Fitness Seller

LOG: Miss H..

Lekker zeg naar Disney ,heb je wel verdiend! Even rust is ook lekker of Mickey mouse vragen om te spotten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
volgens mij heb ik nog nooit iemand zoveel werk voor triceps zien doen na een borst training :p
Nee ik ook niet:cool: Maar ik heb dit zo geleerd in den beginne en af en aan doe ik s wat minder oefeningen maar als ik de energie heb, dan zal ik t ook niet laten..
En ik jok echt niet hoor:p

lekker, lkeer, al kan ik jouw getallen niet aanzien...ik blijf verbaasd staan :)
Haha is dat zo?? nou bedankt dan maar..het is ook gewoon gewenning hoor.. ik vind t heerlijk op deze manier en ik ga er goed op dus ja 1+1=2 toch:P
Lekker zeg naar Disney ,heb je wel verdiend! Even rust is ook lekker of Mickey mouse vragen om te spotten?
haha ik heb er ook onwijs zin in maar het is wel voor t eerst dat ik zonder mijn zoontje weg ga..dat zal wel even wennen zijn denk ik..maar even lekker geen mama maar gewoon even mezelf, alleen even voor mezelf zorgen is ook wel s lekker;)

Geniet ervan! je hebt een mannetje dat veel aandacht nodig heeft, en nu mag jij een keertje :)

Veel plezier ;)

• #2.086

Hey was je er weer:D

Eerst gaan we volgende week naar de "walking with dinosaurs show' in de ziggodome in Amsterdam, die kleine jongen van ons is helemaal gek van dino's.
Maar t word de eerste keer dat we naar zoiets 'groots"gaan..ben benieuwd hoe zijn reactie gaat worden..
We zitten in elk geval bij de nooduitgang dus mocht hij last hebben van teveel prikkels= were outta there

En de week daarna it's Disney time:D

Nu eerst even lekker met de honden wandelen

Dacht dat Disney meer voor de kids was,hihi! Leuk maar inderdaad even wennen zonder de kleine. Amusement!

• #2.088
omdat wij 20 jaar bestaan dacht mijn werkgever laten we als personeelsuitje naar disney gaan.. Die bestaan nl ook 20 jaar.. Nou dat is natuurlijk hartstikke lachen.. Lekker beetje achtbanen in enz..en ik ben ook nog heel jong hoor.:p.

lijkt me dat er zat leuke dingen te doen zijn voor een uitgelaten bende fitness instructeurs ;)

Gaaf hoor Disney ben er ooit geweest met mijn gezin en genoten. Was het wel iets beter weer maar ik denk dat zonder de warmte je het ook erg leuk gaat vinden
Veel plezier

Leuk voor die kleine man idd!
Je gaat alleen naar Disney, dus ook zonder man?

• #2.092
lijkt me dat er zat leuke dingen te doen zijn voor een uitgelaten bende fitness instructeurs ;)
Ik ben geen fitness instructeur hoor:P werk er wel 12jaar, maar sta gewoon achter mijn bar,receptie;)
Dat vind ik t leukste..ik kan er nl niet tegen dat je zoveel mensen begeleid maar die eigenlijk helemaal niet gemotiveerd zijn..heel schema, etc maken en dan vervolgens niet meer komen..nah kan ik niet zo goed tegen..omdat ik juist zelf zo fanatiek ben:p Heel soms begeleid ik wel mensen..maar das een handje vol:D

Gaaf hoor Disney ben er ooit geweest met mijn gezin en genoten. Was het wel iets beter weer maar ik denk dat zonder de warmte je het ook erg leuk gaat vinden
Veel plezier
Ja komt goed..ik ben er 10jaar geleden al geweest en heb er nu echt zin in.

