Trenchmouth
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 915
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
....weet je het nu nog niet..whahaha
Overhead cable curl, is bij mij staand zijwaarts bij de multi machine en een triangeltje helemaal op de bovenste stand en dan curlen per arm
Maar die liggende is idd ook heel lekker, ......
Nee ik wist het niet.
Ik heb die ook wel eens gedaan. Bemerkte alleen dat ik bij vermoeidheid mijn schouders naar voren trok, dus uit het verticale vlak. 
Nog nooit een benchpress gedaan?? Oh miss een keer een poging wagen dan?? Opdrukken kan ik ook, doe ik soms ff voordat ik ga banken,soort van opwarmenIk kijk wel eens naar jouw trainingsfilmpjes en het valt me op dat je met zulke zware gewichten traint. Denk dat je misschien sterker bent dan ik. Ik heb nog nooit een benchpress gedaan maar ik kan mezelf wel 8 keer opdrukken. I'm your number one fan.
Bedankt voor je compliment altijd leuk om te horen
, en qua de gewichten die ik pak..ik train er ook al plus minus een jaar of 8 voor
Oh Ron, ik doelde op een berichtje van jou hoor..was t alleen vergeten te quoten. Omdat jij dan met je notitieblok in de rondte loopt en dat anderen dan zeggen,; 'weet je het nou nog niet'?? dus niks anders hoorNee ik wist het niet.
Ik heb die ook wel eens gedaan. Bemerkte alleen dat ik bij vermoeidheid mijn schouders naar voren trok, dus uit het verticale vlak.
Doe mij maar die liggende variatie. Lekker relaxt![]()

sterkte miss H ... of moet ik zeggen geniet er lekker van
pijn is fijn?![]()
Pijn is idd fijn toch
oh wellwat zijn wij toch rare typetjes hé, we voelen ons maar happy als we goed afzien![]()

Die pijn bij de aanhechting van de biceps is lekker en die pijn van de triceps, aaaah dat is echt to die for.
, gewoon een lekker gevoel van hard getraind te hebben

Dat is een flinke traininge weer Miss H, hoog volume met nette weights.
, morgen dagje rust..naja rust.. dagje hondentrimmen valt niet echt onder rust maar okee..geen trainen in elk geval.. Ik kan deze week wel gelukkig 4x trainen daar ben ik blij mee
Neither do you

Lekkere training Miss H. Nu snap ik ook je opmerking bij mij, dat ik die incl db presses wel zwaarder kan pakken.
Op setjes van 8 kan ik wel 28kg aan maar daarna is failer eerder aan de beurt dan volle set.
Maar goed komt wel hoor. Mijn lijf is nu aan het veranderen en wordt qua massa voller. qua omvang minder![]()
Ja is ook zo, heeft daar ook zeker mee te maken, 1 rep al meer of minder maakt al giga veel verschil. Goed bezig Ron, kan niet anders zeggen
bedankt