XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Ik kijk wel eens naar jouw trainingsfilmpjes en het valt me op dat je met zulke zware gewichten traint. Denk dat je misschien sterker bent dan ik. Ik heb nog nooit een benchpress gedaan maar ik kan mezelf wel 8 keer opdrukken. I'm your number one fan.

....weet je het nu nog niet..whahaha
Overhead cable curl, is bij mij staand zijwaarts bij de multi machine en een triangeltje helemaal op de bovenste stand en dan curlen per arm:)
Maar die liggende is idd ook heel lekker, ......
:o Nee ik wist het niet. :sad: Ik heb die ook wel eens gedaan. Bemerkte alleen dat ik bij vermoeidheid mijn schouders naar voren trok, dus uit het verticale vlak.
Doe mij maar die liggende variatie. Lekker relaxt :zzz:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.143
Ik kijk wel eens naar jouw trainingsfilmpjes en het valt me op dat je met zulke zware gewichten traint. Denk dat je misschien sterker bent dan ik. Ik heb nog nooit een benchpress gedaan maar ik kan mezelf wel 8 keer opdrukken. I'm your number one fan.
Nog nooit een benchpress gedaan?? Oh miss een keer een poging wagen dan?? Opdrukken kan ik ook, doe ik soms ff voordat ik ga banken,soort van opwarmen;) Bedankt voor je compliment altijd leuk om te horen:D, en qua de gewichten die ik pak..ik train er ook al plus minus een jaar of 8 voor;)

:o Nee ik wist het niet. :sad: Ik heb die ook wel eens gedaan. Bemerkte alleen dat ik bij vermoeidheid mijn schouders naar voren trok, dus uit het verticale vlak.
Doe mij maar die liggende variatie. Lekker relaxt :zzz:
Oh Ron, ik doelde op een berichtje van jou hoor..was t alleen vergeten te quoten. Omdat jij dan met je notitieblok in de rondte loopt en dat anderen dan zeggen,; 'weet je het nou nog niet'?? dus niks anders hoor;)

Oh een spierpijn dat ik nou heb zeg.. in mijn Lats, biceps en benen..auw auw auw, dat word lekker rustig aan vandaag:p

sterkte miss H ... of moet ik zeggen geniet er lekker van

pijn is fijn? ;)

wat zijn wij toch rare typetjes hé, we voelen ons maar happy als we goed afzien ;)

Die pijn bij de aanhechting van de biceps is lekker en die pijn van de triceps, aaaah dat is echt to die for.

• #2.148
  • #2.149
Training vandaag:

Borst-tri

Bench press:
20x20kg

8x40kg
8x50kg
8x55kg
6x60kg
6x60kg alleen en ging goed, jammer dat er geen spotter aanwezig was anders had ik zwaarder gekund

Incline bench press in t squatrek:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x42,5kg
6x45kg pr, heb ik volgens mij nog niet eerder gedaan. enne netjes de stang tot borst laten zakken;)

Incline db press (gewicht per db)
8x17,5kg
8x20kg
8x20kg
8x22,5kg
7x22,5kg

Cable flyes:
8x10kg (stnd 2)
4x8 15kg (stnd3)

Pull overs:
8x12,5kg
8x15kg
3x8 17,5kg

Triceps dippen between bars gewoon 90gr)
8xbw
8xbw+2,5kg
8xbw+5kg
8xbw+7,5kg
7xbw+7,5kg hehe begint weer ergens op te lijken:p

Triceps pushdown stangetje:
10x25kg
10x30kg
10x35kg
10x40kg
10x45kg ( ik had zeker 2 min rust dus kon deze zwaarder pakken dan normaal, ach was wel een keer lekker)

Triceps overhead rope extension:
10x20kg
10x25kg
10x30kg
10x25kg
10x25kg

One arm cable extension:
10x10kg
10x10kg
3x8 15kg, triceps liepen helemaal vol, lekker getraind weer.

Morgen weer stage dus geen training maar woensdag gaan we er weer voor, dan word t een rug-schouder training.. hee lekker zeg:D

Dat is een flinke traininge weer Miss H, hoog volume met nette weights.

• #2.151
Dat is een flinke traininge weer Miss H, hoog volume met nette weights.

Ja was niet slecht idd, was best tevreden:D, morgen dagje rust..naja rust.. dagje hondentrimmen valt niet echt onder rust maar okee..geen trainen in elk geval.. Ik kan deze week wel gelukkig 4x trainen daar ben ik blij mee;)

mooie training Miss H... ging goed hé!

Geen spotter ja? :sad:

Lekkere training Miss H. Nu snap ik ook je opmerking bij mij, dat ik die incl db presses wel zwaarder kan pakken.
Op setjes van 8 kan ik wel 28kg aan maar daarna is failer eerder aan de beurt dan volle set. :o
Maar goed komt wel hoor. Mijn lijf is nu aan het veranderen en wordt qua massa voller. qua omvang minder ;)

• #2.158
Lekkere training Miss H. Nu snap ik ook je opmerking bij mij, dat ik die incl db presses wel zwaarder kan pakken.
Op setjes van 8 kan ik wel 28kg aan maar daarna is failer eerder aan de beurt dan volle set. :o
Maar goed komt wel hoor. Mijn lijf is nu aan het veranderen en wordt qua massa voller. qua omvang minder ;)

Ja is ook zo, heeft daar ook zeker mee te maken, 1 rep al meer of minder maakt al giga veel verschil. Goed bezig Ron, kan niet anders zeggen

strong pressing is strong!

Terug
Naar boven