MuscleMeat

LOG: Miss H..

Succes met de laatste paar daagjes! Hoop dat je een hele goede en leuke wedstrijd zal hebben!

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik weer even..heb mij zowaar van de bank af weten te liften haha
Ben echt moe..hongerrrr maar ja..gisteravond begonnen met inbruinen en t gaat er al lekker gekleurd uitzien! Zie er zowaar gezond uit hoewel ik mij niet zo voel!
En nu is die kleine jongen ook nog ziek aan t worden..please..niet nu..(ik moet m namelijk naar een oppas brengen..) als hij echt ziek is zitten we dus met een major problem..maar dat zien we eventueel morgen wel.
Vanmorgen weer even mijn badpak en bikini aangetrokken voor de laatste aanpassingen en die zitten ook helemaal top! Weer even mijn quarter turns gedaan en dat gaat ook goed..
Ik heb er zin in..vooral in de snoepjes na de wedstrijd hahahaha geintje tuurlijk..ik heb echt onwijs veel zin in de wedstrijd..ik leef er nu al zolang naar toe en nu is t bijna zover.
Ten opzichte van 2005(toen ik voor t eerst mijn 1ste wedstrijd had..) ben ik nu wel een stuk verbeterd, gelukkig maar anders zou ik trainen voor niets..
Nou er gaat gelukkig wel wat aanhang mee dus daar ben ik wel blij mee, gezellig en dat helemaal naar Maastricht!
Groetjes en alvast fijn weekend..mij lukt dat zoieso wel denk ik zo..;)

Ik ben echt onwijs benieuwd naar alle vorderingen, Miss H!
Echt knap dat je nog steeds zo aan het volhouden bent.

I'll keep my fingers crossed voor de kleine; hopelijk wordt ie inderdaad niet ziek. Kleine zieke kindertjes zijn altijd zo zielig! (Vaak over kleine (en ook zieke) nichtjes gepast and all)

In ieder geval; blijf volhouden en +1 voor al het harde werk!

Ik kom hier op 't ogenblik niet veel maar was de wedstrijd niet vergeten.

Héél erg veel succes gewenst morgen. Lekker schitteren op het podium!
Ik ga voor je duimen en ben heel benieuwd naar de foto's van de wedstrijd.

Hey meid heel veel s6 morgen ;)......Ik ben benieuwd naar de foto's.....effe doortrekken en op naar de hercules?

toi toi toi;)

dank je wel , gaat helemaal goed komen we hebben er zin an!! En de Hercules, who knows;)

Succes morgen, ik zal aan je denken!

Bijna, het moment is bijna daar! Whoehoe, jij hebt vast net zoveel zin als ik! We gaan knallen morgen!

En dan trekken we hem nog even door en hoop ik echt dat we elkaar in mei op het podium zien! Succes vrouwke!!!!

Hercules kom ik ff kijken :D

ben 3de geworden van de 6..ik baal wel want ik had mezelf toch plekje hoger geplaatst maar ja..blijft een menselijke jury en dan weet je niet zo waar ze op letten..ander verslag komt vd week wel even..ps foto's heb ik niet want mijn digicam was klote..dus ik hoop dat er andere fotografen waren....groetjesss

Jammer! Toch gefeliciteerd, gaat vast beter de volgende wedstrijd!

ben 3de geworden van de 6..ik baal wel want ik had mezelf toch plekje hoger geplaatst maar ja..blijft een menselijke jury en dan weet je niet zo waar ze op letten..ander verslag komt vd week wel even..ps foto's heb ik niet want mijn digicam was klote..dus ik hoop dat er andere fotografen waren....groetjesss

Derde is toch niet slecht en hoeft je je zeker niet voor te schamen.
Ik weet niet waar je jezelf gezien had maar hopelijk kan je er vrede mee hebben, alsnog gefeliciteerd!!:thumb::wave:

Gefeliciteerd met je 3e plaats.
Ik begrijp dat je baalt want je doet mee om te winnen,toch is 3e worden echt niet slecht.
De volgende wedstrijd is de 1e plek wel voor jou!
Ik hoop dat er foto's zijn gemaakt want het zal echt zonde zijn als je nergens kan terug zien hoe mooi je er bij stond.

Ja op mijn videocamera maar ja..voorlopig voor mij even geen wedstrijden..
Ik weet niet of ik t mag zeggen en miss als ik t zeg weer mensen tegen in t harnas jaag..maar ze kijken dus liever naar vrouwelijkheid bij de bodyfitness klasse dan naar massa/gespierdheid..
Let wel, ik zeg dus niet dat ik mega gespierd ben ofzo..maar vond toch wel dat ik er qua fysiek..er beter uitzag dan de nr 1..daarentegen vond ik de nr2 wel weer beter dan mij en dan ook automtisch ook beter dsn nr 1..
Maar ja..als ik echt verder hierin wil moet ik echt goed leren lopen op die Kl*tehakken..maar ik vond het ook heel erg jammer dat je bij de bodyfitness alleen de front en backpose hebt, geen sidechest, triceps buik/bovenbenen..niets..erg jammer..
Wie weet..ooit nog is..voor nu lekker weer heerlijk trainen!! Jaaaaaahhhhh
Trouwens..iemand nog een badpak kopen hahahahah

Je zou in mei toch nog een wedstrijd doen? Maar daar zie je dus vanaf?

Je zou in mei toch nog een wedstrijd doen? Maar daar zie je dus vanaf?

Dat gaat m idd niet worden..dan moet ik nu weer 1 mnd dieeten en dat wil ik mijn manneke en mijn zoontje niet aandoen..als t mooie weer eraan komt gaan we weer lekker waterskieen en wakeboarden..joehoeeee..kan ik ook gewoon eten hahahaha
Volgend jaar miss..ik zie wel..we gaan weer lekker bouwen..en ik hoop toch echt dat er foto's zijn..???

Dat gaat m idd niet worden..dan moet ik nu weer 1 mnd dieeten en dat wil ik mijn manneke en mijn zoontje niet aandoen..als t mooie weer eraan komt gaan we weer lekker waterskieen en wakeboarden..joehoeeee..kan ik ook gewoon eten hahahaha
Volgend jaar miss..ik zie wel..we gaan weer lekker bouwen..en ik hoop toch echt dat er foto's zijn..???

Jaaa, lekker eten, haha. Wat heb je na de wedstrijd gegeten? En ja, er zijn toch altijd na elke wedstrijd foto's!? Ben echt heel benieuwd!!

Terug
Naar boven