefeningen, hoelang heb je erover gedaan?

Wel leuk om te lezen wat je zegt over de wedstrijden. Ik ben ook totaal geen type om met hakken een podium op te gaan :p Weet precies wat je bedoelt.
Wordt nog wel gevraagd, maar twijfel echt gigantisch.
training duurde 40 min ongeveer.. Tja geen haktypje hier Haha

• #2.078
Gewoon lekker op je badslippers gaan :D

Whaha ja wel een idee eigenlijk:D

Vandaag heerlijk getraind:

Borst-tri

Bench press:
20x los halter opwarmen

8x40kg
8x50kg
8x55kg
6x60kg 2x60 met lichte spot
3x65kg met spot

Incline db press:
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg
8x20kg
8x22,5kg

Incline machine bench press:
8x24kg
8x28kg
8x32kg
8x36kg
8x40kg voor de eerste keer gedaan, wilde even voelen, was wel ff lekker,best zwaar ook

Cable flyes:
8x15kg
4x8x20kg

Db pullovers:
8x15kg
8x17,5kg
8x17,5kg
8x20kg
8x22kg

Tricep pushdown touwtje:
8x20kg
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg

bw dips tussen bars:
8xbw
8xbw
8xbw+5kg
8xbw+5kg
6xbw+10kg

one arm cable extension:
8x10kg
8x10kg
3x8x15kg

Schijf achter mijn hoofd extensie:
4x8 met 10kg
8x15kg

Klaar mee, vol, lekker getraind.
Heerlijk gewoon:D

volgens mij heb ik nog nooit iemand zoveel werk voor triceps zien doen na een borst training :p

lekker, lkeer, al kan ik jouw getallen niet aanzien...ik blijf verbaasd staan :)

Terug
Naar boven