- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
netjes bezig geweest, benen ook weer afgebeuld. Als je bij walking with dinosaurs bent geweest ben ik wel benieuwd hoe dat was, ik wil er ook graag heen maar de kleine man is nog te jong jammer genoeg.

, weet ook niet waarom hoor
Nope, maar op één af andere manier willen er altijd mensen met mij trainen, weet ook niet waarom hoor
![]()

Als het jochies of mannen zijn dan snap ik dat wel hihihihi. En trouwens naast jou valt weinig te ego-boosten toch.![]()
, enne trouwens dat ego-boosten word toch wel geprobeerd maar dat gaat nog wel eens ten koste van de uitvoering zie ik
Lekker rustig maar soms mis ik het ook wel dat gevoel van... je weet wel 
Ach ja, ik was ook echt aan t twijfelen maar ben toch blij dat we geweest zijnHmmm nu heb ik spijt dat ik niet naar die dino show ben geweestNajaaaa hopelijk over een aantal jaartjes dan maar
![]()

Ja ik weet welOp mijn oude sportschool had ik dat ook wel... dat er mensen vragen gingen stellen..
Wat doe je nu ? waar is dat voor? ik wil meer borstspier wat kan ik dan het beste doen.
enz enz maar daar liepen ook alleen maar een handje vol fanatieke mensen en de rest kwam maar wat voor de cardio.
Waar ik nu train (kneets gym) daar ben ik niets bijzonder en kunnen ze mij nog wat lerenLekker rustig maar soms mis ik het ook wel dat gevoel van... je weet wel
![]()
, maar nu heb je wel mensen rondom je lopen waar jij weer motivatie van krijgt toch?? Helemaal als je straks weer in je oude doen bent..De kleine thuis word ook helemaal wild als die de reclame voor de dino's ziet. Toch een mooie show dus?
Damn, volgende keer ga ik dan wel met Bart mee![]()

haha in mijn hoofd was ik er al..had dus niet zoveel zin om tepostenHaha, ben je nou nog niet naar Disney.
Dacht dat je daarom zo stil was.
Veel plezier!

is gelukt

Thnks Mascha, t was super leuk en goeie reis gehad, nu weer over tot de orde van de dag..Heel veel Plezier.....
Geniet ervan en goede reis ...
Zeker weten, maakt volgens mij niet uit hoe oud je bent

13 verdiepingen naar beneden vallen in t donker..whaaaaaaaaaaa