Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank u

Ja was nodignice training , maar was de schuine bank nodig na de schuine db press - je pakt wat meer gewicht dat wel
Miss ook niet maar ik vind t gewoon lekker, kapot maken die handel, en kom maar op met de groei
Ja mag niet mopperen, leuk dat je even kwam buurten, alles lekker??
Altijd je max doen, en dan maakt het niet uit hoeveel je paktZo sterk die borst he!
haha jouw 'opwarmgewicht' met bp is mijn max met spotter, jealous!![]()
Wel bedankt
Ja is gewoon lekker, thnkssZeker mooie Bench pressen zeg!
Veel borst oefeningen vind ik ook wel fijn, zie er ook het meeste resultaat mee.
Hoofdpijn..tja maandelijkse shit zeg maarOndanks je hoofdpijn toch een mooie training hoor. Weet je waar het door kwam?
Hoe ziet je voedingsschema er tegenwoordig trouwens uit? Ook nu je minder traint, vroeg ik me af of je daar veranderingen in aan had gebracht..
want mijn voeding was schoon en ook genoeg gedronken vandaag dus tja.. Voeding is dus netjes, ontbijt met brinta, tussendoortje kwark met fruit, lunch broccoli en kip, tussendoortje 2 eiwitten, shakey en avondeten en nu zo direct nog wat kwark. Ik kan mij er toch niet in vinden om minder te trainen en ga proberen als ik morgen stage heb gelopen dan savonds te trainen maar dat moet ik eerst even ervaren. Ik wil eigenlijk gewoon 5x trainen en anders op zn minst 4x.. Ik wil toch (wie weet wanneer) miss wel weer een keer het podium op en dan moet je verbeteren en dat gaat niet lukken met 3x per week
Ach weet je Ron, ik ben ook apartLekkere training. Benen en biceps aparte combi. En die chins als biceps oefening gedaan. Netjes.
en die chins zijn zo lekker voor mijn biceps..ik ga graag tegen de regeltjes in, altijd ook gehad trouwens
Ik ben ook altijd lekker eigenwijs (apart.......Ach weet je Ron, ik ben ook aparten die chins zijn zo lekker voor mijn biceps..ik ga graag tegen de regeltjes in, altijd ook gehad trouwens
![]()
), daar houdt ik wel van. Volg nu trouw mijn trainer hoor.Das ook de bedoeling van een ptIk ben ook altijd lekker eigenwijs (apart), daar houdt ik wel van. Volg nu trouw mijn trainer hoor.
, Ik volg wat ik ooit heb geleerd..ik heb eens een omweg gemaakt qua trainingen etc..maar val toch weer terug en t werkt..Ja precies ik kon het toch even van mij afzetten en ik ga lekker straks(denk ik) mijn bedje in en morgen stage lopen..en dan hopelijk savonds trainen...Ondanks dat je je niet 100% voelde toch mooie benen training neergezet!! Nu maar lekker relaxen dan![]()

Ja geen medicatie hier hoor, ja hoogstens een paracetamolletje voor hoofdpijn
Mooi om te zien dat je normaal kan slapen zonder jezelf te moeten bedwelmen met een mix van lorazepam, promethazine en Truxal. Ik kijk echt al je filmpjes op youtube. Heb je een tip voor mij om m'n aderen uit m'n biceps te laten springen? Ligt het dan echt alleen maar aan het vp? Heb nu een vp van ruweg 19% als ik m'n meter moet geloven en die geeft nog wel eens wisselende resultaten. Kan ik ze er uiteindelijk puur door massa uitdrukken?
, Balen indien je niet zonder kan.. Ehm tips voor je biceps?? Zorg dat er voldoende massa opzit en zoja dan moet je zorgen dat idd je % zakt want dan komen ze vanzelf te voorschijn
En wat voor vetmeter heb je?? Huidplooi of een weegschaal ofzo?Welnee, maandelijkse ellende bedacht ik mij later..was t ff kwijt..zo fijn om een vrouw te zijn..Dat van die hoofdpijn is klote zeg, hopelijk niks ernstigs.... Wel een flinke training ondanks dat!
Thnks BartHij is alweeer oververvelend van die koppijn - maar wel weer mooie stiffs - blijf je sterk in
, Ja stiffs zijn idd lekker..heerlijk. dank je

heerlijk dat dat bevalt zo na een dag toch behoorlijk fysiek werk.
wat zie ik nou... ga je toch ook weer voor een wedstrijd ... leuk!
Maar pas over eeen 1,5 jaar ofzo hoor..wanneer ik er klaar voor ben en dat is nu nog niet..ik wil massa..lots of it
het leuke is ook de weg ernaar toe... toch?
anderhalf jaar genieten
die wedstrijd zelf is maar 1 dagje
misschien moeten we toch eens gauw gaan foto's maken allebei, progressie bijhouden![]()

Ja is ook zeker zo! Ja qua foto's komt goed maar dan wel in de verplichte poses![]()