Leuk voor die kleine man idd!
Je gaat alleen naar Disney, dus ook zonder man?
Ehh die kleine man gaat niet mee..het kon in principe wel maar mijn zoon heeft een vorm van autisme en kan die hoeveelheid prikkels nog niet goed aan ben ik bang..
Dus daar wil ik nog even mee wachten tot hij een jaar of 8 is en zijn sociale vaardigheden een stukje beter zijn;)
Dus deze mama gaat alleen met mijn collega's even lekker lol trappen.

Miss H, ik bedoelde het ook niet negatief, hihihi in tegendeel ;)

Ik ben geen fitness instructeur hoor:P werk er wel 12jaar, maar sta gewoon achter mijn bar,receptie;)
Dat vind ik t leukste..ik kan er nl niet tegen dat je zoveel mensen begeleid maar die eigenlijk helemaal niet gemotiveerd zijn..heel schema, etc maken en dan vervolgens niet meer komen..nah kan ik niet zo goed tegen..omdat ik juist zelf zo fanatiek ben:p Heel soms begeleid ik wel mensen..maar das een handje vol:D

Ja komt goed..ik ben er 10jaar geleden al geweest en heb er nu echt zin in.

Ehh die kleine man gaat niet mee..het kon in principe wel maar mijn zoon heeft een vorm van autisme en kan die hoeveelheid prikkels nog niet goed aan ben ik bang..
Dus daar wil ik nog even mee wachten tot hij een jaar of 8 is en zijn sociale vaardigheden een stukje beter zijn;)
Dus deze mama gaat alleen met mijn collega's even lekker lol trappen.

Lekker, even geen mama of vrouw.., maar gewoon jij :cool:

• #2.096
Lekker, even geen mama of vrouw.., maar gewoon jij :cool:

Vrouw zijn is niet zo intensief maar mama zijn kan je behoorlijk uitputten hooor;)

Maandag een benen-bi training:

Squats:
15x20kg
8x40kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg
8x65kg

Sldl:
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
6x80kg voelde als lood.bah

Leg press ss Kuiten
8x70kg 15x27kg
8x79kg 15x36kg
8x88kg 15x45kg
8x97kg 15x54kg
6x106kg 15x54kg

Leg extension:
8x49kg
8x56kg
8x63kg
8x70kg
8x77kg

Leg curl:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x49kg
8x56kg

Bicep rope curl:
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x25kg
8x25kg

arm curl machine:
5x8 20kg

Overhead cable curl:
3x8 10kg
2x8 15kg

Training van vandaag:
rug-schouders:

bor:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
7x47,5kg

Lat pull smal grip:
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg
6x63kg

Straight arm pull down:
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x50kg

Reversed deltoid nog wat;)
Die machine doe ik eigenlijk nooit, en dacht ach why not:
8x14kg
8x21g
8x28kg
8x28kg
8x28kg

Machine shoulder press:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg
8x35kg

andersom om op de shoulder press:
8x15kg
8x20kg
8x20kg
8x25kg
8x25kg

Bent pver side raise:
3x8 7,5kg, bah had geen zin meer..

Upright row cable:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg
8x35kg

Morgen weer stage lopen en vrijdag wilde er heel graag iemand een keer met mij mee trainen dus okee gezelli, echt een training zoals ik m doe..dus geen aangepaste ofzo:cool:
ben benieuwd of ze het daarna ook zo leuk vind;), probeer haar een beetje warm te maken voor de wereld van BB:D

Nog steeds super mooie trainingen!

bah wat een irritante kleur :) wel mooie trainingen weer ondanks je niet echt meer wil :p

• #2.100
Wat is dat nou, geen zin meer. :eek: Om daarna nog wel upright rows te doen. :p

Ja maf he, ik was side raise aan t doen..en was er ineens klaar mee:p, die uprights gingen wel aardig hahaha

bah wat een irritante kleur :) wel mooie trainingen weer ondanks je niet echt meer wil :p

Oh ik dacht dat doe ik speciaal voor jou, het kleurtje:p, nou zal vanavond weer netjes in het rood doen ok:D
Straks training met een klant van de sportschool.. lekker borst-tri op het menu:cool:

Terug
Naar boven